1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Too Human

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 5 okt 2005.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Klopt ja, dat wel. Maar een vrije camera werkt toch gewoon wat lekkerder, zelfde geval als bij Ninja Gaiden. :)

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb net de demo uitgespeelt. ben 0 keer doodgegaan. En ben toch wel tot conclusie gekomen, dit word een must!!! Echt Besturing werkte gewoon perfect nu!! Echt even wennen maar het is zoooooo gaaf!!! Menu is ook een eitje, ongeveer zelfde als sommige ouwe rpgs dus dat had ik ook zo onder de knie!! Ik wou maar verder, en verder spelen maar!! Super was het! En wat een brute wapens zitten erin :eek: En die armors ook 8)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik moet nog spelen, maar als ik het met je eens ben gaan we wel coppen he. (A)

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ja dat lijkt me slecht werken. Stel je voor je speelt co-op.

"Hey een armor" ff pauzeren en checken of hij beter is. Hey een wapen, en dan dit om de beurt kun je steeds op elkaar wachten

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :+ Zo jij hebt duidelijk nog niet vaker een MMORPG gespeelt :9 Mensen met een beetje verstand checken dat alles na een battle. En ik weet met mmorpgs krijg je dan zo'n inventory schermpje en dat kun je dan doen tijdens spelen enz enz....met een beetje vast team loot je gewoon alles! Liefst prop je het bij 1 persoon die gewoon zijn standaard gear heeft en niks meer en dan ga je kijken hoe of wat...zit tijd aan vast maar dat vind ik altijd wel erg gaaf nadetijd even de buit bekijken! Co-op lijkt me best wel tof. Mits je iemand vind die kan wennen aan de besturing! Ik ga nu Too human weer spelen want ik vond de game wel vermakelijk :thumbs:

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wauw. Gewoonweg wauw.

De demo voor de tweede maal uitgespeeld en er dit keer twee maal zo lang over gedaan. Veel meer ontdekt, veel meer bekeken, veel meer geprobeerd. Ik ben zo veel meer te weten gekomen dan eerst, heb zo veel meer gezien dan eerst! Ik vind Too Human echt goed. Er waren nog een paar zaken die ik niet helemaal lekker vond lopen, maar daar wil ik rustig overheen kijken als ik met het uiteindelijke spel net zo veel lol heb als met deze demo.

Ten eerste de loot. Ik was lvl.7 (dacht ik) toen ik het einde van de demo bereikte en had een ge-wel-dig pantser bij elkaar gesprokkeld. _O_ Iets geel/groens met een moeilijke naam en het zag er gewoonweg fantastisch uit! Ik vond een hoop Charms, waardoor bijvoorbeeld mijn snelheid omhoog ging. Ik vloog waarlijk van de ene vijand naar de andere vijand, prachtig! Ik had een Battle Cry, een Ruiner, ik kon echt heerlijk vechten! :D
    Ten tweede de gameplay: Het speelt heerlijk soepel, mits je het doorhebt! Als je alles loslaat en enkel met de Rechter Stick beweegt kan je heerlijk soepel vechten. Beweeg van vijand naar vijand, je glijdt over de grond, het lijkt net een dans. Je gaat sneller en sneller, de afstand van de aanval vergroot, je combo stijgt tot in de 4 en je kan ik één keer een Battle Cry en Ruiner er uitgooien en de combat nog geweldiger maken! :cool:
    Ten derde de camera: Bij mijn eerste keer spelen ergerde ik me mateloos. Tot ik heel handig doorkrijg dat je met de afstand vergroten en verkleinen ten opzichte van Baldur heel goed het overzicht kan behouden, afhankelijk van de grootte van vijanden of waar ze staan. Het wordt heel dinamisch en dat vind ik tof! Ook leuk dat je, wanneer Baldur stil staat en niet in een vecht-situatie is je een speciale camera kan oproepen door de Rechter Stick in te drukken. Erg mooi, kan je goed je pantser bekijken, of die knappe kop van Baldur! :D Wel jammer dat de enorm mooie omgevingen wat verloren gaan door de vaste camera. Maar verder, no problem.

Conclusie: Ik kijk er naar uit! _O_

Hoe hoger je level hoe meer loot je kan toepassen waardoor je nog ziekelijkere pantsers en charms kan gebruiken. Mijn Baldur ging al snel tijdens het vechten, maar het kan nog véél sneller. OMG! :D

En lol, ik word vriendjes met tricker. (A)

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Waarschijnlijk toch niet mijn game, maar Ype is niet getreurt hoor. Fable 2, GoW2, Ype happy.

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Meh ik vond het wel vet hoor, zo huppel je van de ene vijand naar de andere! Anders zit je een combo te maken bij een vijand die al dood was na de tweede klap :+ En die armors zijn echt gaaf he? En die wapens ook! Dat mistte ik bij veel games!

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jups, ik was echt blij toen ik een koel pantser had. Zat echt even te kijken in die speciale view als je de rechter stick inklikt. Van top tot teen m'n mooie geel met blauwe en groene pantser bekeken. :+ Nog een stoere helm, leuk zwaard en toch maar de twee pistolen gebruikt met de +24% damage door zo'n skill path. Cool! :D

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Is deze game een beetje vergelijkbaar met Mass Effect?? Daar kwam ik namelijk niet echt in en heb ik dus ook maar voor net 12% gespeeld ofzo...
    Deze demo spreekt me opzich wel aan maar ik heb nog mn twijfels... Kan iemand hem daar mee vergelijken...??

11. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond de demo erg tegenvallen. Vooral de "invisible borders" irriteerde me mateloos en ik had wat diepere gameplay verwacht. Maar het is een demo, misschien staat de uiteindelijke release versie me wel aan.

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Mass effect? Hell no lol....echt totaal niet!!! Mass effect ging VEEL dieper in die dingen en was je echt UREN aan praten met lui enz enz...en was ook wat ingewikkelder...nee deze game is gewoon puur voor vermaak en als je lekker wil gamen en grinden en stuff vinden...En dat spreekt mij wel aan

13. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht leuk weer rpg.. maar had niet echt gevoel bij deze game:confused: vond de besturing ook niet heel fijn aanvoelen ga straks even verder in game komen kijken als leuker wordt.

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Onzichtbare muren? Daar heb ik nauwelijks last van gehad. Ik vond het juist enorm goed van de makers dat je van een 20 meter hoge trap zo over de reling naar beneden kon springen om je net gevonden wapen uit te proberen op een bende goblins! Dat zie je bijna nooit in spellen.

Wat ik ook nog wil zeggen: De muziek! :D Van die lekkere bombastische muziek, ik had bij vlagen het gevoel naar LOTR Baldur te kijken. 8) Het was net Moria, haha. Grootse muziek, een trol, een donkere en koude grot en jij als Baldur er op af. _O_

15. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    heb net nog ff gooi naar gewaait maar vindt het niet lkkr lope het spel.. ook equitment enzo duurd me veel te lang.. het is onoverzichtelijk endan check ik het na het vechten want weet hoe mmorpg in elkaar zit (te veel wow gespeeld -_-) niet dat ook commentaar krijg:p

/Mod Let voortaan een beetje op je taalgebruik, zinsopbouw, spelling en interpunctie. Zo blijft het leesbaar voor iedereen. ;) -/- Alonso

16. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Haha, je bent zelf onoverzichtelijk :+

De demo vandaag gespeeld en hij viel mij, na het lezen van de iets negatieve reply's hier, reuze mee. het vechten is wel even wennen, vooral het melee'n doormiddel van het bewegen van het rechter pookje heeft wat oefening nodig, maar als je het eenmaal doorhebt speelt het écht heel lekker!

De sfeer van het spel, zover ik nu gezien heb, spreekt mij reuze aan als fan van de Noorse Mythologie. :thumbs:

17. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben na alle berichten van Toohuman ook aangenaam verrast. Eerst had ik hele hoge verwachtingen van deze game. Totdat de vorige E3 zo slecht berichte van de game. De beelden en video's waren ook niet om over naar huis te schrijven.

Ik vind de demo echt goed. Ik vind metname de afwerking en de sfeer in het spel goed gedaan. De gameplay is wennen. Echter voor een RPG vind ik de combat echt goed. Dat turnbased gedoe is niets voor mij. Grafix zijn prima en wanneer het verhaal goed in elkaar zit, wil ik hem wel hebben.

Ik hoop alleen dat de vijanden voldoende afwisseling bieden zodat de verveling niet intreedt.

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Tip:

Maak een nieuwe account aan zonder Xbox Live en stel de datum in op 2009. Start de Too Human demo en je kan ook nog als Commando en Berskerker spelen! Oftwel, dual-wield zwaarden! :D

19. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Willem..je bent een gouden gans \o/

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Meh ik wacht wel even met die class totdat ik de game zelf heb :+ Toch bedankt! Mocht het echt te lang wachten worden ga ik het zeker proberen

Deel Deze Pagina