[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, thanks,
    Nu hoef ik alleen nog maar wat te weten tekomen over het geluid,
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Dolby Pro Logic II ;)

     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ok tx,, en dat krijg je dus gewoon dmv een optical out op de wii? of is het een andere uitgang?
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee, er staat dat de Wii geen optische uitgang heeft. Het geluid gaat daar enkel door de gebruikelijke links/rechts (wit en rood) analoge uitgangen.
     
  5. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Brawl gereserveerd, en nog maar een weekje wachten!

    Voor de rest heb ik de laatste tijd veel Rayman Raving Rabbids 2 gespeeld. Heerlijk spel met veel humor en geen stress. :)
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ah ok, bedankt:) dat zin dus de 2 scart draden als het ware?
    jammer, Vind het wel vreemd dat het geen 5.1 surround ondersteunt, is toch wel een must met deze generatie gaming? naja:)
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    En allemaal maar lekker al die bagger games op de Wii blijven kopen. En dit is dus het gevolg...... :mad:
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou @ Alsonso.
    Ik heb zack & wiki dus ook en ben bij een of ander level gekomen en dat was zo triest. Was ik helemaal bezig uiteindelijk ticket probere te gebruike (of hoe dat ook heet) zegt oracle: het is niet meer mogelijk dit level nu te halen. Dan denk ik van..wtf.. zeg dat dan eerder??
    Zo zijn er heel veel dingen in zack & wiki, van die onlogische dingen die bepaalde gevolgen hebben die je van te voren niet kan voorspellen. Het is zeg maar niet echt meer perse een puzzel je moet ook veel geluk hebben. Maar dat zie je helaas vaker bij point 'n click adventures.
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    In de PU van deze maand staat ook een 'mooi' artikel over het aantal baggergames op de Wii. Ik zet 'mooi' tussen aanhalingstekens want zo mooi is het natuurlijk niet dat er zoveel troep te krijgen is op de Wii. Anyways, de titel van het artikel luidt 'Zum Kotsen' en eigenlijk hebben ze gewoon gelijk....

    Toch heb ik me van de week weer prima vermaakt met Mario Kart Wii. Gewoon met vrienden thuis op de bank blijft het spel het beste tot z'n recht komen. Heb je skills, kun je nog in de laatste ronde met wat pech heel laat eindigen. Heb je minder skills, kun je vaak met een beetje mazzel nog hoog in de ranking komen. Vaak zo oneerlijk als de pest dus, maar dat is Mario Kart. En bij dit soort spellen is en blijft vooral de funfactor de kracht van Nintendo. Het is alleen jammer dat het er nog maar zo weinig zijn.

    Vind deze Mario Kart hoe dan ook toch weer een geslaagde (party)game. Ook nog even online gedaan gister en dat ging nog best goed ondanks het feit dat die vrienden van mij daar een niet al te beste internetverbinding hebben. Ook online geldt dat er in de laatste ronde nog van alles kan gebeuren. Schelden op elkaar hehe. Denk dat ik bij Smash Bros Brawl weer een zo goed als identieke (party)game ervaring ga hebben. Maakt de Wii me in elk geval nog blij :)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Een van de coolste aankomende games voor WiiWare dus... Het naaien van Europa lijkt de laatste tijd meer in te zijn dan ooit, lijkt wel...
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
  12. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik vraag me af welk geniaal persoon op zulke ideeën komt. Ze moeten daar echt eens heel snel met de tijd meegaan.
    - Handleidingen in het Engels voor snellere releases
    - Wereldwijde on-line releases van WiiWare en VC games
    - On-line games die goed werken (dus geen laggende zooi als Brawl)
    - Niet iedere kans om Europese gamers te naaien aangrijpen
    - Geen zwarte balken bij 16 : 9 weergave
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Aangezien ik tijdig klaar ben met m'n tentamen heb ik besloten om toch de E3 conference van Nintendo maar te kijken. Heb er niet bepaald hoge verwachtingen van, maar toch............
     
  14. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem ook kijken. Ben benieuwt of er nog leuke spellen komen..
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    De intro geeft me een slecht voorgevoel...
     
  16. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad en vind die vrouw maar extreem nep, het lijkt wel tellsell
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    En die vrouw is idd reteirritant.
     
  18. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dit op, zegt ze in de opening : "Ik ben zo blij omdat ik elke dag videogames doe" ( ofzoiets). Springt ze op dat balanceboard zegt ze , Woh i never done this before. Wat een irritant wijf!
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2008
  19. Ersten

    Ersten Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god.. Nintendo laat z'n die-hard-fans nu wel heel erg vallen.. Niets boeiends aangekondigd op de presentatie. Fuk die muziek, sport en fun titels.
     
  20. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens dit diep triest gewoon :'-(
     

Deel Deze Pagina