De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Oleguer is een pauper speler. Aanvallend af en toe redelijk, verdedigend een drama.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    CORONEL lijkt zich weinig aan te trekken van het CORONELrapport.

Wat een stel blinde idioten zijn het als ze Oleguer aantrekken...

En hier word je ook niet vrolijk van:

Het linkershirt is inmiddels al bevestigd maar aangezien dit een oud gelekt plaatje is zal het uitshirt ook wel kloppen.

Afgrijselijk!!

Edit: Wat is trouwens je bron, Shin David??

Laatst bewerkt: 4 jul 2008
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Is die rechtste al bestevigd?
    Ziet er echt nep uit ja.. Vooral dat gele logo, echt lelijk!

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat linkershirt ziet er enorm goedkoop en lelijk uit.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2600-8.php
    Die "kistedu" begon het te roepen en het schijnt dat hij een betrouwbare bron is volgens de mods. Ze doen er altijd een beetje geheimzinnig over.

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
  7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, en die is inmiddels al bevestigd (al is dit een vrij oud plaatje en hebben ze wel het Adidas- en Ajaxembleem verschoven, maar da's alles).

@ Shin David: Ben benieuwd. Helaas hoor ik nooit meer iets omdat Alfons Groenendijk niet meer bij Ajax werkt :'-(

Lees eens gewoon mijn post door ;) Het gaat er juist om dat dit een oud plaatje is en dat het linkershirt inderdaad de echte bleek te zijn, en dat het rechtershirt dus waarschijnlijk ook het officiële uitshirt wordt.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    NERAZZURRI's post ging ook meer over het rechtershirt.. het thuisshirt is al gepresenteerd.

Edit: Vind het toch wel vreemd dat Alfons Groenendijk weg moest. Hij heeft toch wel wat goeie dingen gedaan, zonder hem was Van der Wiel misschien wel gestopt met voetbal bijvoorbeeld.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, hij is ook best wel vervelend weggegaan las ik. Misschien dat ik nu wat nieuwtjes van Willem II (:{) door kan geven zo nu en dan :lol:

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik bedoelde is dat het bevestigde shirt behoorlijk wat verschillen heeft met het plaatje wat jij postte. Misschien dat de kleur van het uitshirt hetzelfde is maar zo lelijk zal het niet worden.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het enige verschil is dat de embleempjes zijn verschoven. Maar destijds was de precieze bedrukking van de sponsor ook nog niet bekend, dus dat kunnen ze later nog hebben aangepast. Voor de rest is het gewoon 'tzelfde shirt (kijk maar naar de kraag en het lelijke opplaklogo).

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb vernomen dat het uitshirt geel gaat worden, met blauwe accenten. Het uitshirt van dit plaatje wat ik eerder plaatste, zal het dus denk ik niet worden. Maar de kleurstelling hebben ze dan wel goed geraden. :+

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik had juist gehoord dat het blauw was :9

Maar het kan nooit goed zijn... Dat thuisshirt is al niks maar daar moeten ze zich nog aan bepaalde regels houden (wit shirt met rode bant :+), bij dat uitshirt kunnen ze hun sick little mind helemaal laten gaan... :'-(

Adidas...... |:-

Edit: Ik heb trouwens ook weleens gelezen dat het van dat Chelsea geel zou worden ja. Dat was jij dus?

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ajax.nl

Ben benieuwd of hij het waar kan maken. En dan met name: 16,25 miljoen euro...

15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    16,25...En dan te bedenken dat ze 'm ook gratis hadden kunnen halen 2 jaar terug. De zoveelste financiele blunder.

16. Bassie_

Bassie_ Guest

16 mil valt me nog mee eerlijk gezegd. Die verkopen we over 2 jaar voor het dubbele...

17. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    vind het wle erg veel geld voor een niet goed scorende spits die zich nog niet bewezen heeft.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Inderdaad, hij maakt dan een hele sterk indruk in de laatste seizoenshelft, hij is niet erg rendabel...
    Ben benieuwd, ik vind 16 miljoen echt HEEL veel. Maar we weten natuurlijk niet voor hoeveel Huntelaar weggaat (dat is nu dus ook wel zeker).

BTW, Atletico (mooiste club uit Spanje!) heeft zich versterkt met Coupet, voor 1.5 miljoen euro's.
    Slimme koop! Hoop echt dat ze ver gaan komen in de CL.

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet rendabel? SC Heerenveen: 34 wedstrijden 15 goals. Vind ik toch redelijk voor een eerste seizoen. Het gaat er nu om of hij het bij Ajax ook kan.

Kwam deze opstelling tegen op Ajaxshowtime. :+

Mitea

Rommedahl - Luque - Manucharyan - Kennedy

Leonardo - Cvitanich - Martina

Sulejmani - Huntelaar - Suarez

4-3-3. Weet ik alleen niet of dit met de punt naar achter of naar voor is.

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Op die manier hebben we wel een hele snelle rechtsback die je niet zomaar voorbijrent;):+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina