pff.. word er nu toch wel goed ziek van.
vorige week vrijdag kreeg ik mn 4e RROD. dus ik ms gebelt, die zeiden dat ze een mailtje met die code zouden sturen. en omdat ik wist dat je bij de 4e X compensatie zou krijgen heb ik dat dus gevraagt, alleen volgens hun was het pas mn eerste keer dat mn xbox stuk is
toen is ie diep in het systeem gaan zoeken en toen kwam hij mn naam tegen.
Maar toen stond ik pas op 2 dus zou ik alsnog niets krijgen, toen is ie nog verder gaan zoeken en toen kwam ie mn naam nog een keer tegen; dat is 3. Toen is ie gewoon gestopt met zoeken en ik kreeg als antwoord; ja sorry meneer, u staat er niet meer in. Jammer maar helaas, ik kon me er wel bij neerleggen want ik wil gewoon snel mn xbox terug. die maandag erop had ik nog steeds geen referentie nummer dus ik MS maar gebelt hoe dat zat. Bleek mn repair order op hold te staan op 1 of andere vage manier. Toen zei die man oke, we gaan het anders doen; ik stuur ups langs met een doos waar je je xbox in moet doen blablabla.
Gister UPS eindelijk langs geweest uitgerekend precies om 11 uur. ivm dat ik ziek was ben ik de hele dag niet naar buiten geweest op 10 min na om ff aspiriene te halen, jullie raden het al: om 11 uur was dat.
er lag dus zo'n briefje dat ze langs waren geweest en het morgen(vandaag dus) rond de zelfde tijd zouden proberen. dus ik had mn wekker gewoon gezet om 10 uur zodat als ze wat vroeger zouden komen het alsnog geen probleem zou zijn.
Sta ik vanochtend om 10 uur op, ga gewoon lekker onder de douche, kom beneden; en ja hoor, daar ligt zo'n briefje van UPS. dus ik flink balen meteen maar ups gebelt want ze zouden nu pas maandag terug komen, of ik zelf het pakketje niet kan komen ophalen zodat ie vandaag nog terug gestuurd kan worden met xbox en al. kan het pas vanaf 5 uur. ofterwijl; ik zie mn xbox voorlopig niet meer terug...
Update: UPS heeft net terug gebelt, ze komen voor één uur nog een keertje langs. dat vind ik dan wel top. toch nog iets dat me meezit:b:
zo dit lucht op...
Laatst bewerkt: 4 jul 2008