MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Zo hoort de opstelling eigelijk bij iedere 360 bezitter te zijn, geen Ipood of andere spelert! :+
    Lekker streamen naar je 360, filmpjes, foto's en muziek!

2. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier een makkelijk en goed programma om filpjes te converten om op me Meizu te zetten, want met dat proggrammatje wat erbij zit wil het niet echt lukken.

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Je avatar kijkt me aan...

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ook even bij Appie de Meizu 4GB besteld :)
    Eens kijken of ik ervan kan genieten op mijn vakantie straks in Kroatië!

5. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    \o/ heb er eindelijk een filmpje op kunnen krijgen. Alleen loopt het niet zo soepel, hij stottert regelmatig.

Nou ben ik erachter gekomen dat de andere die ik probeerde te converten stoppen bij 2 % of helemaal niks doen (er komt nix te staan bij encoded info). Iemand een idee waar dit aan ligt?

edit: zijn waarschijnlijk gewoon verkeerde bestandtypes ofzo. Heb nou andere filmpjes geprobeert en die doen het perfect \o/

Laatst bewerkt: 24 jul 2008
  6. Linkin Park

Linkin Park Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste valt het wel mee, het is geen Ipod maar de voornaamste reden dat hij wat dikker is, is vooral omdat hij een vrij sterke accu erin heeft zitten.

Bij de Cowon D2 is dan 52 uur voor Muziek luisteren en 10 uur bij films kijken.
    Bij de Ipod (Nano 3g) is dat 24 uur voor muziek luisteren en volgens mij rond de 4 uur bij films kijken.

Ik vind het er niet te dik uit zien iig;)

P.s. Voor het converteren van filmpjes op wat voor apparaat dan ook raad ik dit programmatje aan..
    http://fixounet.free.fr/avidemux/
    Is volledig gratis. Zit een kleine leercurve op maar als je het door hebt kun je zowat alles aanpassen in vrijwel alle bekendere formaten van het moment.

Laatst bewerkt: 26 jul 2008
  7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, thanks. Ik zit alleen nog steeds te twijfelen tussen de Cowon iAudio D2 en de iRiver Clix 2. Beide kan ik krijgen als 8GB versie voor rond de €160,00 alleen lijken ze me allebei wel goed, maar ze hebben beide voor- en nadelen als ik zo naar de reviews kijk. Voor mij is eigenlijk alleen een lange levensduur van de batterij, een logische interface, scherp/helder display, en goed, krachtig geluid van belang. En over krachtig geluid gesproken; de D2 heeft een output van maar liefst 47 mW en de Clix 2 17 mW wat ik nogal een verschil vindt. Iemand ervaring met beide? :9

8. Linkin Park

Leuk Bevonden:
    0
    Wederom heb ik toevallig beide apparaatjes gehad:p.

Waar je Clix2 vooral in uitblinkt is de beeldkwaliteit (AmOled Display) en het feit dat je meerendeel van de flash programmatjes en spelletjes er makkelijk op kunt spelen. Ht is een zeer stijlvol apparaatje, en de besturing heb je al vrij snel door.

Maar als je het gaat vergelijken met de D2 op gebied van geluidskwaliteit springt de D2 er toch bovenuit, en dat komt zoals jij al zegt vanwege het vermogen wat eruit kan komen maar ook wanwege het feit dat er een zeer uitgebreide equalizer in zit waar zelfs de frequenties aan te passen zijn, bij de clix zijn het 5 simpele balkjes.
    Daarnaast kun je de D2 met een sd kaartje uitbreiden (ik heb dr 16 Gb in zitten nu + de 2 intern), 32 is ook al beschikbaar en gaat er gewoon in, maar is wel erg duur nog.
    Nadeel kan zijn dat de besturing wat oeffening nodig heeft, het heeft nogal diepgaande menutjes en veel opties die niet altijd even logisch zijn ingedeeld. Kwestie van wennen als je het mij vraagt.

Om het simpel te houden is de Clix 2 iets meer een stijlvol apparaatje maar als je voor geluidskwaliteit gaat is de techniek van de D2 een stuk beter.

(Heb de clix 2 nu aan m,n zusje gegeven:p, is dr zeer blij mee t.o.v naar oude maquant mp3 spelertje:p)

Laatst bewerkt: 27 jul 2008
  9. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de Zune mensen, is er al een mogelijkheid om de Zune software op een Mac te installeren? Ik geef mn windows bak aan mn broertje en zou nu graag mn muziek willen syncen via mn Macbook. (Ik heb er wel windows op staan, maar ik doe het liever via Mac OSX.

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Op de OSX niet maar wel als je naast OSX de MS OS draait op je Mac kan het wel. Ze zijn er trouwens wel mee bezig om voor de Mac ook de Zune software te maken, maar hoe jammer ook moet Apple eerst toestemming geven. En waar Microsoft dit gewoon toelaat om Ipod te ondersteunen, is Apple dwars bezig.

Laatst bewerkt: 27 jul 2008
  11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, ok bedankt voor info. Ik denk dat ik dan maar voor de iAudio D2 4GB ga die ik voor €120,00 kan krijgen en dan probeer ik ergens goedkoop een 4GB of 8GB SD-kaarten op te kop te tikken. Ik wilde eerst nog even verder met m'n Meizu M6, maar die begint nu aardig uit elkaar te vallen. Dat plastic bij de USB-aansluting zit vol scheuren en begint los te komen. Aangezien ik 'm om m'n nek heb hangen, heb ik geen zin dat die opeens op de grond rot tijdens het fietsen. Tijd voor wat nieuws... :)

12. Linkin Park

Leuk Bevonden:
    0
    In het geval van de D2, wat je kan doen is een screenprotector kopen voor de tegenwoordige Ipod Classic, die heeft precies dezelfde grootte wat betreft scherm en het werkt prima bij mij;)

Gewoon ff een tipje:thumbs:

13. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat ze er mee bezig zijn, klote dat Apple dwars ligt.. :mad:

Ik heb zowel Mac OSX als Windows XP op mijn macbook geinstalleerd, maar ik wil dus niet steeds naar Windows omschakelen. Maar tot de tijd dat er Mac software uitkomt zit er niks anders op..

Bedankt in ieder geval :)

14. colinxbox

colinxbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hi allemaal.

Ben op zoek naar een apparaatje dat,
    in me broekzak past.
    een fm radio heeft,
    wifi heeft (om online youtube filmpjes te kijken ,
    en muziek en video's erop kan kijken.

bestaat er zoiets .

thx

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ipod Touch?

16. colinxbox

colinxbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft geen fm radio ..

17. Sherman

Sherman Guest

Je zou voor de Creative ZEN kunnen gaan, maar die heeft geen wi-fi.

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Jij kan beter voor een PDA gaan dan een mp3 speler... of een Iphone (die beduidend slechter is als een gewone mp3 speler) maargoed daar hoef je het dan weer niet om de geluidskwaliteit te doen.

19. colinxbox

colinxbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou een pda wel een fm tuner bevatten dan ?:thumbs:
    en im me zak passen ...

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.