Ah ik heb morgen mijn eerste rijles. Leuk om te lezen wat je allemaal hebt gedaan. Ik heb mijn thoerie nog niet (ik heb nog geen autorijbewijs) maar ik mocht toch al wel morgen beginnen omdat het inderdaad toch op een parkeerterrein oid rijden wordt.
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe ik het afleg, ik heb nog nooit op een schakelbrommer gereden (geen idee of dat super veel uitmaakt, je hebt natuurlijk wel het idee van schakelen een beetje in je).
Ik heb al wel een eigen motorjack (Evolution TJ2.10) en handschoenen gekocht. Een broek leen ik nog even van mijn moeder (die heeft toevallig ongeveer dezelfde maat) en verder schoenen trek ik standaard hoge schoenen aan. Ik heb al wel laarzen gevonden die mij wat leken bij Goedhart in Bodegraven. Alleen nog niet gekocht
maar die gaan het wel worden denk ik.
Ben alleen zo slim geweest om het merk etc te vergeten dus gaat lastig worden om ze op internet te vinden lijkt me.
Maar goed die spullen moet ik ook nog aanschaffen...
Maar bij jouw viel het dus alles mee je eerste les
lekker veel oefeningen al gedaan.
Het wordt morgen bij meteen een les van 2 uur, dat is standaard bij de rijschool waar ik ga lessen (weet niet hoe het verder is). Lijkt me ook me ook wel het meest nuttige, anders ben je net echt bezig en dan is je les alweer voorbij.
Eerst mijn theorie maar eens halen, de lessen en het examen overleven....
Klik om te vergroten...