''de force te sterk'' <-- dat is toch onzin? als ik het goed begrijp is de ''force'' overal om ons heen, een soort aura dat alles omringt, dan kan er toch geen grens zijn aan wat je ermee kunt?
Ik weet het niet hor... In een trailer zag je de hoofdrolspeler van Force Unleashed ook een heuse star destroyer uit de lucht trok met de force... Ik vind het te... Dat is bijna voor een god gaan spelen... Yoda kan ook geen Star Destroyers verfrommelen en dat is toch wel de grootste meester ooit...
dat was Je moet niet vergeten dat hij een ''secret apprentice'' is he , je hebt enkel nog nooit van hem gehoord! Moet toegeven dat de spelontwerpers het slim hebben bedacht, dat de apprentice geheim gehouden is door Vader, zo kun je van alles erbij verzinnen en wanneer iemand met een tegenargument komt in de trend van ''Ja maar, ... is toch de sterkste in het SW universum?'' hoeven ze enkel te zeggen dat de acties v/d apprentice nooit eerder verteld zijn. Trouwens, heeft die Apprentice ook een naam? of is die nog niet bekend?
Nou, ik wou alleen laten zien dat het wel gebeurde, maar niet in de films. Enfin, ik vind het neerhalen van een Star Destroyer ook wat overdreven, maar aan de andere kant is het wel een droom die waarheid wordt .
Hij haalt hem toch niet neer? het lijkt mij dat de Star Destroyer neerstort en hij hem 'enkel' afremt/stopt
Die star destroyer was zoiezo al in de stad dus op volle vaart was ie al niet meer, maar hij haalt dat ding toch ff neer hahaha, vond het echt wel een vette trailer zeg die gast is fokking sterk met de force ben echt benieuwd nar het verdere verhaal\o/
Hij haalt 'm wel neer. En dat is ook de bedoeling, dat is heel normaal. Met de Force is dat mogelijk. De Jedi- en Sith-meesters uit de 6 films zijn niks vergeleken met de Jedi uit vroegere tijden. Neem de Jedi uit Knights of the Old Republic. Er waren Jedi en Sith die met hun Battle Meditation hele vloten tot midichlorians reduceerden. Er werd echter heel weinig gebruik van gemaakt, de Jedi gebruikten het niet omdat het tegen hun principes inbruist en de Sith hadden er simpelweg geen behoefte aan, zij lieten hun onderdanen wel vechten. Wellicht had Yoda het ook gekund. De kans deed zich echter nooit voor en als die er was, zou hij duizende mensen (ook al zijn het klonen) het leven ontnemen? Denk het niet. En nu geek-mode uit. Jezus.
Haha, most-likely! Hoewel ik totaal niet in dit topic te vinden ben kijk ik uit naar de game. Ben benieuwd naar de nieuwste Star Wars-telg.
ja daar heb je wel gelijk in ja, Revan, Malak,Bastilla, Nihilus waren allemaal zoiezo al sterker dan de Jedi/Sith in de films alhoewel, Anakin Skywalker de potentie had om de sterkste jedi aller tijden te worden, door zijn "ongelukje" tegen Obi wan zijn kracht met 80% heeft afgenomen en met die gereduceerde krachten als Darth Vader door het leven moest gaan, dus is de secret apprentice wel zo sterk??
Snap gewoon niet dat mensen verbaasd/boos zijn dat de Force Unleashed is. Dacht dat zoiets wel duidelijk zou zijn toen je de titel van de game zag.
Ik vind die 'extreme' force juist wel vet. Het enige waar ik me aan erger is dat de lightsabers in dit spel meer op honkbal knuppels lijken dan zwaarden!? Ik bedoel als hij met dat ding recht op iemand inbeukt dan vliegt de tegenstander gewoon weg, maar gaat hij niet doormidden. Ik ben geen gamer die bakken met bloed moet zien om een spel leuk te vinden. Maar ze kunnen op z'n minst een arm af laten vallen en dan rafelige brandende randje op het lichaam laten zitten. Dat werkte in de Jedi Knight games ook prima. Het is een klein detail... Maar toch :{
ja aan de ene kant wel maar aangezien de final showdown tegen Vader is, zal misschien toch blijken dan VAder sterker is/was dan de apprentice mmmmm we zullen dus even moeten afwachten voor dat we het kunnen zeggen
Die waar spoiler alert boven staat zeker? Die heb ik dus niet gezien omdat ik geen spoilers wilde zien