Sunderland mag de veters van Ajax nog geen eens strikken. Wat denken ze wel, mocht het verhaal waar zijn wat ik betwijfel.
Meteen Utrecht. Naja liever dan 1 of andere amateurclub denk ik zo. En PSV tegen Jong PSV, dat slaat gewoon alles. Dat zoiets mag?
Jup. Jaren geleden was het bijna Ajax-Jong Ajax in de finale. Ware het niet dat FC Utrecht pas na strafschoppen won van Jong Ajax.
Baronie - Quick Boys kan leuk worden als Baronie wint, dan mogen ze namelijk thuis tegen stillem 2. Alleen de burgervader zal wel maatregelen treffen als het zover is.
Ja, is waar komt ook regelmatig een groep Engelsen van Sunderland naar de Kuip EDIT: hier ook nog een site van jullie die het meld: http://www.ajaxshowtime.com/index.php?msg=18708&page=1 PS. ik heb dat stukje niet zelf geschreven hea
‘Ik wil kampioen worden met Ajax’ Geschreven op woensdag, 9 juli om 11:08 Vijf dagen geleden werd de overgang van Miralem Sulejmani naar Ajax beklonken, woensdag zette hij in de hoofdstad zijn signatuur onder een vijfjarig contract bij de Amsterdammers. Een periode die hij wil beginnen met niets minder dan het kampioenschap: “Ik wil de landstitel winnen.” De negentienjarige Serviër mocht zichzelf luttele dagen geleden kronen tot de duurste binnenlandse transfer ooit op de Nederlandse velden, maar weet zich van de prins geen kwaad, zo lijkt het. “Ik houd me daar niet mee bezig. Ik weet niet eens het exacte bedrag van de transfer. Ik ben een voetballer en ik wil ook alleen maar denken aan voetballen.” Sulejmani, die al na één succesvol seizoen bij SC Heerenveen verkast naar Amsterdam, is blij dat hij bij Ajax heeft getekend. “Dat voelt erg goed”, aldus Mikki, “toen ik ongeveer twaalf jaar was stond ik al op foto’s in een shirt van Ajax. De club heeft een prachtige historie en er hebben heel veel grote voetballers gespeeld.” Beloften voor het aanstaande seizoen deed Sulejmani, vorig seizoen goed voor vijftien treffers in dienst van Heerenveen, woensdag nog niet. “Ik kan niets beloven. Ik wil gewoon belangrijk worden voor het elftal”, aldus de nieuwe nummer tien van de Amsterdammers, die maandag voor het eerst meetraint met zijn nieuwe collega’s. Bron:Voetbalzone Als je dit zo leest denk je dat ie weinig last van de druk van 'duurste binnenlandse transfer ooit' heeft, had ik ook niet verwacht maar ja je weet het nooit zeker.
Aissati weer in beeld bij Ajax woensdag 09 juli, door Ajax400, HG, 13:37u, VI Volgens Voetbal International is Ismail Aissati in beeld bij Ajax, nadat Aissati heeft laten weten geen interesse te hebben in een transfer naar FC Twente of FC Utrecht. PSV laat weten dat ze niet graag een speler aan een concurrent willen verkopen, maar dat ze Aissati ook niet transfervrij weg willen zien gaan bij PSV volgend jaar. In de winterstop bood Ajax nog 5 miljoen euro voor de talentvolle middenvelder. Bron: VI van papier
In diezelfde VI staat dat Jan Reker Aissati niet aan Ajax gaat verkopen. Ach ja, met een groot bedrag kunnen we hem binnenhalen. Maar eerst maar verdedigers kopen, hoop ik.
Aisatti, Sulejmani en Ivan Gabrich de tweede.... Wanneer gaan ze nou even verdedigers halen? De lampies doen het wel: Leuke speler maar moet nog groeien.
In november is Aissati transfervrij omdat ie z'n contract heeft getekend voor z'n 18e ofzoiets. Dus als PSV nog iets aan 'm wil verdienen moeten ze hem deze zomer verkopen. Hij heeft sowieso een clausule van 8 miljoen in z'n contract staan. Dat krijgen ze er dus maximaal voor, maar dat betaalt natuurlijk niemand meer als hij over een paar maanden gratis over kan komen. En meneer Reker overschat zichzelf wel vaker... Pieters is wel een erg groot talent trouwens.
Cvitanich is wel een wat andere speler dan Ivan Gabrich was... Voor de rest heeft psv nu dan toch eindelijk een in potentie goede verdediger binnen gehaald ja! Die Fransoos en Mexicaan gaan niets toevoegen, maar Pieters wel.