In de PU van deze maand staat ook een 'mooi' artikel over het aantal baggergames op de Wii. Ik zet 'mooi' tussen aanhalingstekens want zo mooi is het natuurlijk niet dat er zoveel troep te krijgen is op de Wii. Anyways, de titel van het artikel luidt 'Zum Kotsen' en eigenlijk hebben ze gewoon gelijk....
Toch heb ik me van de week weer prima vermaakt met Mario Kart Wii. Gewoon met vrienden thuis op de bank blijft het spel het beste tot z'n recht komen. Heb je skills, kun je nog in de laatste ronde met wat pech heel laat eindigen. Heb je minder skills, kun je vaak met een beetje mazzel nog hoog in de ranking komen. Vaak zo oneerlijk als de pest dus, maar dat is Mario Kart. En bij dit soort spellen is en blijft vooral de funfactor de kracht van Nintendo. Het is alleen jammer dat het er nog maar zo weinig zijn.
Vind deze Mario Kart hoe dan ook toch weer een geslaagde (party)game. Ook nog even online gedaan gister en dat ging nog best goed ondanks het feit dat die vrienden van mij daar een niet al te beste internetverbinding hebben. Ook online geldt dat er in de laatste ronde nog van alles kan gebeuren. Schelden op elkaar hehe. Denk dat ik bij Smash Bros Brawl weer een zo goed als identieke (party)game ervaring ga hebben. Maakt de Wii me in elk geval nog blij
Laatst bewerkt: 25 jun 2008