Bosz erkent: "Wij hebben geen portemonnee"
Peter Bosz erkent dat Feyenoord blut is. Hij is dezelfde lezing toebedeeld als algemeen directeur Eric Gudde. De technisch directeur bevestigt dat er geen geld in kas zit en belt zich suf om spelers kwijt te raken.
Vanuit het trainingskamp in Oostenrijk laat Bosz weten dat de situatie ernstig is. "Wij hébben op dit moment geen portemonnee. Er is niet eens geld om een speler te huren met een optie tot koop", zegt hij tegen Sportweek.
Peter Bosz en zijn mobieltje zijn één. De td belt zich helemaal rot om geld te verdienen met transfers. "Dáárom ben ik nu steeds aan het bellen: om spelers kwijt te raken." Hij voegt eraan toe: "Maar je hoort mij niet zeggen dat ik op dit moment ontevreden ben met onze selectie".
'Ajax wil Loovens naar Amsterdam halen'
In de zoektocht naar een centrale verdediger heeft Ajax het oog laten vallen op Glenn Loovens. De 24-jarige verdediger, die zijn club Cardiff City wil verlaten, moet zo'n 3,5 miljoen euro kosten, weet de Schotse krant The Herald.
Cardiff-voorzitter Peter Ridsdale wil Loovens, die ook al de interesse heeft gewekt van Glasgow Rangers, eigenlijk niet laten gaan. "We willen komend seizoen promoveren en we hebben bijna al onze sleutelspelers langdurig onder contract staan", zo maakt Ridsdale duidelijk. "We willen ook Glenn behouden en we hebben hem een nieuw contract aangeboden. Hij is daar echter nog niet op in gegaan, waardoor we heel misschien met clubs gaan praten, mits er een goed bod op tafel komt."
Ajax is nog op zoek een verdediger. Hiervoor is ook Robbie Wielaert van FC Twente nog in beeld.
bron: voetbalprimeur.nl
Wat een verrassing van Feyenoord. Ajax is wel goed bezig, alleen Loovens. Jee, die heb ik lang niet meer zien voetballen.
Laatst bewerkt: 29 jul 2008