Jawel,
Daar ga ik zeker heen. En ik zal het spel daar uitvoerig spelen. Mijn eisen zijn inderdaad heel hoog wat PES betreft. En ik ben en blijf van mening dat ze met deze engine allang het maximale eruit hebben gehaald. Dan komen we weer bij de concessies die Konami moet doen vanwege de engine. Iedereen zegt dat als de gameplay weer is zoals met PES5 dat het goed zou zijn. Rot op, we zijn al 3 jaar verder.
Er is nu sinds 2005 een next-gen console op de markt. Waarom worden we dan nog steeds afgescheept met een verouderde engine en een spel dat op de PS2 beter was dan alle versies die op de Next-Gen consoles zijn uitgekomen? Moeten wij daar weer onze € 60,00 aan uitgeven? Terwijl de concurrent ons veel meer kan bieden? Het vreselijke zinnetje dat PES 2009 is wat PES 2008 had moeten zijn maakt me echt misselijk. Straks kunnen we hopelijk 2vs2 online spelen. En dan zijn we allemaal heel dankbaar, maar in PES5 kon dat ook al gewoon. Dus het wordt eerst afgepakt en vervolgens doen ze het weer terug en dan moet ik blij zijn?
Natuurlijk hoop ik ook dat PES 2009 vet zal worden. Alleen verwacht ik er helemaal niets van en hopelijk word ik dan positief verrast.
Laatst bewerkt: 28 jul 2008