1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Topservice! Ik heb mijn xbox vorige week woensdag opgestuurd, dinsdag om 4 uur was hij weer terug, werkt top en kreeg er 1 maand gold bij! :D
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Tja, MS/UPS is soms belachelijk snel. Soms laten ze 't ook even afweten...
    Verder krijg je bij iedere reparatie een maand gold ;)
     
  3. koen1

    koen1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren gaf mijn XBOX360 Elite de geest met de wel bekende RROD. Ik dacht dat dit bij de Elite verleden tijd zou zijn. Maar nee hoor, hij wordt wel vandaag opgehaald door UPS. De xbox is van de release datum van de Elite, dus ik kan ooit een oudere xbox terug krijgen dan mijn eigen (augustus 2007). Iemand ervaringen met RROD met een Elite?
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    1 juli ontvangen, 3 juli weer op de weg terug. Volgens mij op 25 juni verzonden oid..gaat lekker rap en je wordt tegenwoordig erg goed op de hoogte gehouden via de mail.
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    pff.. word er nu toch wel goed ziek van.
    vorige week vrijdag kreeg ik mn 4e RROD. dus ik ms gebelt, die zeiden dat ze een mailtje met die code zouden sturen. en omdat ik wist dat je bij de 4e X compensatie zou krijgen heb ik dat dus gevraagt, alleen volgens hun was het pas mn eerste keer dat mn xbox stuk is:confused:
    toen is ie diep in het systeem gaan zoeken en toen kwam hij mn naam tegen.
    Maar toen stond ik pas op 2 dus zou ik alsnog niets krijgen, toen is ie nog verder gaan zoeken en toen kwam ie mn naam nog een keer tegen; dat is 3. Toen is ie gewoon gestopt met zoeken en ik kreeg als antwoord; ja sorry meneer, u staat er niet meer in. Jammer maar helaas, ik kon me er wel bij neerleggen want ik wil gewoon snel mn xbox terug. die maandag erop had ik nog steeds geen referentie nummer dus ik MS maar gebelt hoe dat zat. Bleek mn repair order op hold te staan op 1 of andere vage manier. Toen zei die man oke, we gaan het anders doen; ik stuur ups langs met een doos waar je je xbox in moet doen blablabla.
    Gister UPS eindelijk langs geweest uitgerekend precies om 11 uur. ivm dat ik ziek was ben ik de hele dag niet naar buiten geweest op 10 min na om ff aspiriene te halen, jullie raden het al: om 11 uur was dat.
    er lag dus zo'n briefje dat ze langs waren geweest en het morgen(vandaag dus) rond de zelfde tijd zouden proberen. dus ik had mn wekker gewoon gezet om 10 uur zodat als ze wat vroeger zouden komen het alsnog geen probleem zou zijn.
    Sta ik vanochtend om 10 uur op, ga gewoon lekker onder de douche, kom beneden; en ja hoor, daar ligt zo'n briefje van UPS. dus ik flink balen meteen maar ups gebelt want ze zouden nu pas maandag terug komen, of ik zelf het pakketje niet kan komen ophalen zodat ie vandaag nog terug gestuurd kan worden met xbox en al. kan het pas vanaf 5 uur. ofterwijl; ik zie mn xbox voorlopig niet meer terug...

    Update: UPS heeft net terug gebelt, ze komen voor één uur nog een keertje langs. dat vind ik dan wel top. toch nog iets dat me meezit:b:
    zo dit lucht op...
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2008
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    UPS is naar mij toe ook steeds erg flexibel geweest. Snel mee af te spreken en ze komen zonder problemen nog een paar keer langs.
     
  7. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Maandag is mijn defecte xbox opgehaald en vandaag wordt hij al weer geleverd aan mij. Ik heb nog nooit zo'n snelle reparatie gehad, netjes van microsoft. Hopelijk gaat hij dit keer niet meer stuk....
     
  8. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg ook vorige week zaterdag de RROD. Toen gelijk maandag opgehaald en volgens de site is ie sinds gisteren weer onderweg naar mij toe..

    Vraag me toch echt af of ik;
    1) de mijne terug krijg
    2) een nieuwe krijg
    :cool: één van iemand anders krijg

    Misschien bel ik wel ff met MS support; ze kunnen me vast wel vertellen wat het geworden is.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    grote kans dat je optie 3 krijgt, dat is bij mij afgelopen 3X ook gebeurt.
    kreeg echter wel elke keer een nieuwere:cool:
     
  10. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is terug, moederbord is gefixt en ze hebben er weer 'n nieuwe DVD-drive in gezet. Best snel, na 4 dagen al weer terug. Ik ben voorlopig weer blij :D
     
  11. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik voel me dom...
    Maar heb wel even hulp nodig.

    Ik krijg mijn Xbox360 niet aan de praat.
    Ofja, de xbox wel, maar ik krijg geen beeld. Echter wel gebliep als ik op pijltjes druk dus verder zal alles wel werken. Alleen geen beeld is niet al te praktisch.
    Ik heb ook naast de SCART (ingepluged) nog 3 andere 'uiteinden' (groen, blauw en rood) bengelen waar ik niet van weet wat ik moet doen. Ik kan ze ook nergens kwijt (te oude tv?)

    Kan iemand mij even helpen om beeld te krijgen?
     
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Heb je een hdtv? en probeer anders even een andere scart aansluiting. of kijk ff of de switch goed staat op TV ipv HD
     
  13. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Geen HDTV. Is dat een vereiste? (lekker up to date ben ik weer).

    Over welke switch heb je het? Ik zal zo kijken maar ik ben nog niet helemaal (of eigenlijk: helemaal niet) 'in to' de 360 en ben dan dus ook echt een leek momenteel.
    In ieder geval al bedankt.

    Edit:
    Dat was hem. De switch. Bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2008
  14. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, HDTV hoeft niet hoor ;)

    Mijne heeft het uiteindelijk toch weer begeven, nadat ie het gisteren wonderbaarlijk weer deed. maandag maar snel opsturen ;)
     
  15. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren viel het beeld van mijn 360 ineens uit tijdens Bad Company.
    Toen ik hem opstartte deed de 360 het wel tot het dashboard, maar zodra ik in het spel zat kapte de 360 er weer mee.
    Toen startte ik de 360 weer op, en toen stond het hele dashboard vast.
    Vervolgens nog een keer en toen stond zelfs het startscherm vast (dat het logo je scherm opvliegt als het ware).
    Het vastlopen gaat gepaard met allemaal vage strepen over m'n scherm.

    Nu probeerde ik het vanochtend weer en na 4 keer opnieuw opstarten kan ik gewoon spelen, en doet ie het weer.


    Zijn dit de tekenen van een 360 die dood gaat, of moet ik een instelling veranderen of m'n cache legen ofzo?
     
  16. Mathijsjuh332

    Mathijsjuh332 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 defect: Driver + Disclade.

    Nou, mijn xbox 360 is vorig jaar ongeveer rond het begin van de herfstvakantie kapot gegaan, ring of death. Ik dus microsoft bellen, reparatie aanvragen, volgende dag opgehaald etc. en krijg 'm dan uiteindelijk na 3 weken terug...
    Nog best lang dus, maar goed.... ik blij met m'n "nieuwe" (ouwe) xbox, maar met de weken werd da ding langzamer en het maakte me toch 'n herrie! En jah zo kwam het dat hij inderdaad (zoals ik wel aan had zien komen) weer kapot ging.:mad:

    Maar geen Ring of Death! 'k kreeg een melding dat hij de CD niet kon lezen, eerst dacht ik dat het gewoon aan de CD lag, dat er een kras opzat ofso, maar nee, welke CD ik er ook in deed: "unplayable disc". Nou dan zal de Driver wel kapot zijn dacht ik, maar dat bleek dus niet 't enige te zijn, ik de disclade openen om Gta IV eruit te halen, doe 'k 'm weer dicht, begint die disclade te haperen en herrie te maken zoals ik een apparaat nog nooit herrie heb horen maken:confused: (Mischien een Koffiezetapparaat, Stofzuiger etc.:9). Dus zo snel mogelijk uitgezet en maar besloten om Microsoft te bellen ('k was buiten garantie maar die geweldige man van Microsoft heeft me toch geholpen en hij mag nog gerepareerd worden_O_).

    Dus nou doet de Driver nog de Disclade het, ik heb 'm afgelopen Dinsdag op laten halen en het is maar te hopen dat ze 'm kunnen repareren, of niet! zodat k een fatsoenlijke nieuwe krijg...;)O-)
    Heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Als zowel de Driver als de Disclade stuk is, die eigenlijk gewoon klem zit?
    En ik heb een referentienummer mee gekregen, heeft iemand meer informatie met betrekking tot het achterhalen van de status van de reparatie?

    Bedankt!
     
  17. Jessin W

    Jessin W fuck xbox

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 07/07/2008.

    Status van uw pakket
    Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
    FRANKFURT,
    DE 04/07/2008 17:17 HERKOMSTSCAN
    DE 04/07/2008 0:43 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

    Dit is wel jammer, ik had hem liever voor het weekend in huis gehad maar we wachten af, morgen komt gta 4 binnen_O_
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik precies het zelfde :thumbs:
     
  19. Jessin W

    Jessin W fuck xbox

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    }:]}:]
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  20. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is ook kapot en ik wil 'm binnenkort opsturen, ik ging naar xbox.com om mijn console te registreren. Xbox.com geeft echter deze foutmelding;
    A problem occurred, and your request cannot be completed.
    Please contact support to complete your request.

    For further help, please contact a support representative.

    Hours of Operation:
    Monday-Friday: 09:00-22:00Saturday: 09:00-20:00Sunday: 09:00-17:00

    # Call 0800 587 1102.
    # Mobile phone, call +44 20 7365 9792
    # Hearing Impaired (TTY):0800 587 1103

    Wat kan ik daar aan doen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina