De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben veel te weinig verdedigers. Als je weer ziet wat er gisteren stond(Ogararu, Colin, Schilder, Slijngard) dan kan je niet anders dan concluderen dat we er meer nodig hebben. Bovendien is Wielaert Nederlands en is hij een leidersfiguur.

Ik lees wel weer dat Munsterman hem niet wil verkopen. Als het weer zulk getouwtrek wordt dan hoeft het van mij eigenlijk niet. Koop dan maar een of andere Scandinaviër.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Het nieuwe uitshirt van Ajax; [​IMG]

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ook niet echt mooi maar wel een stuk beter dan die neppe die hier de afgelopen tijd langs kwamen

4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik vind hem wel mooi:)

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Stukken beter dan de photoshoprommel en nepshirts die ik voorbij heb zien komen. Het is best een aardig shirt, alleen bleekscheet Vermaelen met z'n ingevallen kop is niet echt een goed model.

Denk dat het tenue er in actie best wel aardig uitziet.

Ook het thuisshirt is me in de praktijk behoorlijk meegevallen. Alleen de rode band vind ik te breed eigenlijk.

6. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    idd, en voor het thuis shirt hebben ze de jong gebruikt. zijn niet de meest fotogenieke spelers...

ik vind het shirt btw iets te saai maar misschien staat het op het veld wel mooi.

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Vind het nog best meevallen eigenlijk:) Die van vorig jaar was mooier maar hij is zeker niet lelijk.

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax-site zegt dat het definitief rond is met Oleguer, ik ben wel erg benieuwd. Ik denk dat hij wel een meerwaarde is, maar het is natuurlijk wel een risico.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Voor de volledigheid:

Ajax contracteert Oleguer

Amsterdam, 26 jul 2008
    Ajax heeft overeenstemming bereikt met Oleguer Presas Renom van FC Barcelona. De Spanjaard Oleguer (Sabadell, 2 februari 1980) ondergaat maandag nog de medische keuring. Daarna tekent hij een contract dat direct ingaat en loopt tot en met 30 juni 2011.

Ajax heeft een optie in het contract om de verbintenis met nog een extra jaar te verlengen. Afgelopen dinsdag bereikten Ajax en Barcelona al een akkoord over de overgang van de 28-jarige verdediger.

Oleguer vertrok in de zomer van 2001 van Gramenet naar Barcelona. Op 13 november 2002 maakte hij zijn officiële debuut voor Barcelona in het Champions League duel tegen Galatasaray. In totaal speelde Oleguer 164 officiële wedstrijden voor Barcelona. Hij won twee landstitels, twee keer de Spaanse supercup en een keer de Champions League.

Marco van Basten verwacht de verdediger dinsdag te verwelkomen op de training bij Ajax, woensdag vertrekt de selectie voor een trainingskamp naar Engeland.

,,Danny Blind belde mij gisteravond heel laat, om mij mee te delen dat het rond was'', vertelde Van Basten in een eerste reactie. ,,Ja, dat was goed nieuws. Het is al enige tijd geen geheim meer dat we een centrale verdediger zoeken. Ik ben blij dat we Olequer aangetrokken hebben. Zijn kwaliteiten passen uitstekend bij Ajax. Daar zijn we allemaal van overtuigd. Hij heeft een goede leeftijd, ervaring op hoog niveau en hij is een echte verdediger. Het is ook prettig dat die vacante positie niet pas aan het einde van de voorbereiding wordt ingevuld. Als maandag alles goed gaat met de keuring, dan kan hij mee naar Engeland. Dat is goed voor hem en goed voor ons. Hij kan zo rustig de jongens leren kennen en wij kunnen hem inpassen in het team.''

Ajax.nl

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Goeie zaak. Misschien nog één verdediger en dan klaar.

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zeker een goede zaak, is misschien wel de beste verdediger nu in de Eredivisie.
    Ik las dat ze, als ze Wielaert niet konden halen, ze willen gaan voor Marquez of Grygera.

12. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zie ik allebei niet gebeuren.

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja dat geloof je toch niet echt hè? Marquez is een goede speler die nog steeds regelmatig spelminuten krijgt. Die gaan ze echt niet zomaar van de hand doen. En Grygera is ook onhaalbaar, geloof er niets van dat hij na een jaartje of 2 bij een topclub weer terug wil naar de Eredivisie.

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat eerste lijkt mij ook gewoon zwaar bullshit maar Grygera schijnt wel erg vaak op te bank te zitten.

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Grygera is natuurlijk een geweldige verdediger die ik graag terug zie keren naar Ajax. Maar ik ga er niet vanuit.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    FC Dordrecht 1 - 1 Feyenoord Rotterdam.

Vanavond afscheidwedstrijd Jaap Stam, ga er zeker naar kijken. :cool:

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Wou nog kaartjes kopen. Het is in Zwolle namelijk, dus dat doe je zo met de trein. Maarja, het is blijkbaar niet altijd feest.

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    vanavond voor de laatste keer klappen voor Jaap

[yt]W8sUYdjVUCg[/yt]

dat opstootje met Parente (zit ook in het filmpje) was echt legendarisch

19. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    gister leuke wedstrijd gezien bij jaap z'n laatste wedstrijd. alleen jammer dat het ging stortregenen en onweren. zijn we daar mooi op tijd om vooraan te zitten (waren geen vaste zitplaatsen) zitten we precies in de regen... jammer dat de wedstrijd wat korter was maar het was wel even leuk om bergkamp, kluivert enz is te zien. ze kunnen het nog steeds:D en overmars bleef ogararu er maar uit rennen:9

Laatst bewerkt: 27 jul 2008
  20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Wat mot dat8)

Beetje mijn filmpjes zonder mijn toestemming plaatsen he:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina