De hele versie heb ik helaasch nog niet kunnen halen maar de gameplay is vrijwel hetzelfde (gelukkig) als de voorgangers.
Een snellere shooter als deze game zal je niet tegen komen, alles is op de multiplayer gebaseerd en de single player is dan ook gewoon tegen zeer intelligente bots knallen op MP maps.
Ik heb me met Ut2004 letterlijk jaren vermaakt en het blijft gewoon echt zo vet om zo snel alles tedoen, tegen muren te jumpen (ala Matrix) en rond te rennen terwijl je rond de hartslag 300 blijft hangen.
De wapens zijn erg fijn en goed gebalanceerd je zal weinig het gevoel hebben dat je totaal outgunned word door gasten met een ander wapen en spawns zijn meestal perfect.
Als je opzoek bent naar een rustige relaxte game waar je op je gemakkie kan rond huppelen en een beetje hier en daar wat campt om wat mensen te snipen zal je hier niet aan je trekken komen denk ik. Qua maps en "hoe lang blijft dit leuk"heid ligt het aan jezelf, Er zijn maps van de allereerste UT en die blijven nog steeds verslavend (face anyone?) omdat de gameplay gewoon zo geweldig is.
Als je van hard raggen en snelle gameplay houd zonder respawn time zou ik hem zeker halen, anders lekker laten leggen en BF:BC halen.
Laatst bewerkt: 5 jul 2008