het meest waardeloze wat ze kunnen toevoegen aan 'n racegame is incar-view. 30-40% op je scherm is alleen maar hinderlijk tijdens het racen en heeft geen enkele functie behalve dan dat het leuk uitziet. Voor die ruimte op de disk mogen ze van mij wel wat meer circuits erbij gooien. Maar inderdaad we gaan nu wel erg off-topic.
Hoe race jij dan in de GTR/Race series? In het echt zitten de A-stijlen en raambanden ook in de weg en heb je hinderlijk zicht als de regendruppels op je voorruit tetsen. Plus je hebt onboard geen HUD maar je moet alles aflezen van je LCD scherm
Komop axi Met spellen als GTR2 (en ik hoop Race PRO) moet je het gewoon zo realistisch mogelijk houden. Gewoon in die cockpit rijden.
We gaan weer lekker offtopic heren ON: Op 1 game blijven hangen is niet de bedoeling van XRC. We hebben interesse in elke racegame om zo elke ontwikkelaar aan bod te laten komen. Na de vakantie clean ik de games categorie weer even, om zo weer ruimte te maken voor de nieuwe lading games die eraan komt, like Race Pro, MidnightClub, TDU2 en Forza 3.
met alle respect hoor. maar je kunt wel leuk zeggen van: "Elke ontwikkelaar aan bod laten komen" maar in realiteit pakt het wel anders uit volgens mij. want als ik het forum zie dan zie ik dit: Burnout Paradise: 2 Topics(Moeite waard?, Downloadeble content?) 12 berichten in totaal PGR4: 4 topics(PGR4 algemeen, welk deel het best, Screenshots, Content) 39 berichten totaal die 2 zijn dus dood. daar is maanden lang niet gepost. ook staan er geen topics van races(zag ik alleen bij TDU, FM2, GRID) dus dat zijn de 3 games wat nog "actief" zijn. dus daar moet je mee verder. want jullie hebben nu eenmaal(zelfde probleem als ons) te weinig actieve leden.(jullie totaal is 37) dus ik denk dat je dan een paar games moet pakken waarmee je verder gaat. en niet simpelweg elke game als racegame beschouwen enzo hopelijk snap je wat ik bedoel. ik wil alleen maar helpen.
Dat Burnout is idd een beetje doodgelopen. Maar PGR4 mag toch echt niet ontbreken. Dit forum moet idd wat actiever worden. Dat actieve leden werven niet het makkelijkste is, is mij al een tijd bekend. Veel leden zitten toch liever achter hun xdoos dan op het web. Dit gaat dus ten kosten van het onderwerp van je forum. Niets aan te doen. :{ Ofwel?
wij doen gewoon een forum met allerlei onderwerpen. dus neit alleen gamen. en natuurlijk maar 1 game. en wij hebben natuurlijk het geluk dat we shortbull hebben. deze heeft allerlei vriendjes en is natuurlijk goed met designen.
Zo hebben wij ook onze connecties. Alleen met designen kom je niet ver, er moet toch ook een systeem onder je forum draaien waarop je design gebaseerd moet worden. Ik ben zelf overigens ook grafisch ontwerper. :b:
voor da je het weet is dat domein is ineens vergeven Wij hadden op pesonly voorheen deels peslive ook wat namen, op openbare forum gepost en voordat we het wisten waren ze geclaimd !!
Op dit moment 2 competities gaande voor PGR4 en Forza 2. Vandaag is er ook wat aan de indeling gedaan. Zo zijn er sub-categorieën gekomen om een beter overzicht te krijgen in de racegame fora's. De aanzet hiertoe was de lange lijst die zich na enig moment vormde aan games. De druppel was Race Pro, en deze game gaf me ook meteen het idee om aparte categorieën per racegame te maken.
Even een mededeling tussendoor. XRC is eind vorige maand volledig restyled. \o/ Tussendoor is ook de indeling veranderd. Zo zijn de verschillende vormen van racegames gegroepeerd in aparte forums. Woorden zeggen over het algemeen maar weinig, dus ik stel voor om eens te gaan kijken. www.xboxracing.net
Categorie 'Games' en vervolgens zie je onder de beschrijving van 'Arcade' de subforums 'Project Gotham Racing 4, Race Driver GRID' staan. Dan kun je direct op Project Gotham klikken, maar je kunt ook eerst op Arcade en dan op de desbetreffende game klikken. Je moet de indeling even doorhebben, maar makkelijker + overzichtelijker is het niet te maken. Andere categoriëren zijn 'Free Roaming' (TDU, Burnout Paradise) en 'Simulatie' (Forza Motorsport).
Inmiddels mogen we ons 1 jarig bestaan vieren. In die tussentijd hebben wij weer een hoop veranderd en eenvoudiger gemaakt. Het begint ook steeds levendiger te worden en we zijn inmiddels al van veel directe bronnen voorzien. Ik kan alvast verklappen dat er binnenkort een wintercompetitie gaat komen voor de racegame PGR4, en we willen daar uiteraard alvast deelnemers voor in de rij hebben staan.