De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Dos Santos of Krkic?

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Krkic ja. Of Messi. :)

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Agüero is HET talent at the moment! Hou Fiorestini ook in de gaten, heeft echt staan schitteren op het jeugd WK!
    Dan heb je ook nog Benzema, Pato en Walcott, maar die zijn een beetje obvious. Net als Messi, Nani en Anderson bijvoorbeeld.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hier heb je een leuk filmpje.

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Lmfao geweldig. Had 'm ook al gezien op www.afca.nl

Hoe dom kun je zijn, werkelijk waar.

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik zou voor Kkric gaan. Of Nasri, Benzema.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Bojan, Nasri, Modric of Henri Saivet.

Al is de laatste pas 17 en heb ik hem nooit zien spelen, behalve in Youtube filmpjes. Hij speelt bij Bordeuax en dat hij in FM een super spits wordt. :+

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Bosz erkent: "Wij hebben geen portemonnee"
    Peter Bosz erkent dat Feyenoord blut is. Hij is dezelfde lezing toebedeeld als algemeen directeur Eric Gudde. De technisch directeur bevestigt dat er geen geld in kas zit en belt zich suf om spelers kwijt te raken.

Vanuit het trainingskamp in Oostenrijk laat Bosz weten dat de situatie ernstig is. "Wij hébben op dit moment geen portemonnee. Er is niet eens geld om een speler te huren met een optie tot koop", zegt hij tegen Sportweek.

Peter Bosz en zijn mobieltje zijn één. De td belt zich helemaal rot om geld te verdienen met transfers. "Dáárom ben ik nu steeds aan het bellen: om spelers kwijt te raken." Hij voegt eraan toe: "Maar je hoort mij niet zeggen dat ik op dit moment ontevreden ben met onze selectie".

'Ajax wil Loovens naar Amsterdam halen'
    In de zoektocht naar een centrale verdediger heeft Ajax het oog laten vallen op Glenn Loovens. De 24-jarige verdediger, die zijn club Cardiff City wil verlaten, moet zo'n 3,5 miljoen euro kosten, weet de Schotse krant The Herald.

Cardiff-voorzitter Peter Ridsdale wil Loovens, die ook al de interesse heeft gewekt van Glasgow Rangers, eigenlijk niet laten gaan. "We willen komend seizoen promoveren en we hebben bijna al onze sleutelspelers langdurig onder contract staan", zo maakt Ridsdale duidelijk. "We willen ook Glenn behouden en we hebben hem een nieuw contract aangeboden. Hij is daar echter nog niet op in gegaan, waardoor we heel misschien met clubs gaan praten, mits er een goed bod op tafel komt."

Ajax is nog op zoek een verdediger. Hiervoor is ook Robbie Wielaert van FC Twente nog in beeld.

bron: voetbalprimeur.nl

Wat een verrassing :+ van Feyenoord. Ajax is wel goed bezig, alleen Loovens. Jee, die heb ik lang niet meer zien voetballen.

Laatst bewerkt: 29 jul 2008
  9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hoop wel dat hij blijft eerlijk gezegd, ik weet niet precies wat er allemaal gebeurd is waarom hij zou moeten vertrekken, maar zou het zonde vinden als hij daar vertrekt.

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    kga voor Benzema ;)..vind dat echt toppie spits, al wel geen talentje meer (alhoewel hij nog vrij jong is;)) maar wel rete goed! staat er denk ik volgende week ergens op.

muziek: Kryptonite-3 doors down

heerlijk nrtje!

Laatst bewerkt: 29 jul 2008
  11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zag hem laatst nog in de FA Cup finale. Maar Loovens zie ik niet zitten. Het is een verdediger die niet goed genoeg bleek voor de Nederlandse top en daarom nu speelt in de First Division. Krijg ik hele enge Jurgen Colin herinneringen van...

12. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat Eto een keer zei dat als rijkaard weg zou gaan hij ook weg zou gaan

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Nieuwe shirts van Twente. Verder niet bijzonder maar wel een leuk idee om een afbeelding van het stadion als een soort watermark te gebruiken :)

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    speelt Theo Janssen bij fc twente? :confused:

15. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Jep, was al een paar maanden bekend ;)

16. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    wat vind ik die shirts afzichtelijk. een watermark vind ik altijd wel leuk (vooral tijdens het wk2006 puma shirts van tsjechie enz) maar je eigen stadion vind ik niet mooi. die rode (witte) lijnen lopen ook totaal niet mooi. nee ik vind het niks:)

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Zaterdag zou Go Ahead Eagles op de Open Dag een wedstrijd spelen tegen Aberdeen.
    Hebben ze hem afgelast, omdat ze bang zijn voor rellen.
    Gingen namelijk geruchten gingen dat de fans van Aberdeen niet alleen voor de wedstrijd zelf naar Deventer zouden komen.. 8)

Vorig jaar liep de Open Dag ook al helemaal verkeerd af.
    Toen kwam Ajax het centrum even kort en fijn slaan.

18. Bassie_

Bassie_ Guest

komt er één uit z'n grot gerold...

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja, en Spanje heeft het EK gewonnen! 8)

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    nou 1 xtje mag je wel iets vergeten hoor:+ wordt meteen met een holbewoner vergeleken wtf:+

en ja dat van Aberdeen is wel jammer, dat komt toch omdat het een drukke week in deventer is met allemaal activiteiten ofzo..?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina