1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    De voertuigen vind ik vrij zinloos, het hele vijandige team concentreert zich erop, en 9 van de 10 keer zijn ze door je bots gepakt en klem gezet in een positie waar je eerst minuten aan het frotten bent (onder vuur)voor je er weer meer vooruit kan.
    Ik irriteer me er echt mateloos aan, en ik vind hem op normal zeker niet goed te doen. Veel levels moet ik meerdere malen opnieuw proberen , of zelfs restarten omdat de bots de orb pakken en er niks mee doen. Ook de deathmatch games werken erg raar, soms kan ik ze onmogelijk winnen omdat de bots in mijn teams zo snel worden afgemaakt dat ik het gewoon niet kan bijhouden. (En dan kan het zomaar zijn dat ik bij de volgende poging met 20 kills verschil win, een beetje willkekeurig dus)
    De Instant action laat zien dat het allemaal veel beter kan, en maakt duidelijk dat er in de campaign word gesjoemeld met de AI van de bots in je team om het moeilijker te maken.
    Als je een van de campaig wedstrijden naspeelt in instant action, zul je zien dat je teammates dan ineens wel gewoon kills maken enzo. (Alhoewel warfare nog steeds teveel gevraagd is, maar ja , dat lijkt het voor 90% van de menselijk spelers ook te zijn ;))
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Misschien spelen we een verschillend spel dan? Op normal vind ik de spelsituaties redelijk gebalanceerd, zeker tot aan het midden van de campaign. Daarna word je vaker inderdaad in een nadelige positie gezet, maar dat hoort er ook bij. Heb jij ooit een campaign gespeeld waar het steeds gemakkelijk wordt naarmate je verder komt? In de latere levels is het belangrijk dat je de bots in je eigen team de correcte orders meegeeft om zo goed gebruik te maken van de situatie die zich voordoet. Zelf zul je ook veel initiatief moeten tonen. Vertrouw dus niet teveel op je teammates en ga zelf voor de kills/flags/cores. In veel gevallen word je dan nog positief verrast ook.

    Sowieso stellen de vijandelijke bots weinig voor qua gevaar op normal. Tegen het einde van de campaign worden ze pas gevaarlijker, maar tegen die tijd zijn je teammates ook beter. Een ander verhaal wordt het als een vijandelijke bot met een goliath op je afstormt... aan de andere kant ben je dan zelf ook stom bezig als je open en bloot voor zo'n tank blijft staan. Gelukkig ligt op de meeste kaarten met vehicles die avril rocket launcher, die met de meeste voertuigen in één schot korte metten maakt.

    Normal is echt goed te doen. Ik heb ook een stukje casual gespeeld voor de flauwekul, maar dat was niet echt veel gemakkelijker. Waarom niet? Vijandelijke bots stellen weinig voor, maar je eigen teammates zijn ook holbewoners. Op casual kun je werkelijk niets van ze verwachten bij capture the flag en warzone. Ik heb ook een paar kaarten op insane (hoogste moeilijkheidsgraad in de campaign) gehaald en dat was puur omdat mijn eigen teammates gewoon ook ontzettend goed waren. Al wordt er dan wel weer gefoeteld met de damage die je vangt als je geraakt wordt... Die ligt volgens mij rond de 150% ofzo, je mannetje valt echt om een scheet neer. Op insane voel jij je als speler best afhankelijk van je teammates, want de tegenstanders zijn echt goed. Ik merkte dan ook snel dat ik veel meer het initiatief bij hun legde en zelf wat meer achteraan meeliep. Maar zolang het winst oplevert maakt dat mij niets uit.

    EDIT: Even over de voertuigen, probeer maar eens een keer zo'n snelle speeder (dat ding dat boven de grond zweeft), die zijn echt super handig en nog krachtig ook. Je moet alleen geen tank tegen kom, want dan ben je zo weg.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2008
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe werkt die puntentelling eigenlijk bij deathmatch, en kan je ook ergens zien hoeveel kills je hebt.
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet dat ik zeg dat het NIET te doen is, het is gewoon dat de A.I. toch best wel op sommige punten de boel flink laat vallen, ga maar eens achter een voertuig hangen met je hoverboard, het is mij nog NOOIT gelukt om ook maar ergens te komen! Ze rammen tegen alles en gaan soms zelfs stil staan en uit het voertuig!!! |:- :x Je vijanden daar en tegen....Je kunt onmogelijk alles alleen doen bij de grotere maps! En als je teammates dan een stelletje zombies zijn dan kun je het schudden. de ene match zijn ze echt superior en dan weer bagge...vind het gewoon jammer...Hadden ze beter kunnen doen!
     
  5. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    spel is zekerssss vet, spelen ?

    <<gamertag
     
  6. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ik ik vind het niet bijzonder moeilijk, de tegenstanders versla je met 2 vingers in je neus, helaas zijn je eigen bots gewoon nog stompzinniger.
    Het is alleen zo willekeurig, je heb zelf niet volledig in de hand of je wint, je bots kunnen zo'n stomme dingen doen dat hoe goed je ook bent , je toch nog makkelijk kunt verliezen.
    En die orders vind ik gewoon slecht werken, als ik zeg dat ze iets moeten verdedigen, zie ik graag dat ze daarbij wat initiatief tonen, zoals een aanstormende orb carrier omleggen VOOR hij zijn orb in de node heeft kunnen gooien, ipv. pas in actie komen als het te laat is. (En ik idd weer voor jan lul op de Core sta te schieten)

    Gelukkig geef ik niet zoveel om achievements, en het verhaal van de campaign is ook niet echt iets om het voor te doen, dus ik vermaak me voorlopig prima met Instant Action, hopelijk patchen ze de multiplayer snel.

    Ik weet nog wel dat in Unreal championship de bots verschillende "persoonlijkhedën" hadden, sommigen erg agressief, somigen erg wraaklustig of gefocussed op het objective, anderen volkomen nutteloos. Je kon ze daar ook individueel kiezen voor een bot-match. Zou dat hier ook zo zijn, en dat ze dat gebruiken om de matches moeilijker te maken?
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2008
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ach en wee. Gelukkig kan je de campaign toch ook nog online co-op spelen toch? Zodra ik op insane klaar ben wil ik dat wel eens proberen.
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    co-op is seen stuk leuker.

    De voertuigen vind ik ook erg cool. Probleem zoals eerder gezegd zijn de grote maps. Je kunt wel overleven nodes pakken en bots killen, maar je kunt jezelf niet verdelen over het strijdveld. En overgelevert zijn aan je teamgenoten is niet alles.

    Ik reken mijzelf toch wel tot een UT veteraan aangezien ik alle UT's van de pc in mijn bezit heb en honderden uren gespeeld. In de oude Ut's waren de bots precies hetzelfde alleen had je toen geen VCTF en Warfare in de campaing.

    (bij ut2004 had je wel een mode met voertuigen die op warfare lijkt zonder orb, maar die zat niet in de campaign,
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb zojuist Akasha op Insane verslagen... was nog erg pittig <hijg>, maar op een gegeven moment wen je aan het hoge niveau. Ik begon met verliezen van 8 tegen 20 kills, maar versloeg haar de laatste keer met 20 tegen 18 kills. De shieldbelt en de quaddamage zijn erg belangrijk in dat veld. Voor mensen die denken, wat heeft die dat snel gedaan op Insane -> ik heb de meeste velden gewoon op casual gespeeld en alleen het laatste veld voor het einde van het hoofdstuk op insane. Op die manier is het goed te doen, heb je een paar pittige velden (die leveren ook meteen een achievement op), maar is de rest erg relaxt uit te spelen.

    Dus als je zin hebt (of iemand anders) om het spel een keer co-op te spelen (op normal of op hard), dan wil ik daar ook nog een keer doorheen rossen. ;)

    Liefst met mensen die regelmatig kunnen, want de campaign haal je niet in één zitting. Ik weet ook niet zeker of het bedoeld is voor maximaal twee personen of vier, maar als jullie geinteresseerd zijn hoor ik het graag.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2008
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik ben niet iemand die puur voor achievements gaat dus voor de lol doe ik ook wel mee als ik online ben, dus zal niet alle games meespelen.

    En tegen Akasha heb je geen quad damage maar invincibility orb (onkwetsbaar)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bah, al 2 achievements niet gekregen die ik wel hoor te hebben: al 2 keer een ranked match gewonnen; geen achievement.
    Tegen een Godlike bot minstens 20 kills zonder zelf dood te gaan; ook geen achievement.

    Zijn er meer mensen die dit hebben?
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Het gaat mij ook niet alleen om de achievements, het moet ook leuk zijn.

    Maar op die laatste kaart lag geen Invincibility orb, wel een quad damage onder een rooster. Ik denk dat jij een eerdere kaart bedoelt, in een soort fabriek (in de briefing werd toen ook aangekondigd dat Akasha daar invincibility ging zoeken).

    EDIT:

    @Dulle: Ik heb die tweede achievement wel gehaald. Weet je zeker dat je jezelf ook niet per ongeluk een keer hebt gemold (raket tegen muur ofzo)... want dan krijg je hem ook niet meer.

    Ik heb nog flink wat truuks uit de doos moeten halen om die achievement te halen. Uiteindelijk heb ik mij en die bot alleen maar impact hammers gegeven via een mod en toen ben ik later, tijdens de match een walker gehyjacked (enige vehicle die beschikbaar was). Lekker eerlijk ook. ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2008
  13. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Ey, dat met godlike bots heb ik ook! ik heb dat al 3x geprobeerd en dan denk ik yes gehaald maar nee hoor geen achievement gekregen.... :confused:
     
  14. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    heb je tegen die godlike bot wel in instant action: duel mode gedaan?
    want ik heb hem wel gekregen namelijk :9
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Och je hebt helemaal gelijk: het moet in instant action mode gedaan worden.

    Iemand zin om te co-oppen? :)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Moet dat in Duel?
    Ik heb het in een gewone DM match geprobeerd. (en ik weet zeker dat ik mezelf niet heb opgeblazen ;))

    Even opnieuw in een duel proberen dus O-)

    @Zifnap: hier een nog eerlijkere manier:
    * Map: Deimos
    * Timelimit: 60 minuten
    * Kills: 30
    * Mutators: Low gravity en alleen Impact Hammers
    Ga nu gelijk naar die Turret, en knallen maar. Die bot is dan wel Godlike, maar hij zal nooit naar je toe komen. 8)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Jij bent echt erg. ;)

    Volgens mij mag het death match of duel zijn, zolang het maar instant action is (dus geen MP, ook niet offline!)
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2008
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat is je gamertag? hij staat niet in de generator
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zifnapmarc.

    Ik kom zo weer online. Ik heb de laatste tijd wat problemen met mijn modem... lijkt online en toch valt de verbinding weg. Vraag me niet wat er mis gaat, want alle lampjes branden.

    EDIT: Staat mijn gamertag niet onder mijn avatar picture dan?
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    nee staat er bij mij in mijns cherm iig niet onder
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina