De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ben wel benieuwd, wil graag Ajax zien met al hun nieuwe spelers. Hopen dat ze er tegen Arsenal er een mooie wedstrijd van maken! :thumbs:

2. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    In Nederland heb je Ajax dat zich als 'joods' voordoet, in Engeland heb je Tottenham. Het is precies hetzelfde als bij Ajax: er zullen wel enkele joodse aanhangers zijn, maar het merendeel is dat niet. Tottenham-supporters zijn dan ook een graag geziene gasten in Amsterdam. Twee seizoenen geleden zou Feyenoord tegen Tottenham spelen in de UEFA Cup, maar werd toen uitgesloten na een stukje klassejustitie van de UEFA. Er was toen wel het e.e.a. te doen om die wedstrijd. Tottenham is - net zoals Ajax - niet gesticht door joden, maar gebruikt dat wel als geuzennaam.

En verder vind ik het helemaal niet zo typisch. Heb regelmatig Ajax-supporters Israelische vlagen naar De Kuip zien halen, zonder problemen. Ik vind het eerder typisch dat sommige die geuzennaam gebruiken terwijl ze 0,0 band hebben met joden/Israël.

Niet helemaal dus.

3. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hopen dat het niet ernstig is. :{

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Sneijders voeten stonden vast, maar zijn lijf draaide onder druk van Diaby.

Kut, dat zijn vaak de ergste... Ik mag hopen dat hij niets heeft gescheurd, hoewel dat er wel dik in zit :x

5. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga ook heen op dag 1, Vind Ajax - Arsenal leuker dan Ajax - Internazionale omdat ik meer met Arsenal heb dan met Internazionale

6. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Haha die biseswar maait toch een partij over die bal heen net en landzaat maakt t ook niet af.. Maar ook al snel 2 goals tegen

7. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Vennegooor!!:)

3-0 in 40 minuten, sorry hoor maar jullie kunnen allemaal wel roepen van: ja het is voorbereiding, ze doen niet hun best..maar het is hun jubileum toernooi, dan zou ik toch echt wel wat laten zien voor het publiek en een beetje op niveau spelen want dit slaat werkelijk alles, nog geen eredivisie waard..en dat zeg ik niet omdat ik voor PSV ben ofzo maar dit is gewoon een schande om naar te kijken..

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    waarom kijk je dan?

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    :lol::lol::lol:

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dus misschien zelfs een kruisbandblessure oftewel een half jaar eruit. Dit is toch ongelofelijk, in een fuckin oefenwedstrijdje :{ Die Diaby mogen ze van mijn part 5 wedstrijden schorsen ofzo voor deze stomme overtreding.

11. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    heb je de overtreding gezien? ikzelf niet maar ik heb van anderen gehoord dat er geen opzet in het spel was en dat het ook geen erge overtreding was. dus om diaby te schorsen lijkt me een beetje overdreven.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nu je het zegt. Er staat nergens dat het echt een opzettelijke tackle was. Ik nam gewoon al aan dat het weer 1 van de vele aanslagen op Sneijder was. Dan maar wachten tot er een filmpje van te zien is.

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vond die overtreding van v. Bronckhorst op Brown echt wel een donker rode kaart. Als hij iets harder inkwam was het knak met enkeltje..

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt em helemaal bijna ja. De firm van Tottenham noemt zichzelf ook de Yids natuurlijk (Joden dus.). Toch is de binding van ons Ajax supporters naar een bepaalde Engelse club erg vaag. Er is niet één club waarmee wij ons allemaal verbonden voelen. Bij sommigen is inderdaad Tottenham die club, anderen hebben meer met Arsenal, er is een binding met Manchester United en volgens mij ook met Liverpool.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind het sowieso maar een zielige geuzennaam. Heb niks met joden. Ben gewoon voor Ajax.

Het was niet expres nee, maar wel gewoon weer zo'n typische onbehouden overtreding van een Afrikaan die z'n ledematen niet onder controle heeft. Ik heb die Diaby dat al vaker zien doen (hij heeft al eens geprobeerd om Terry te onthoofden). Gewoon lomp, maar niet expres.

Zag er wel zeer naar uit, met name het van pijn vertrokken gezicht van Sneijder.

Die was inderdaad bijzonder smerig.

Laatst bewerkt: 3 aug 2008
  16. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boertje.. Boertje...
    Heb je met je ogen dicht 'gekeken'? Tuurlijk het is schandalig wat er op de mat gelegd wordt, maar heb je wel gezien dat het spel gemaakt werd door Feyenoord. Oke, dat de verdediging zo loopt te kloten dat weten we! Dat is Feyenoord onwaardig.
    Maar dan met name de tweedehelft, zie je toch echt dat de jonkies muziek kunnen maken.
    Jammer dat je zo in je oordeel bent..

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk iemand die realistisch is. En niet alleen naar de uitslag kijkt.

18. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoorder he.. :)

Edit:
    Maar ik kan er ook objectief naar kijken. En dan kom je tot deze conclusie.
    Ik heb een hekel aan al die azijn-zeikers.

Laatst bewerkt: 4 aug 2008
  19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    goh de feyenoorders zijn het eens met elkaar over een pro-feyenoord uitspraak. je speelt 4 wedstrijden met een belachelijk resultaat maar je bent blij en veelbelovend over het spel.. misschien had feyenoord wat aardige combinaties maar Celtic had er ook nog een paar kunnen maken. het gaat om het totaalplaatje, niet alleen om bijvoorbeeld het middenveld, het maakt niet uit wie het spel maakt (zie psv afgelopen jaar) maar hoe de andere ploeg daarmee omgaat, feyenoord heeft voorin geen potten gebroken en achterin steken laten vallen. hulde aan Celtic en feyenoord moet zich zien te herstellen voor het seizoen, en hopen dat de guzman, makaay en alle andere ''A-Team'' spelers het team op touw nemen en mij in het ongelijk stellen.

OT:

hier highlights van Real Madrid - Arsenal maar de blessure komt er niet in voor..

[yt]ah_Ee3d1-GY[/yt]

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Verdediging was wel drama zeg, maar dat weet iedereen nu wel. Voor de rest werd er in de tweede helft opzich aardig gespeeld en wat kansjes gecreëerd. Positieve voor Feyenoord is dan wel weer dat ze Vlaar terug hebben, is toch wel op een ander niveau vergeleken met Green ( :emo: ) of Bahia.

Was te verwachten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina