Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    met zn 2en kun je toch gewoon in private chat gaan :)

    na t zien van dat filmpje kriebelt t toch wel,.. denk dat ik m maar bestellen bij gamehubs (ook al heb ik nog een hele stapel games die ik nog moet spelen, t ziet er gewoon TE ouderwets vet uit :+)
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    bah dikke pech. Heb net gegeten en zou verder gaan met co-op campaing, maar heb nu RROD. Helaas paar weekjes wachten totdat ik weer kan spelen
     
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit erg te twijfelen om deze t kopen of toch Battlefield. Maar ik heb het gevoel dat ik de hedendaagse shooters wel een beetje gezien heb en dat het tijd vind voor wat 'nieuws'.

    Maar is het het waard om er €60,- voor te betalen? En blijfen de spelmodi en de mappen enzovoort ook leuk? Of wordt het als snel eentonig?

    En owja, zijn er genoeg mensen online of niet?:9

    Graag een mening van iemand:)
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2008
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    of het leuk blijft is moeilijk te zeggen, hij is net uit.

    Maar denk wel dat veel mensen hem spelen.

    Als je de andere UT's hebt gespeeld heb je misschien een beter beeld van deze game
     
  5. Stalkernl

    Stalkernl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    1
    voeg mij ook maar toe als je met nederlanders wil gamen

    windkracht 12 is de gamertag

    btw ik vind hem erg lekker.
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Singleplayer is tot nu toe puur multiplayer matches, niet dat het erg is maar had wel een kleine verhaallijn verwacht.. Waar kan je trouwens kiezen tussen ranked en normale matches? Heb die optie nog niet gezien..
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Je moet de singleplayer eigenlijk meer zien als een oefenmode voor de multiplayer.
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    De hele versie heb ik helaasch nog niet kunnen halen maar de gameplay is vrijwel hetzelfde (gelukkig) als de voorgangers.

    Een snellere shooter als deze game zal je niet tegen komen, alles is op de multiplayer gebaseerd en de single player is dan ook gewoon tegen zeer intelligente bots knallen op MP maps.
    Ik heb me met Ut2004 letterlijk jaren vermaakt en het blijft gewoon echt zo vet om zo snel alles tedoen, tegen muren te jumpen (ala Matrix) en rond te rennen terwijl je rond de hartslag 300 blijft hangen.
    De wapens zijn erg fijn en goed gebalanceerd je zal weinig het gevoel hebben dat je totaal outgunned word door gasten met een ander wapen en spawns zijn meestal perfect.
    Als je opzoek bent naar een rustige relaxte game waar je op je gemakkie kan rond huppelen en een beetje hier en daar wat campt om wat mensen te snipen zal je hier niet aan je trekken komen denk ik. Qua maps en "hoe lang blijft dit leuk"heid ligt het aan jezelf, Er zijn maps van de allereerste UT en die blijven nog steeds verslavend (face anyone?) omdat de gameplay gewoon zo geweldig is.

    Als je van hard raggen en snelle gameplay houd zonder respawn time zou ik hem zeker halen, anders lekker laten leggen en BF:BC halen.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ten eerste er is een kleine verhaalijn. Of skip je alle cutscenes?

    Ten tweede dit is al lang bekend, het is met alle UT's zo geweest dat is het genre.

    Ik hoor niemand klagen als een racegame in de campaign alleen maar cups afwerken is zonder verhaal. Of als je een fighter hebt zoals DOA en je doet alleen meer 1 op 1 gevechten maar geen echte campaign.
     
  10. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de goede orden en voor de mensen die het nog niet weten.

    als je wilt praten online enof co-op gewoon je rechter D-pad indrukken en praten, heb gisteren een uurtje moeten zoeken in het boekje om het te vinden.
     
  11. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga de game waarschijnlijk wel halen alleen het enige punt waar ik nog over twijfel is het aantal online gamers. Want ik hoor en lees dat de UT franchise toch minder gespeeld wordt dan vroeger. En dat ook veel mensen hem al op de PC of de PS3 hebben gespeeld. Ik ben een beetje bang dat de xbox360 versie maar weinig gamers trekt. Ik koop een game voor €60,- zodat ik over een paar maanden nog online kan spelen tegen veel mensen. Niet dat er nu maar iets van 100 mensen online zijn ofzo8)
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  12. Aerson

    Aerson Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Het aantal online spelers valt me echt tegen. Om 10 uur 's ochtends waren er een stuk of 6/7 VCTF servers, waarvan eentje iets van 14/17 en de rest zo ongeveer helemaal leeg waren.
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm dat is balen. Kan ook komen doordat hij nog niet overal uit is. Straks komen er een heleboel amerikaanse spelers bij denk ik(hoop ik:9)

    Naja, ik wacht nog wel even af met kopen.
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    in veel winkels ligt die nog niet.Dus er zullen wel meer online gamers komen
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  15. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel ook sinds gister en ind het vet!
    Online loopt die lekker vloeiend.
    En ja er zijn leaderbords om onder andere te zien hoeveel kills je hebt hebt gemaakt en hoeveel keer je al KILLING SPREE hebt gehad
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dan liggen de meeste gamers nog in hun bed of zitten aan de ontbijttafel en tja hij was idd nog bijna nergens te krijgen
     
  17. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Balen Syke :mad: Hopelijk tot snel dan.

    Deze game vind ik zoveel beter dan Battlefield. Zoveel opties. Zo lekker fraggen. Warfare is ook echt leuk als je het ff rustiger aan wil doen. Neemt niet weg dat dat ook rete spannend kan zijn ;)


    @Aerson: dan noem je wat op ook VCTF is nooit populair. Op de PS3 kon ik niet eens een server ervoor vinden :D

    Meeste wordt er DM, TDM, CTF en Warefare gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja ik baal er echt van. Wilde net UPS bellen om hem op te halen nu ik de stickers heb van MS, bel ik om 13.03 en zijn ze tot 13.00 open en pas maandag weer:p
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel vanochtend ook binnen gekregen. De eerste 3 potjes had ik een klein beetje last van lag. Daarom ben ik steeds gaan zoeken naar een nieuwe server. Toen heb ik een server gevonden zonder lag en toen was het echt gaaf. Een klein beetje lag kan een spel als dit behoorlijk verpesten, maar zonder lag is het echt genieten. Ik houd wel van ongenuanceerd knallen. Wel een beetje jammer van de achievements, die zijn niet echt leuk. Bovenal zijn ze volgens mij moeilijk.
     
  20. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Er waren meer mensen met lag. Denk dat er iets was met Live. Nu loopt ie weer alsof er een engeltje over m'n 360 piest.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina