Ik zit al jaren in deze topic, en kan je toch wel vertellen als 360 gebruiker dat je gewoon fout zit met je conclusies met betrekking op de 360. De PS3 hebben hier op het forum ook veel mensen, en die posten ook in deze topic. Maar zelfs hun posts schijf je een beetje af als onzin, want je komt elke keer aan met Blu-Ray is groter dus de toekomst van de PS3 zal dan ook wel rooskleuriger zijn, terwijl zelfs de mensen hier in deze topic met een PS3 ook negatieve eigenschappen ervaren van zowel Sony als bedrijf als de PS3 als nieuwe console.
Je hebt allebei de consoles niet, dus dat geeft je dan eigelijk ook geen recht van spreken, althans verwacht dan niet dat wij je ook echt serieus nemen want een paar keer spelen (bij een vriend of in de MediaMarkt) op een 360 en PS3 en dan al met conclusies komen die je hier post doet mij toch echt glimlachen. Het lijkt wel of je van het eerste beste Playstation forum komt, met daar aangeleerde 'feiten' over de PS3 en 360, dan lijkt het mij dan ook logisch dat je van ons niet snel tegenargumenten aanneemt.
Daarom had ik je post toch ook gequote? Ik heb het dan toch tegen jou, en niet tegen iemand anders...:{
Laatst bewerkt: 8 jul 2008