Xbox Racing Community

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Froggle, 26 jul 2008.

1. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het meest waardeloze wat ze kunnen toevoegen aan 'n racegame is incar-view. 30-40% op je scherm is alleen maar hinderlijk tijdens het racen en heeft geen enkele functie behalve dan dat het leuk uitziet. Voor die ruimte op de disk mogen ze van mij wel wat meer circuits erbij gooien.
    Maar inderdaad we gaan nu wel erg off-topic.

2. JeePee

JeePee Guest

:eek: Hoe race jij dan in de GTR/Race series?
    In het echt zitten de A-stijlen en raambanden ook in de weg en heb je hinderlijk zicht als de regendruppels op je voorruit tetsen. Plus je hebt onboard geen HUD maar je moet alles aflezen van je LCD scherm :)

3. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind in-carview egt tof. Ik vind het jammer dat dat niet in Forza zit. Maarja dat is mijn mening:)

4. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komop axi :p Met spellen als GTR2 (en ik hoop Race PRO) moet je het gewoon zo realistisch mogelijk houden. Gewoon in die cockpit rijden.

5. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    We gaan weer lekker offtopic heren :thumbs:

ON: Op 1 game blijven hangen is niet de bedoeling van XRC. We hebben interesse in elke racegame om zo elke ontwikkelaar aan bod te laten komen. Na de vakantie clean ik de games categorie weer even, om zo weer ruimte te maken voor de nieuwe lading games die eraan komt, like Race Pro, MidnightClub, TDU2 en Forza 3. :9

6. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    met alle respect hoor. maar je kunt wel leuk zeggen van: "Elke ontwikkelaar aan bod laten komen" maar in realiteit pakt het wel anders uit volgens mij.

want als ik het forum zie dan zie ik dit:
    Burnout Paradise: 2 Topics(Moeite waard?, Downloadeble content?) 12 berichten in totaal
    PGR4: 4 topics(PGR4 algemeen, welk deel het best, Screenshots, Content) 39 berichten totaal

die 2 zijn dus dood. daar is maanden lang niet gepost. ook staan er geen topics van races(zag ik alleen bij TDU, FM2, GRID) dus dat zijn de 3 games wat nog "actief" zijn. dus daar moet je mee verder.

want jullie hebben nu eenmaal(zelfde probleem als ons) te weinig actieve leden.(jullie totaal is 37) dus ik denk dat je dan een paar games moet pakken waarmee je verder gaat. en niet simpelweg elke game als racegame beschouwen enzo

hopelijk snap je wat ik bedoel. ik wil alleen maar helpen.

7. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Dat Burnout is idd een beetje doodgelopen. Maar PGR4 mag toch echt niet ontbreken. Dit forum moet idd wat actiever worden.

Dat actieve leden werven niet het makkelijkste is, is mij al een tijd bekend. Veel leden zitten toch liever achter hun xdoos dan op het web. Dit gaat dus ten kosten van het onderwerp van je forum. Niets aan te doen. :{ Ofwel?

8. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    wij doen gewoon een forum met allerlei onderwerpen. dus neit alleen gamen. en natuurlijk maar 1 game.

en wij hebben natuurlijk het geluk dat we shortbull hebben:p. deze heeft allerlei vriendjes en is natuurlijk goed met designen.

9. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Zo hebben wij ook onze connecties. ;) Alleen met designen kom je niet ver, er moet toch ook een systeem onder je forum draaien waarop je design gebaseerd moet worden. :+ Ik ben zelf overigens ook grafisch ontwerper. :b:

10. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    XXXXXXX Post Weggehaald

Laatst bewerkt: 29 jul 2008
  11. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    voor da je het weet is dat domein is ineens vergeven
    Wij hadden op pesonly voorheen deels peslive ook wat namen, op openbare forum gepost en voordat we het wisten waren ze geclaimd !!

12. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Op dit moment 2 competities gaande voor PGR4 en Forza 2. :)

Vandaag is er ook wat aan de indeling gedaan. Zo zijn er sub-categorieën gekomen om een beter overzicht te krijgen in de racegame fora's. De aanzet hiertoe was de lange lijst die zich na enig moment vormde aan games. De druppel was Race Pro, en deze game gaf me ook meteen het idee om aparte categorieën per racegame te maken.

Laatst bewerkt: 24 aug 2008
  13. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Even een mededeling tussendoor. XRC is eind vorige maand volledig restyled. \o/ Tussendoor is ook de indeling veranderd. Zo zijn de verschillende vormen van racegames gegroepeerd in aparte forums. Woorden zeggen over het algemeen maar weinig, dus ik stel voor om eens te gaan kijken. ;) www.xboxracing.net

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ziet er leuk uit. Waar staan die PGR competities als ik vragen mag. :eek:

15. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Categorie 'Games' en vervolgens zie je onder de beschrijving van 'Arcade' de subforums 'Project Gotham Racing 4, Race Driver GRID' staan. :) Dan kun je direct op Project Gotham klikken, maar je kunt ook eerst op Arcade en dan op de desbetreffende game klikken. O-) Je moet de indeling even doorhebben, maar makkelijker + overzichtelijker is het niet te maken. ;)

Andere categoriëren zijn 'Free Roaming' (TDU, Burnout Paradise) en 'Simulatie' (Forza Motorsport).

16. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Inmiddels mogen we ons 1 jarig bestaan vieren. In die tussentijd hebben wij weer een hoop veranderd en eenvoudiger gemaakt. Het begint ook steeds levendiger te worden en we zijn inmiddels al van veel directe bronnen voorzien. Ik kan alvast verklappen dat er binnenkort een wintercompetitie gaat komen voor de racegame PGR4, en we willen daar uiteraard alvast deelnemers voor in de rij hebben staan. ;)

17. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Als er een paar mensen meedoen van een beetje niveau doe ik wel mee.

18. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Moet lukken Chorus. ;)

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dan wil ik me ook nog wel aanmelden :)

20. JeePee

JeePee Guest