1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij een link geven want ik zie het nergens staan.
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    hij loopt hier om de seconde vast... Kan 1 seconde kijken dan weer 4 seconden niet. Geluid loopt wel gewoon goed trouwens.
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja is bij mij ook weer minder geworden. Loopt nu tussen de 1 en 4 sec en dan staat 'ie weer een 0,5 a 2 sec stil ofzo.

    EDIT: nu loopt hij helemaal nog maar een fractie per keer. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2008
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer dat ze zoiets nog niet fatsoenlijk kunnen laten zien. Bied het dan niet aan als je het niet goed laat zien.
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja ze hadden misschien minder kijkers verwacht. En het is trouwens gratis hè. Beetje weer die oud Hollandsche ondankbaarheid. ;)
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als jij een gratis appel aangeboden krijgt en je vindt daar een worm in dan mag je daar toch ook over klagen? :+
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Kom er net vandaan :) Was leuk om de nieuwe spelers en staf te zien maar de training zelf was slaapverwekkend. Beetje rondjes lopen, wat conditieoefeningetjes en heel even een balspelletje. Helaas niet gewoon een partijtje.


    Dat Aissati naar Ajax wil en waarschijnlijk komt lijkt me na het zien van dit filmpje wel duidelijk:

    http://player.omroep.nl/?aflid=7479373
    (Scroll even door naar minuut 9:10)

    Zou het prachtig vinden :)
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dan pleur je 'em maar in de bosjes, komt er misschien nog een mooi boompie uit. :cool:
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je naar Ajax willen? "Ja tuurlijk, waarom niet" met een big smile. :thumbs: Dit moet lukken, al denk ik dat Blind nog veel gaat onderhandelen over de prijs. IMO gewoon 5 miljoen betalen maar ja.
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Tsja z'n contract loopt tot 2009 geloof ik, dus dan zou hij in de winterstop gratis over kunnen komen. Zoiets had ik tenminste wel ergens gelezen. 5 Miljoen is in dat opzicht dan wel een hoop geld. Reker lulde weer dat Aisatti gebonden was aan een nieuw contract, maar onder dat contract staat geen eens een handtekening. Toch gaf Reker aan dat het allemaal wel rechtsgeldig was en dat hij eraan gebonden was. :emo:

    Maar die uitspraken zijn inderdaad prachtig.*)
     
  12. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    vond je sulejmani er ook zo dik uitzien? ben net ook terug en was idd wel leuk maar redelijke saaie training. tijdens het partijtje wel een paar mooie ballen gezien zoals de omhaal van gabri. alleen ging een broodje worst halen en toen liep silva ineens voorbij, die viel geblesseerd af tijdens de training... zal wel niet ernstig zijn.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Sulejmani zag er inderdaad wat gezet uit maar dat gevoel had ik bij Heerenveen ook. 't Is best wel een gedrongen mannetje en hij is geblesseerd geweest dus heeft een tijdje niet kunnen trainen. Misschien is ie daarom wel wat dikker dan normaal.

    Wat een luie flikker is Luque trouwens :lol: Bij die opdruk- en buikspieroefeningen steeds te weinig doen en bij het tillen van het doel met één handje doen alsof ie meetilt. Ballen waar hij moeite voor moest doen gewoon laten lopen. Niet te geloven :x

    Waarom deed Sulejmani het laatste gedeelte trouwens niet mee? Ik dacht te zien dat ie bij de eerste inloopoefening al wat naar z'n been greep. Geblesseerd?

    Wel lachen dat Roy Ouwerkerk meetrainde (keeper van Jong Ajax). Zijn broer zat bij mijn broertje in de ploeg en het is het neefje van een goeie vriend van me :)
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2008
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie scheidsrechter, ondanks dat hij ons dik genaaid heeft tegen Sparta. Maar zeker een van de betere scheidsrechters in Nederland, en het is jammer dat hij dan wordt weggepest door de KNVB.
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Belachelijk actie weer van die principiële tering KNVB om Jol in eerste instantie de afscheidswedstrijd van Stam niet te laten fluiten terwijl Stam daar om had gevraagd.

    En nu dit. Onvoorstelbaar.
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Jammer dat de beste scheids van Nederland ermee stopt. Tuurlijk heeft hij fouten gemaakt zoals bij sparta-feyenoord, maar hij was toch echt de beste.
    Kut KNVB ook met uilenberg aan het roer als scheidrechtersbaas..
     
  17. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    luque ziet er altijd uit of die lui is. misschien is dit bij hem wel alles wat die kan;) hij had wel drie assist tijdens het spel aan het einde...

    en sulejmani deed denk ik gewoon niet mee uit voorzorg omdat hij zolang geblesseerd is geweest.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Wanneer begint het nieuwe seizoen precies ook al weer, en of iemand een site heeft waar alle transfers op staan, 2 weken zonder voetbalnieuws is toch wel vervelend. :+
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, die drie assists waren uit stilstand. Als hij een bal perfect aangespeeld krijgt en niet te veel hoeft te bewegen lukt het allemaal wel.
     
  20. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha, het interview met de zaakwaarnemer van Luque gelezen in de Sportweek? Die beweerde (niet ontoevallig is zijn zaakwaarnemer zijn vader) dat Luque nog te weinig verdiende én (nu komt het) dat-ie beter is dan in zijn Depor-tijd...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina