[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

  1. Lewis Hamilton

    80,0%
  2. Felipe Massa

    20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is wel duidelijk te zien dat het niet met opzet was, maar het was wel even netjes geweest als hij nog even terugliep om te kijken hoe het ging met dat meisje bijvoorbeeld.
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Hij meisje stond gelijk al op (Kimi kijkt paar keer om). Ik denk dat als ze was blijven liggen dat ie wel ff was komen kijken hoor. En hij moet natuurlijk ook op tijd bij zijn verplichtingen zijn. Je kent de FIA. Te laat bij een persconferentie en je hebt weer een boete aan de broek. Maar hij had op z'n minst die handtekening even kunnen zetten :+

    Edit:// zelfs die moeder kijkt niet ff. Lijkt wel of Kimi zegt, ga je kind eens helpen :9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jul 2008
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaha volgens mij zegt hij dat ook, of hij wijst in ieder geval naar dat kind en die moeder (waarschijnlijk) gaat er dan pas gelijk naar toe. Maar die handtekening was toch een kleine moeite geweest. :9

    Hier zonder geluidseffecten:

    http://www.youtube.com/watch?v=VGvoGqB-j_U

    Waar we het ook al niet over kunnen hebben. :)
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Terug van de Hockenheimring. Het was echt vet om F1 auto's een keer live mee te maken wat een geluid _O_ jammer dat de race van onze plekken redelijk saai was ( de Glock crash was eigenlijk het enige wat echt gebeurde) maar je kunt niet alles hebben. ga zeker in de toekomst nog een keer naar de F1 maar de race is voor mij dan voldoende en niet weer het hele weekend
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    2 broodjes braadworst :+ De crash van Glock was qua geluid niet harder dan de F1 auto's zelf
     
  7. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het al gelezen van McLaren's stuurwiel. Denk dat er twee 'staartjes' mogelijk zijn, of iedereen neemt dit idee over óf de FIA keurt het niet goed en het wordt verboden..
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind dat gezeur over de slecht getimede reclames een beetje onzin. Olav regelt dat neem ik aan, wanneer dat komt. En hij heeft 8 beeldschermen en het uitzicht om de race te volgen dus kan het gebeuren dat het incident van Barrichello en Coulthard gemist word, ik weet zeker dat hij het anders even uitgesteld had. En het ongeluk van Glock, dat weet je toch niet van te voren. Ze moeten een bepaald aantal commercial-blokken doen. Dat er een commercial komt na de finish vind ik wel onzin doe dat dan na het podium. Als het nou zo lang duurt als bij de MotoGP voordat ze het podium op zijn oke, maar bij de F1 gaat het nog redelijk vlot.

    btw MotoGP op Laguna Seca was gruwelijk vet :)
     
  9. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Bij dat moment van DC en Barri waren ze nog niet weg, die had nog best meegenomen kunnen worden, maar Mol negeerde het gewoon.

    Dat zo'n moment van Glock gemist wordt, ligt ook gewoon aan RTL. Voordat de F1 naar SBS ging, waren de reclameblokken op RTL ook lang niet zo groot als nu en miste ze bijna nooit van dit soort dingen. Nu zijn ze gewoon veel groter en nog steeds net zo vaak. Als je maar reclameblokken van 2,5 minuut blijft maken om de 5 ronden, kun je wel verwachten dat je geregeld verkeerd timet.
     
  10. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen beter een extra reclameblok inlassen in de voorbeschouwing. Tijdens dat ellendige bandenwisselspel of dat slaapverwekkende praatje van die engerd van route mobiel.
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Routemobiel:eek:
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zo erg vind ik dat, echt niet normaal. En die presentator maar schaapachtig lachen. :emo: Van mij mogen ze de voorbeschouwing korten naar 5 minuten vrije training, 10 minuten kwalificatie (als dat al neit te lang is), 5 minuten 'nieuws van de grid' en pers er dan nog ff 10 minuten reclame uit. Maar oké, we weten al dat dit nooit zal gebeuren.
     
  13. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat zou idd wel heel mooi zijn. Alleen RTL is helaas niet zo dom om dit ook nog te gaan doen.. Wanneer ze dit zouden doen, kijkt geen hond meer naar de voorbeschouwing en ziet dus ook niemand die reclames meer.

    Waarschijnlijk zijn de blokken over een jaar of 10 nog groter, op RTL Duitsland zijn ze al jaren belachelijk groot. Daar duren ze gewoon 5 á 6 minuten, al weet ik niet hoe vaak die blokken komen daar.
     
  14. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Aankomend jaar gaat de BBC formule 1 uitzenden!!!

    - Reclame vrij
    - Kwalitatief (goed) commentaar denk ik
    - Beter verstaanbaar dan Duits of Vlamingen die Kubisa roepen
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    De Engelse zeggen ook 'Kubitsa' ;)
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar wat is de echte uitspraak dan? De Poolse stad Katowice spreek je toch ook uit als Katowitsje. O-)
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    De echte uitspraak is ook gewoon 'Kubitsa'. Volgens mij zijn wij Nederlanders de enige die 'Kubieka' zeggen. Maja, lekker boeie :9
     
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Was al een tijd bekend, maar voor ons Nederlanders is dat inderdaad goed nieuws. :)
     
  19. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Idd en nog even als toevoeging, Olav Mol (volgens hemzelf) heeft aan Kubica gevraagd of Kubieka ook goed was om te zeggen en daar zou Kubica dan mee ingestemd hebben. Dus het mag wel van Kubica, maar de juiste uitspraak is diegene die Jeepee al noemde :)
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2008
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Zo, lekker veilig dat KERS :+

    [yt]fzaQ-t1ojPU&eurl[/yt]

    Kijk trouwens die sidepods. Vind het toch wel jammer dat die 'ronding' eruit moet. Dit is echt weer 2002 style.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina