De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Opzich leuk, een Israeliër bij Ajax. Straks gaat hij nog denken dat al die Israelische vlaggen voor hem zijn8)

Maar 16.25 miljoen is wel verdomd veel voor Sulejmani. Denk in dat Huntelaar 9 miljoen heeft gekost, terwijl we van hem al een groter en beter beeld hadden hoe goed hij wel niet is. Even hopen dat die transfersom niet als een betonblok om zijn nek gaat hangen.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Benayoun kan een goede speler zijn ja, maar presteert zeer inconsistent. Het is niet voor niets dat hij daar weinig speeltijd krijgt. overigens doe je net alsof hij een wereldtopper is, en dat is hij dus niet. Maar op zijn dag zou het natuurlijk wel een absolute meerwaarde zijn voor Ajax.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En dan even voor de duidelijkheid; Benayoun is ook gewoon 28 jaar...

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En ze komen toch allemaal niet, dus wat heeft het voor zin om er over te discussiëren. Benayoun wil niet en van Pavlyuchenko en Aimar is aangegeven dat er nooit concrete interesse is geweest. En al was dat er wel.........

5. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Tsjah...ik hoop het. Hij is zijn talent echt niet kwijtgeraakt.

6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Een tijdje geleden had ik een discussie met iemand over wie we beter vonden; Gerrard of Lampard. Wat vinden jullie? Ik zit net op Wikipedia/VI te kijken en het is wel grappig dat ze ook allebei nr 8 hebben en 183cm zijn enz..

Ik vind het lastig te zeggen. Lampard scoort sowieso meer. Hij is ook leider van een beter team wat opzich voor hem spreekt want het is lastiger eruit te springen bij de (ex-)kampioen. Aan de andere kant, Gerrard verricht denk ik wel meer verdedigend werk en kan z'n team echt op sleeptouw nemen en speelt eigenlijk altijd goed. Maar ik vraag me dus af of hij bij elk team zo goed zou zijn, terwijl ik daar bij Lampard niet echt over twijfel. Lampard scoort voor m'n gevoel ook altijd op belangrijke momenten en ik hij voelt bijzonder goed aan wanneer hij diep moet gaan. Ik denk dat ik alles bij elkaar liever Lampard dan Gerrard in m'n team zou willen, jullie?

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ben wel blij met de aankoop van Sulejmani. Al is 16 miloen voor een speler die net een seizoen meedraait toch behoorlijkk veel. En al helemaal als je hem een seizoen eerder voor nop kon oppikken.....

Nu nog 1 of 2 verdedigers erbij en Aissati en dan zijn we compleet!!!

Hoop nog steeds op Boula natuurlijk. Die Oleguer ben ik niet kapot van. Henrique schijnt een talent te zijn. Maar ja die moet je dan huren. En dan moet je dat minimaal wel voor 2 jaar doen. Anders heb je dr niks aan.

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Moest wel even lachen toen ik dit las:

"Zaterdag (vandaag) krabde men zich bij Ajax toch even achter de oren en werd bekend dat Ajax twee jaar geleden een akkoord had met Partizan Belgrado voor een transfer van 450.000 euro. De transfer werd echter geblokkeerd door niemand minder dan Martin van Geel, omdat die het niet zag zitten in Sulejmani."

Geen idee of er wat van waar is.

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Er zijn meerdere sites/bladen die dat zeggen. Zou op zich toch wel kunnen?

Daarnaast heeft Az hem een hele week op stage gehad. Ook niet goed genoeg bevonden.
    Az vond de makelaars om hem heen ook een te groot risico.

Tja wat moet je er van zeggen, 16 miljoen voor een speler die 1 seizoen leuk speelt.....ik denk dat een type engelaar meer waarde zou hebben in het team zelf op het gebied van coaching en ervaring. Toch wilde ze daar niet zo veel voor betalen.

Straks valt "mickey" tegen en is het een enorme miskoop en dan?

Ik heb meer positieve dingen gezien bij Aissati, die ik graag zie komen.

Al wilt psv dat niet......

10. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    PSV heeft na november niks meer te willen wat betreft Aissati. En ik snap sowieso niet waarom Ajax 2 aanvallers koopt; scoren is nooit het probleem geweest, maar; verdedigen...

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De cijfers liegen er niet om. 95 goals voor, dan denk je dat de aanval wel goed zit. Het probleem ligt in de verdediging ja. Laten we hopen dat Oleguer en Henrique beiden komen. En dan ook nog iets voor op het middenveld zodat we weer goed veldspel krijgen. Vorig jaar was het lange ballen op Huntelaar en Suarez en die mochten het verder uitzoeken.

12. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Mensen toch. Sulejmani is een one of kind talent. Een enorme kwaliteitsimpuls, aangezien we maar 1 vleugelspeler van niveau hadden (Suarez). Als je zo'n speler met die kwaliteiten kunt binnenhalen en dan zo'n stap vooruit maakt, moet je dat nooit nalaten.

Als Ajax morgen voor 4 miljoen een buitengewoon getalenteerde doelman kan contracteren, moet men dat niet nalaten omdat er met Stekelenburg al een redelijke doelman onder de lat staat en omdat de verdediging de prioriteit heeft.

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Maar goodfella vind je het een one of kind talent op basis van 1 seizoen?

Na al die aankopen van Ajax onder van Geel ben ik een beetje huiverig geworden.

Ik hoop maar dat Suljemani het waar kan maken.....

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Sulejmani heeft nog helemaal niks bewezen, een half seizoentje goed presteren zegt helemaal niks. Dus het is zeker geen wonderkind en er zit zeker een risico aan. Maarja wie weet pakt het goed uit. Maar als het fout uitpakt heb je een miskoop voor 16 miljoen. Huntelaar was voor 9m gekocht geloof ik, maar die had al meerdere seizoenen goed gepresteerd. Maar we zullen zien volgend seizoen.

15. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Half seizoentje? Sulejmani heeft gewoon 34 wedstrijden uitstekend gespeeld. In augustus was hij al een plaag voor de Ajax defensie, alleen was Sulejmani toen nog geen hype. Daarnaast denk ik een speler op basis van een seizoen wel te kunnen beoordelen ja. En tuurlijk roepen alle kakkerlakken dat Sulejmani geen toptalent is, want hij komt naar Ajax en dan is het mode om te roepen dat het een waardeloze speler is.

Sulejmani - Huntelaar of Cvitanich - Suarez

Kom maar op zou ik zeggen.

Laatst bewerkt: 6 jul 2008
  16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk, komt natuurlijk omdat ik Feyenoorder ben. Sommige mensen doen alsof hij de nieuwe Messi is. Zijn genoeg voorbeelden van spelers die een seizoentje goed spelen en een transfer verdienen en daarna floppen.

Laatst bewerkt: 6 jul 2008
  17. Bassie_

Bassie_ Guest

Waarom moet jij alles wat ajax heeft, had en gaat hebben afkraken? Gewoon het standaard kakkerlakje wat niet kan hebben dat ze een degelijke middemoter zijn geworden. Tomasson die heeft vorig jaar bijvoorbeeld ook wel heeel veel gepresteerd..... op de bank. Ga ff buiten spelen voordat je zulke posts post.

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Alles afkraken? Laat maar zie waar ik dat doe. Bedoel je die posts waar ik zeg dat Aimar, Benayoun e.d. niet naar Ajax komen? Ik ben gewoon realistisch en er zijn zat Ajacieden die ook snappen dat dat soort spelers niet naar Nederland komen. Maargoed leef jij maar lekker in je eigen wereldje. En ik zeg toch nergens dat Sulejmani een slechte aankoop is? Hij heeft zeker talent, en zou hem graag bij Feyenoord zien, maar 16m voor zo iemand is in mijn ogen wat teveel van het goede.

19. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Maakt niet uit Nitram, jij riep vorig ook heel hard dat Suarez ook nog maar 1 seizoentje wat gepresteerd had. Volgend jaar mag de bejaarde Makaay nog niet eens de veters van Suarez strikken. Jij riep destijds natuurlijk ook dat Huntelaar er geen 1 in zou schoppen voor Ajax. Het is zo voorspelbaar. Ik zeg nergens dat hij de nieuwe Messi is. Sulejmani is de man van de onnavolgbare versnelling en Suarez van de onnavolgbare dribbel. Messi combineert beiden.

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Toch wordt hier altijd gewoon over ajax gesproken... waarom kakkerlakken erbij halen?
    gewoon feyenoord, en als je dat niet uit je amsterdamse strotje kan krijgen zeg je maar 010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina