1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

  1. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet de boeken ;).
     
  2. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Die mag je dan ook gerust vergeten! :) Bovendien begin je zelf over de films
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2008
  3. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    ''de force te sterk'' <-- dat is toch onzin? als ik het goed begrijp is de ''force'' overal om ons heen, een soort aura dat alles omringt, dan kan er toch geen grens zijn aan wat je ermee kunt? :cool:
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet hor... In een trailer zag je de hoofdrolspeler van Force Unleashed ook een heuse star destroyer uit de lucht trok met de force...
    Ik vind het te... Dat is bijna voor een god gaan spelen... Yoda kan ook geen Star Destroyers verfrommelen en dat is toch wel de grootste meester ooit...
     
  5. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    dat was ;)

    Je moet niet vergeten dat hij een ''secret apprentice'' is he :+ , je hebt enkel nog nooit van hem gehoord!

    Moet toegeven dat de spelontwerpers het slim hebben bedacht, dat de apprentice geheim gehouden is door Vader, zo kun je van alles erbij verzinnen en wanneer iemand met een tegenargument komt in de trend van ''Ja maar, ... is toch de sterkste in het SW universum?'' hoeven ze enkel te zeggen dat de acties v/d apprentice nooit eerder verteld zijn.

    Trouwens, heeft die Apprentice ook een naam? of is die nog niet bekend?
     
  6. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik wou alleen laten zien dat het wel gebeurde, maar niet in de films.

    Enfin, ik vind het neerhalen van een Star Destroyer ook wat overdreven, maar aan de andere kant is het wel een droom die waarheid wordt :9.
     
  7. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij haalt hem toch niet neer? het lijkt mij dat de Star Destroyer neerstort en hij hem 'enkel' afremt/stopt :)
     
  8. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Die star destroyer was zoiezo al in de stad dus op volle vaart was ie al niet meer, maar hij haalt dat ding toch ff neer hahaha, vond het echt wel een vette trailer zeg die gast is fokking sterk met de force ben echt benieuwd nar het verdere verhaal\o/
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hij haalt 'm wel neer. En dat is ook de bedoeling, dat is heel normaal. Met de Force is dat mogelijk. De Jedi- en Sith-meesters uit de 6 films zijn niks vergeleken met de Jedi uit vroegere tijden. Neem de Jedi uit Knights of the Old Republic. Er waren Jedi en Sith die met hun Battle Meditation hele vloten tot midichlorians reduceerden. Er werd echter heel weinig gebruik van gemaakt, de Jedi gebruikten het niet omdat het tegen hun principes inbruist en de Sith hadden er simpelweg geen behoefte aan, zij lieten hun onderdanen wel vechten. Wellicht had Yoda het ook gekund. De kans deed zich echter nooit voor en als die er was, zou hij duizende mensen (ook al zijn het klonen) het leven ontnemen? Denk het niet. ;)

    En nu geek-mode uit. 8) Jezus. :+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De geek mode staat al een paar dagen aan. Het wordt gewoon een vette game and that's it ;)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, most-likely! Hoewel ik totaal niet in dit topic te vinden ben kijk ik uit naar de game. Ben benieuwd naar de nieuwste Star Wars-telg.
     
  12. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar heb je wel gelijk in ja, Revan, Malak,Bastilla, Nihilus waren allemaal zoiezo al sterker dan de Jedi/Sith in de films alhoewel, Anakin Skywalker de potentie had om de sterkste jedi aller tijden te worden, door zijn "ongelukje" tegen Obi wan zijn kracht met 80% heeft afgenomen en met die gereduceerde krachten als Darth Vader door het leven moest gaan, dus is de secret apprentice wel zo sterk??
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is in ieder geval sterker dan alles wat we in de films hebben gezien :)
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Snap gewoon niet dat mensen verbaasd/boos zijn dat de Force Unleashed is. Dacht dat zoiets wel duidelijk zou zijn toen je de titel van de game zag. 8)
     
  15. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die 'extreme' force juist wel vet. Het enige waar ik me aan erger is dat de lightsabers in dit spel meer op honkbal knuppels lijken dan zwaarden!? Ik bedoel als hij met dat ding recht op iemand inbeukt dan vliegt de tegenstander gewoon weg, maar gaat hij niet doormidden.

    Ik ben geen gamer die bakken met bloed moet zien om een spel leuk te vinden. Maar ze kunnen op z'n minst een arm af laten vallen en dan rafelige brandende randje op het lichaam laten zitten. Dat werkte in de Jedi Knight games ook prima. Het is een klein detail... Maar toch :{
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, juist, je hebt helemaal gelijk! Haha. :D
     
  17. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ja aan de ene kant wel maar aangezien de final showdown tegen Vader is, zal misschien toch blijken dan VAder sterker is/was dan de apprentice mmmmm we zullen dus even moeten afwachten voor dat we het kunnen zeggen :)
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Final Showdown tegen Vader??? Waar haal je dat vandaan?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @joene
    ehm dat was in een van de trailers te zien ;)
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Die waar spoiler alert boven staat zeker? :mad: Die heb ik dus niet gezien omdat ik geen spoilers wilde zien :mad:
     

Deel Deze Pagina