Tour de France

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sognare, 11 jul 2008.

1. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik juist net wel leuk aan Ricco, en dan natuurlijk ook die praatjes waarmaken.

Je hebt ook renners met een grote bek die vervolgens niets presteren.

Maarre, ik vond het vooral dom hoe Gerolsteiner gister de etappe heeft weggeven. Althans. Lang reed op kop, het peleton reed er rustig achter aan. Ploeggenoot Schumacher vond het nodig om ineens aan te vallen. Doet hij dit niet, dan rijdt Lang naar de overwinning. Stom hoor.

2. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar dat is echt totaal onzin. Caisse d'Epargne was erg actief voorin en viel steeds aan. Daarbij als je zag hoe ricco zo makkelijk wegreed dan deed hij dat ook wel als het in het peleton rustig was gebleven.

Edit:

Weer een leuke berg ettape met de finish berg op!

Laatst bewerkt: 14 jul 2008
  3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Kijk dit zijn bergen! Mooie etappe vandaag! Hopen dat mijn klassementsrijders vandaag voor een verrasing kunnen zorgen!

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zeker dat de klassementsrenners hier iets gaan proberen.
    Van Mentsjov verwacht ik zeker wat, met Cadell Evans die gisteren is gevallen en dus vandaag wellicht wat minder is. Nu moet hij toeslaan.
    Van Valverde/Perreiro en Schleck/Schleck/Sastre verwacht ik ook wat.

5. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop echt dat de rabobank wat laat zien vandaag en dan vooral Mentsjov. Ben ook erg benieuwd wat Kirchen vandaag laat zien. Ik hoop dat Evans veel tijd verliest vind het erg laf hoe die rijd. Tuurlijk slim maar ik vind er niks aan hoop daarom ook niet dat hij de tour wint.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Evans rijd inderdaad heel laf, maar hij heeft ook geen geweldige ploeg om zich heen in mijn ogen. Alleen popovitsch is aardig en weet prima wat hij moet doen als knecht, alleen hij laat het niet echt zien.

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft Mentsjov dan?

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ook niet vrij veel nee.. Ben ik met je eens, alhoewel ten dam het zeker niet slecht doet:)
    En er zitten toch altijd wel een aantal raborenners voorin, lotto renners zie je een stuk minder.

9. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Die basken reden gister ook erg dom zeg :eek: hele dag op kop rijden al je renners helemaal leeg en er is niet een aanval geweest van een bask xD

10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik hoop dat zowel Evans als Menchov die gele trui niet pakken.
    Helaas voor Rabobank, maar ze rijden veels behoudend.

Schleck op één seconde na niet gehaald, zonde.
    Die Ten Dam rijdt trouwens wel erg goed zeg! :eek:

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ten dam rijdt inderdaad goed:eek: Had ik echt niet verwacht aan het begin van de tour.
    Evans en Menchov rijden inderdaad heel behouden en afwachtend. Helaas maar het is nu eenmaal zo.
    Het slot van de rit was wel erg mooi met een hoop aanvallen:)

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Euh juist... Dit is pas complete onzin. Ricco was uiteraard weggesprongen, maar het is niet aan Schumacher om te openen als zijn teamgenoot op kop rijdt. Niemand viel aan, Caisse d'Epargne reed gewoon een tempo.. Als Schumacher niets doet is het maar de vraag wanneer iemand aanvalt. Gezien Lang gister alsnog als 2e boven kwam is het gewoon een lompe actie van Schumacher geweest.

Vandaag was een waardeloos saaie etappe zeg. Wat een lijk is die Menchov zeg, en Evans al helemaal zo'n gezapig renner. Hopelijk rijdt Ricco is in de Alpen helemaal stront, want want zo is er weinig aan. Laat het maar gaan tussen Schleck en Ricco, de rest is het niet waard.

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gisteren wel gekeken 8) Pereiro en Valverde waren heel actief voorin. Daarbij wil je Schumacher de schuld gaan geven? Kan het nog dommer? Er waren allerlei aanvallen! Als hij het niet gedaan had had iemand anders het wel gedaan.

Leuk slot vandaag de rest van de ettape ging wel. Menchov is gewoon kopman en doet dat gewoon goed. Evans doet daarintegen geen flikker, als hij de tour wint bluhh.

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Menchov en Evans deden vandaag allebei hetzelfde.. Kijken naar de ander en verder niets.

15. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar Evans doet elke ettape niks Menchov die wil nog wel eens wat doen.

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Valverde wordt alvast geen winnaar meer, jammer dat ik hem kopman in m'n poule heb gemaakt.. En blijkbaar ook de verkeerde Schleck gekozen :+

17. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt overduidelijk zelf niet goed gekeken. Overigens even mezelf quoten:

Maar goed, met de Tour de France komen er altijd ineens zoveel 'kenners'.

[yt]airlrWft46c[/yt]

Hier mag je verder lezen: http://www.letour.fr/2008/TDF/LIVE/us/900/depeches.html

Wijsneus, over dom gesproken :+

Laatst bewerkt: 14 jul 2008
  18. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je met dat filmpje bewijzen?

Over je Quote:

Rico had zeker aangevallen je zag dat er andere renners meegingen, nou ja ze probeerden het. Dus als Schumacher niet had aangevallen had Rico dat waarschijnlijk als eerste gedaan en hadden dus renners geprobeerd om mee te komen.

En bedankt dat je me een kenner noemt erg aardig :thumbs:

19. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht.. Je snapt het niet he.. Ik zal het nog 1 keer voor je uitleggen. Lang rijdt op kop, Peleton rijd er in tempo achter aan. Peleton blijft in dat tempo rijden tot er iemand aanvalt. Het is dus niet aan Schumacher om aan te vallen. Hij zorgt voor de enorme tempo versnelling. Wanneer er aangevallen wordt, kan je verwachten dat er meer mensen aanvallen. Valt Schumacher niet aan, dan wordt er misschien pas een kilometer later aangevallen. Ik zeg misschien, want dat valt niet te bewijzen. Het gaat erom dat het niet aan Schumacher is om die tempoversnelling te veroorzaken, zijn teamgenoot rijdt voorop. Gezien Schumacher er vlak na ook nog eens behoorlijk moest afhaken, was het al helemaal een domme aanval.

Bovenop de Aspin

1. Riccardo Ricco (SDV) 30pts
    2. Sebastian Lang (GST) 26pts - at 35"
    3. Bernard Kohl (GST) 22pts - at 1’15"
    4. David De La Fuente (SDV) 18
    5. Vincenzo Nibali (LIQ) 16pts
    6. Oscar Pereiro (GCE) 14pts
    7. Denis Menchov (RAB) 12pts
    8. Luis Sanchez (GCE) 10pts

Komt Lang boven alleen aan, dan maakt ie kans de etappe te winnen. In de vorige afdaling was te zien dat hij razendsnel kon dalen.

Is toch niet meer dan logisch dat mensen die enkel af en toe enkel de tour volgen dat dat de absolute kenners van wielrennen zijn _0/

20. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meerdere mensen waren actief vooraan maar goed zoals je al zegt zijn dit ALS verhalen.

Die man heeft zoon 190-200 KM op kop gereden. Hij heeft de Aspin alleen beklommen, daar bedoel ik mee dat hij de hele klim voorop heeft gereden. Dan heb je Ricco die weinig heeft gedaan en dus nog redelijk fris is. Daarbij heeft hij de benen want anders sprint je niet zo weg.

Hier ga ik niet eens meer op in.....

Deel Deze Pagina