AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Tja het was zeg maar geen haakse bocht....maar goed, ik vond het bullshit zeker omdat ik daarvoor gewoon vlekkeloos reed.

Daarnaast was ze zelf ook niet goed bezig.....ik reed in een "stoet" met auto's waarvan ik zelf de 2 na laatste auto was....ik rijd een zebrapad voorbij en sta stil voor het stoplicht, ik kijk in mijn spiegel zie ik een vrouw overlopen met een kinderwagen.

Als zij die kinderwagen had gezien had ze een ingreep gedaan....maar goed
    op naar de volgende 190 euro :emo:

2. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik rij altijd met de toegestane snelheid door de bochten:) remmen kost geld he:+ gewoon auto verlagen wielen breder lekker stijf maken als een kart, kan je tenminste een beetje door de bochten:+

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    En je afvragen waarom je niet lekker rijdt met 120... hobbelkarretjes.

4. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    rijdt juist super:) hoe stijver de auto hoe strakker de stoelen, hoe strakker de gordels hoe harder de uitlaat, hoe relaxter het rijd:)

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    uhm nee ;) Rare theorie..

6. JeePee

JeePee Guest

Nieuw rubber nog meer ;)

Leg uit? Voordurend zo'n zoom op de achtergrond als je met een constante snelheid 120 rijdt... Muziek die verstoord wordt door een eentonig geluid... Vind de mensen met een enorme uitlaat of zo'n dubbele pijp onder hun golfje of peugeotje ook zo triest. Je maakt herrie, je gaat er amper sneller door en je laat de rest van de wereld horen dat je geen vermogen onder je motorkap hebt liggen. Tupperware tuning... bah!

7. Remco

Remco Guest

_O_:lol:

8. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga er niet sneller door. maar een vlam eruit en geknal als ik terug schakel is wel heel vet. ik heb idd geen vermogen onder me kap liggen.... :+

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
  10. JeePee

JeePee Guest

Beetje jammer dat het beeld voortdurend door wordt gespoeld, maar zoals ik al zei: in de meeste gevallen kan je horen of er naast een pak decibel ook een lading verbrande PK's naar buiten komt. Zo heeft een F1 bak ook asociale uitlaten zonder dempers, maar je kan goed horen dat daar iets meer dan 100pk uit komt :+

11. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een rode 3 :+

Laatst bewerkt: 9 jul 2008
  12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Booyah! In één keer voor theorie geslaag :D Nu praktijk nog...

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Theorie binnen, lekker hoor. Door de mazen van het net zoals ze wel eens zeggen, net als altijd. Had er eigenlijk geen flikker aan gedaan. 1x Vanochtend boekje doorgelezen en 2x zo'n proeftoets geprobeerd die ik allebei niet had gehaald. Op school werkt het ook, dat haast geen flikker doen, en hier dus ook. Heilig recept. :D_O_

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik heb mn theorie gisteren gehaald! Was inderdaad best simpel, ik verbaas me erover hoeveel mensen er naar voren worden geroepen die zijn gezakt, zeker meer als de helft!
    Zelf had ik 2 fout..

Binnenkort afrijden! :D

15. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    verleden week donderdag heb ik nog samen met een maat van mij in een waanzinnig scheurijzer mogen knallen en over een uurtje ben ik weer weg met de meest extreme stationwagon van dit moment.

donderdag hadden wij de bmw m5 touring mee en hebben daar de avond ons rot mee gelachen......maar over een uurtje hebben we de nieuwe audi rs6 mee met een kleine 600pk onder de klep.

de bmw was al absolute waanzin.....bijna 1800 kilo en toch in 4,7 sec op de 100 kmph door een dikke 5 liter v10 motor zonder turbo's of wat dan ook en alles alleen op de achterwielen.
    met wat spelen en klooien met de "launch controle" was het verbruik gem 1 op 4 lol :+
    vegen,rossen,remmen en knallen het maakte de m5 helemaal niks uit.
    in de "m" stand was de dsg bak met 7 versnellingen heel kort en gilde de v10 aan toeren de halve polder bij elkaar.

zometeen dus de audi rs6.....

wat ik al hoorde van mijn maat is dat hij de audi toch iets wilder vind wat waarschijnlijk komt omdat dit een bi-turbo is icm een lamborghini v10 uit een gallardo.
    ben zelf heel erg nieuwsgierig naar de audi....ik weet dat het waanzinnig stuurt,krankzinnig remt en een afwerking heeft van een andere planeet.....maar hoe het blok klinkt en brult compleet met na-verbrandingsklappen weet ik nu nog niet......maar straks wel :)

aan het eind van de middag gaat de kar weer terug naar de importeur.
    zowel de bmw als de audi zijn getest voor een artikel in de eerdaags uitkomende "aktueel" waar ik verleden jaar toen ook met mijn motor in stond.
    regelmatig krijgt deze vriend van mij de beschikking over de meest bloedmooie en exotische scheurijzers om te testen voor het blad......en daar werkt ik zei de gek maar ook al te graag aan mee :)

het weer is perfect,het asfalt heet en vol met grip.....en de audi staat nu voor de deur....forzaaaaa!!!

16. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    hier een filmpje dat we vanmiddag even hebben gemaakt.

Laatst bewerkt: 28 jul 2008
  17. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Zo moet het ;) Al werkt het filmpje (nog) niet :9

18. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    hij staat hier alleen in lage resolutie.

op you tube zelf kan je nog kiezen voor betere kwaliteit......dit is wat grof van beeld.

19. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Hahaha hij doet het. Wel eng hoor zo voor het slapen gaan... Camera met één of ander speciaal systeem bevestigd?

20. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    heb hier een camera van.
    de motorsports hero van go pro.

http://www.goprocamera.com/

verleden week gekocht,waterdicht tot 10 meter,schokvrij,stofdicht en perfect voor dit soort shit en allerlei ongein op de motor......superleuk ding dit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina