Juist, ik kom met bronnen. Dat doe ik om mijn posts te onderbouwen.
Om eerlijk te zijn ben ik nu maar één iemand tegengekomen die dat ook heeft gedaan. Voor de rest hoor ik maar van alles in de rondte vliegen en voor een groot deel zal het wel waar zijn, maar het is in zo'n geval wel handig om het te onderbouwen met een dergelijke bron. Zo wordt het discussieëren stukken makkelijker en komen we met z'n allen volgens mij een stuk verder.
Overigens is de PS3 momenteel ook op de goede weg als je het nieuws van beide platformen goed gevolgd hebt.
Bij deze dus wel, zie bovenin deze post bijvoorbeeld.
Precies, dus ik snap niet wat je probeert duidelijk te maken.
Dat Sony die update verwijderde is een goede actie. Want stel nou dat er wel wat met die update is, stel nou dat dat zou is, wat doe jij in zo'n geval? Ik zou hetzelfde gedaan hebben: de update offline halen, ondanks het feit dat er een beperkt aantal mensen problemen heeft met of door de update.
Nogmaals de discussie valt vanuit mijn kant prima in de smaak, dit is juist wat ik ervan verwacht heb. Buiten dat vind ik het tot nu toe een gezellig forum en zal ik ook wat representatiever worden over de PS3. Op dat punt hebben jullie gelijk. Ik zal m'n best doen.
Edit: MacDennis, ik reageer straks op je post...
Klik om te vergroten...