Wauw. Gewoonweg wauw.
De demo voor de tweede maal uitgespeeld en er dit keer twee maal zo lang over gedaan. Veel meer ontdekt, veel meer bekeken, veel meer geprobeerd. Ik ben zo veel meer te weten gekomen dan eerst, heb zo veel meer gezien dan eerst! Ik vind Too Human echt
goed. Er waren nog een paar zaken die ik niet helemaal lekker vond lopen, maar daar wil ik rustig overheen kijken als ik met het uiteindelijke spel net zo veel lol heb als met deze demo.
Ten eerste de loot. Ik was lvl.7 (dacht ik) toen ik het einde van de demo bereikte en had een ge-wel-dig pantser bij elkaar gesprokkeld.
Iets geel/groens met een moeilijke naam en het zag er gewoonweg fantastisch uit! Ik vond een hoop Charms, waardoor bijvoorbeeld mijn snelheid omhoog ging. Ik vloog waarlijk van de ene vijand naar de andere vijand, prachtig! Ik had een Battle Cry, een Ruiner, ik kon echt heerlijk vechten!
Ten tweede de gameplay: Het speelt heerlijk soepel, mits je het doorhebt! Als je
alles loslaat en enkel met de Rechter Stick beweegt kan je heerlijk soepel vechten.
Dat vind ik juist een nadeel, ik maak liever zelf combo's en doe gevarieerde aanvallen. Beweeg van vijand naar vijand, je glijdt over de grond, het lijkt net een dans. Je gaat sneller en sneller, de afstand van de aanval vergroot, je combo stijgt tot in de 4 en je kan ik één keer een Battle Cry en Ruiner er uitgooien en de combat nog geweldiger maken!
Boring.
Ten derde de camera: Bij mijn eerste keer spelen ergerde ik me mateloos. Tot ik heel handig doorkrijg dat je met de afstand vergroten en verkleinen ten opzichte van Baldur heel goed het overzicht kan behouden, afhankelijk van de grootte van vijanden of waar ze staan. Het wordt heel dinamisch en dat vind ik tof! Ook leuk dat je, wanneer Baldur stil staat en niet in een vecht-situatie is je een speciale camera kan oproepen door de Rechter Stick in te drukken. Erg mooi, kan je goed je pantser bekijken, of die knappe kop van Baldur!
Wel jammer dat de enorm mooie omgevingen wat verloren gaan door de vaste camera. Maar verder, no problem.
Klik om te vergroten...