De voertuigen vind ik vrij zinloos, het hele vijandige team concentreert zich erop, en 9 van de 10 keer zijn ze door je bots gepakt en klem gezet in een positie waar je eerst minuten aan het frotten bent (onder vuur)voor je er weer meer vooruit kan.
Ik irriteer me er echt mateloos aan, en ik vind hem op normal zeker niet goed te doen. Veel levels moet ik meerdere malen opnieuw proberen , of zelfs restarten omdat de bots de orb pakken en er niks mee doen. Ook de deathmatch games werken erg raar, soms kan ik ze onmogelijk winnen omdat de bots in mijn teams zo snel worden afgemaakt dat ik het gewoon niet kan bijhouden. (En dan kan het zomaar zijn dat ik bij de volgende poging met 20 kills verschil win, een beetje willkekeurig dus)
De Instant action laat zien dat het allemaal veel beter kan, en maakt duidelijk dat er in de campaign word gesjoemeld met de AI van de bots in je team om het moeilijker te maken.
Als je een van de campaig wedstrijden naspeelt in instant action, zul je zien dat je teammates dan ineens wel gewoon kills maken enzo. (Alhoewel warfare nog steeds teveel gevraagd is, maar ja , dat lijkt het voor 90% van de menselijk spelers ook te zijn
)
Klik om te vergroten...