De verdedigers hebben oneindig veel respawns, weinig deathmatch aan lijkt me. En het is als verdediger natuurlijk volkomen zinloos om aan de andere kant van de map met 8 man te gaan lopen baserapen, terwijl 2 ijverige aanvallers de ene na de andere crate opblazen, en zodoende de aanvallers weer nieuwe tickets geven. Als verdediger zou de veiligheid van de crates ten allen tijden de hoogste prioriteit moeten hebben.
De aanvallers doen vaak ook niets, lekker in een paar struikjes of in een huisje kills gaan zitten farmen met je sniper of mortarstrike draagt weinig tot niets bij aan een overwinning. (het is wel goed voor je k/d ratio, maar daar draait het spel niet om)
Ik vind het echt jammer, ik was zo enthousiast over de game, maar nu word het toch weer vergald door mensen die gewoon maar wat lopen te klooien. Ik beschouw mezelf echt niet als fanatiek, maar de meeste potjes gaan gewoon nergens over: geen aanval, geen verdediging, gewoon 24 individuen die zoveel mogelijk kills/punten bij elkaar proberen te harken.
Je gaat toch ook niet naar een pokeravond toe om de hele avond kaartenhuizen te bouwen?
Wat mij betreft zou het best eens afgelopen mogen zijn met die achievements "k/d ratios" en andere flauwekul, die werken dit soort gedrag alleen maar in de hand.
Laatst bewerkt: 19 jul 2008