1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nou die man speelde niet een paar potjes, hij heeft een beta-versie in zijn bezit, dus dat zal niet bij een paar potjes zijn gebleven. Aan de manier waarop hij erover schreef en de vergelijken die hij maakte met PES 2008 kan je wel merken dat hij niet een passant is, maar een enthousiaste PES-speler. Verder kan ik me wel voorstellen dat jij heel hoge eisen stelt aan de beoordeling van het spel omdat je het al jaren speelt en van alle details op de hoogte bent. Daarom ben ik zeer benieuwd naar jouw verslag als je terugkomt van Leipzig... of ga je daar niet heen?

Laatst bewerkt: 28 jul 2008
  2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Jawel,

Daar ga ik zeker heen. En ik zal het spel daar uitvoerig spelen. Mijn eisen zijn inderdaad heel hoog wat PES betreft. En ik ben en blijf van mening dat ze met deze engine allang het maximale eruit hebben gehaald. Dan komen we weer bij de concessies die Konami moet doen vanwege de engine. Iedereen zegt dat als de gameplay weer is zoals met PES5 dat het goed zou zijn. Rot op, we zijn al 3 jaar verder.

Er is nu sinds 2005 een next-gen console op de markt. Waarom worden we dan nog steeds afgescheept met een verouderde engine en een spel dat op de PS2 beter was dan alle versies die op de Next-Gen consoles zijn uitgekomen? Moeten wij daar weer onze € 60,00 aan uitgeven? Terwijl de concurrent ons veel meer kan bieden? Het vreselijke zinnetje dat PES 2009 is wat PES 2008 had moeten zijn maakt me echt misselijk. Straks kunnen we hopelijk 2vs2 online spelen. En dan zijn we allemaal heel dankbaar, maar in PES5 kon dat ook al gewoon. Dus het wordt eerst afgepakt en vervolgens doen ze het weer terug en dan moet ik blij zijn?

Natuurlijk hoop ik ook dat PES 2009 vet zal worden. Alleen verwacht ik er helemaal niets van en hopelijk word ik dan positief verrast.

Laatst bewerkt: 28 jul 2008
  3. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ben ik met je eens.... Ik ga overigens ook naar Leipzig (koln dit jaar)... Ben benieuwd of onze ervaringen hetzelfde zijn.....

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080

Eens, maar dat had ik ook al eerder aangegeven in deze thread :)

5. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Is dat Kingdom Football hier ooit uitgebracht? Wil dit spel graag hebben, maar ik zou niet weten waar ik het kan halen. Weet iemand dit?

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Volgens mij is het dit jaar nog in Leipzig hoor. Misschien moet je het maar even voor de zekerheid navragen.

7. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Het zijn 2 verschillende events.

8. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111

Ik zie het idd... Dacht dat het dit jaar in Koln was. Naja, dan ga ik naar Leipzig, ietsjes langer rijden, maargoed :p

9. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Lionel Messi. dit jaar op het hoesje van pro evo.
    kijk voor het hele bericht op nu.nl

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
  11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Overduidelijk geen PS2 versie. Dit is zeker de next gen versie. Het stelt me ongelofelijk teleur in ieder geval. :{

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Waarom? Speel je graag de PS2 versie?
    Op forum.pesonly.nl staan ook nieuwe screenshots. Mij even teveel werk om ze hierheen te kopieren. Zoek in het PES2009 topic.

Laatst bewerkt: 1 aug 2008
  13. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Omdat het er niet uitziet waarschijnlijk 8).

14. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom dan het is maar een filmpje zegt dus niks over de werkelijkheid heb in de afgelopen jaren trailers van games gezien die top eruit zagen maar speelden als een drol, dus filmpjes zeggen weinig.
    Maar 1 ding is zeker ik koop hem vindt hem altijd lekker spelen en gameplay dat telt voor mij ben geen grafics hoer

15. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ik vind het er wel iets mooier uitzien. De tenues lijken meer textures te hebben. En hoe dat haar van messi en hoe de broekjes bewegen is volgens mij ook nieuw.
    Ik moet nog een gameplay filmpje zien om te kijken of het in de normale camera view ook goed uitziet.
    En aan de screenshots te zien lijken de gezichten ook mooier gemaakt te zijn.
    maarja als je naar de fifa screenshots kijkt, moet ik toch zeggen dat het matig oogt.

Laatst bewerkt: 2 aug 2008
  16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik wacht wel op oordelen zodra ik het gespeeld hebt, GFX boeien me namelijk niks en het gaat bij mij puur om de gameplay en het samenspel met maten...

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Lading nieuwe screens die ik toevallig tegenkwam op internet : Klik

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    De menu's zien er wel gaaf uit, als het goed speelt is nog beter. Maar het ziet er wel aardig uit.

19. Japa

Japa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf een tijdje uit de 'gamewereld' geweest, maar vroeger was het altijd zo dat Fifa betere graphics had en PES betere gameplay maar als ik zo een beetje deze topic doorlees is dat volgens mij veranderd?
    Ben van plan een van de twee nieuwe te gaan halen, graphics maken me erg weinig uit (details enzo, vind spelers bewegingen wel belangrijk, moet er niet zo houterig uitzien), maar welke versie van 2008 was beter en welke belooft nu qua gameplay beter te worden?

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Fifa 08 heeft een flinke stap verder gemaakt en is gewoon een goede footie. Online super, veel mensen en speelt wel lekker. Maar het is wel zo dat daar de spelers traag bewegen in verhouding tot de spelers uit PES. Ik heb PES niet gespeeld alleen de demo en die speelde veel sneller en ook wel lekker. Alleen online was het prut. Fifa 09 belooft nog beter te worden en ziet er imo goed en strak uit. PES 09 heb ik nog weinig van gezien op screens na. Daar heb ik nog geen echte mening over. Ik denk dat je met Fifa 09 sowieso goed zit en gewoon even moet kijken hoe PES speelt/word.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina