De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk dan! 16 miljoen het boeit me geen reet. Ik heb liever een sportief gezond Ajax dan een financieel gezond Ajax zoals vorig seizoen met de vele 'koopjes van Van Geel'. We weten hoe dat is afgelopen.

2. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Als Huntelaar blijft en er een goede / redelijke verdediger wordt gekocht dan moet Ajax wel kampioen worden. Het zou in ieder geval zielig zijn als PSV weer kampioen wordt terwijl Ajax met zoeveel miljoenen smijt.
    Ajax na vandaag titelkandidaat nummer 1 voor mij. Maar dat kan veranderen als Huntelaar verkocht wordt (wat er ook wel van zal komen, want waarom worden er anders 2 spitsen gehaald?)

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Voor minder dan de hoofdprijs hoeft ie niet weg.. Hij kan echt nog wel een jaartje groeien in Nederland, en 30+ doelpunten zijn niet weg voor een mooi kampioenschap :+
    Sulejmani, is dat een diepe spits? Misschien een 4-4-2 ding \o/ En die Cvitanich, is die voor de basis?

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    yeah right, dream on..het is een goede speler maar 16,25 is wel echt bezopen, die gozer heeft 1 goed seizoen gedraait bij Heerenveen..

Sulejmani is zeker een goede speler maar het dubbel zal die nooit opleveren..moet nog maar eens zien hoe hij het gaat doen dit seizoen..

Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  5. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Sulejmani is een geweldig talent. Die jongen kan straks ruim 25 miljoen gaan opbrengen.

Sulejmani - Huntelaar - Suarez

Droomvoorhoede naar Nederlandse maatstaven.

Henrique zal gehuurd worden. En nog een centrale verdediger en middenvelder. Benieuwd of dat genoeg zal zijn.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die Cvitaninogwat had toch ook al een contract getekend? Die kon o.a. centraal achter de aanvallers uit de voeten. Zou misschien een verdedigende middenvelder inderdaad wel handig zijn. Als Henrique komt dan zou inderdaad nog 1 centrale speler handig zijn. Vermealen is een goede verdediger, maar veel te blessure gevoelig.

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Cvitanich is meer een spits dan een nummer 10-speler. Ik denk dat hij als stand-in voor Huntelaar is gehaald.

Gerucht gaat ook dat Oleguer én Henrique naar Ajax gaan. Dan hebben we dus de verdediging op peil. Dan moet er nog één ding gebeuren; creativiteit op het middenveld. Helaas was Aimar niet aan de orde, las ik in AD. Misschien Aissati proberen?

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Denk je dat PSV Aissati naar Ajax laat gaan?

Misschien in een ruil met Perez :+

9. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65

Aisatti heeft nog steeds geen contract ondertekend en zijn huidige contract loopt in november af. Dus zoveel heeft psv niet meer te willen. Ajax zal wel geen werk van hem maken, maar van mij mag ie komen.

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Naar de laatste 'geruchten' heeft ie deze ochtend een gesprek met Van Basten en wil hij zelf graag komen. Maar ja, dat zijn dan weer geruchten.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ze betaalden wat? 7 miljoen voor die Cvitanich? Lijkt me net iets te veel voor een stand-in die dan misschien wel zou moeten banken als Huntelaar blijft. Daarnaast heb ik toch echt ergens gelezen dat hij ook prima als nummer 10 uit de voeten kan. Ik denk dat van Basten dat toch echt op zn minst gaat proberen.

Aan Oleguer ga ik geen woorden meer vuil maken. Al jaren veruit de minste speler bij Barça. Ik zou overigens graag zien dat hij me het tegendeel bewijst en geweldig zou gaan spelen bij Ajax, maar voorlopig is er nog niks echt rond dus hoef ik me daar ook geen zorgen over te maken.

Aisatti zou wellicht een goede optie zijn, maar hij is nog jong. Al zou hij bij Ajax dè man voor de creativiteit moeten worden, dan wordt dat toch wel een grote last. Ik hoop dat hij daarmee om zou kunnen gaan.

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de eerste training van Feyenoord, helaas heb ik geen tijd om er dit jaar heen te gaan. Maar ik kijk al uit naar de beelden van het sportjournaal!

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom wordt er dan gepraat als die niet wil.
    Dus hij wil waarachijnlijk wel.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat toch nergens dat ze met hem hebben gepraat? Er staat dat Ajax met hem wil praten maar hij wil niet.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als hij echt niet wil, dan ga je toch niet aan Liverpool vragen of je met hem mag praten?

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat wisten ze toen toch niet? Ze moeten eerst toestemming vragen aan de club of ze met de speler mogen praten. Toen ze toestemming kregen hebben ze Benayoun waarschijnlijk gebeld en gevraagd of hij zin heeft in Ajax.

Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan, maar ik zie dan toch liever Aimar komen dan Benayoun.

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie geen van beide komen, waarom zouden spelers van dat kaliber naar Nederland komen. Zou mooi zijn als ze dat deden, daar wordt de competitie alleen maar beter van. Maar ik zie het niet gebeuren.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Aimar is al 28 jaar, lijkt me nou niet echt de beste aankoop voor een groeiend team als Ajax. Plus, Aimar wil in Spanje blijven.
    Benayoun daarentegen is echt een hele goede speler, past goed bij Ajax, jong en fris... Hij wil alleen zelf niet.
    En het was natuurlijk de vraag of het dan financieel allemaal nog haalbaar was geweest.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat is je bron? Weer die zelfde dude (die vorige keer wel gelijk had).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina