AUTO'S: (rijlessen,rijbewijs halen)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mastapiece, 9 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De kachel bestaat uit 2 onderdelen , kachelradiateur en ventilator.
    Voor het verwijderen van de koelvloeistof met de kachelkraan op maximaal staan en de ventilator staat gewoon uit.
    Als je de negatieve kant van de accu haalt dan is alles al spanningloos dus de ventilator kan dan al niet meer draaien.

Met de kachelkraan op maximaal heb je een geheel open koelvloeistof systeem.

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    en ik maar denken dat de bmw m5 niet te verslaan was.......yeah right_O_

wat een ongeloofelijk projectiel die audi rs6.
    vermogen om een compleet oerbos uit de grond te trekken,bij elke streep gas verloor ik bijna mijn lever en bij vol op de ankers lagen mijn ogen tussen de tellerplaten op het dashboard.
    deze auto is mischien te vergelijken met een bijlmoordenaar in een smoking :)

qua auto,rijwielgedeeldte,remmen,feedback en god o god de MOTOR is dit het dikste wat ik ooit onder mijn kont heb gehad.
    krankzinnig ding dat rechtstreeks onder artikel 5 valt.........neem een 2de hypotheek en kopen zo'n ding:x.

een minpuntje...of eigenlijk minpunt.
    ik vind het interieur niet echt mooi.
    wel hele mooie stoelen,maar de layout,vorm en praktisch het hele dasboard vind ik maar goedkoop aandoen.
    knopjes en schakelaars die zo in een golfje passen en het gebruik van welliswaar echt carbon kwam op mij heel erg over alsof de afdeling "halfords" de boel wat opgeleukt heeft.

uiteindelijk is dit werkelijk waar een buitenaards ding waar je niks mee hoeft te bewijzen.......je trekt gewoon alles eruit met die kerncentrale die voorin ligt.

gezinsauto of atoombom?????
    denk maar het beste van beide \o/

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Paar jaar geleden op mijn stage ook met een RS6 gereden, die dingen zijn idd super. Werkd alleen getopt door een A8 met een W12 (oid) motor :p

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb ik ook wel eens in gereden, wel niet met die motor dan, maar toch een 4.2 die aardig doortrok :p. Niet zelf bestuurd jammergenoeg, maar heb mn rijbewijs ook pas een half jaar :+.

Toch al 5 auto's bestuurd onderhand, genoeg ervaring kunnen opdoen.

5. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    die malle (oudere) w12 legt het toch af tegen de nieuwe rs6 op elk vlak.....zelfs het sprintje van 0 naar 100 doet hij bijna een sec trager dan de rs6.

en mocht ik kiezen tussen deze 2 dan kocht ik zonder enige twijfel direct de nieuwe rs6.

nu nog eerst ff een kleine 2 ton bij elkaar schrapen :+

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Wil je hem nog verder tunen dan?
    Nieuw moet dat ding €166.575 kosten.

Accesoires heb je toch niet nodig :+

7. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    de rs6 die wij mee hadden koste dik 180.000 pleuries......en dan kon er nog veel meer op.

denk met nog meer zooi dat je zo richting de 2 ton gaat.

8. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het toch maar absurd hoor... tuurlijk leuke auto maar 1,8 EUROTON!!!!

Dan kom je ook in de buurt van een ferrari (ok misschien 2e hands met de kop eraf), mooi aangeklede porsche, maserati's en meer van dat spul waar je ook aan kan ZIEN dat het 180.000 euro gekost heeft

waarom zou je in godsnaam zoveel geld neerleggen voor een leasebakken merk? waarvan 3/4 van de mensen niet eens weet wat RS is (ok misschien daarom :confused:)

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Het feit dat je een Porsche 911 eruit trekt misschien?
    Waarom moet je opvallen? Dit is toch geweldig?

(wel een normale 911....geen turbo of iets in die richting)

10. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    probeer maar eens gewoon boodschappen te doen met een ferrari,meer dan 2 mensen meenemen,een verkeersdrempeltje te pakken of gewoon over het beroerde wegdek van bv amsterdam te rijden zonder brokken.

zo'n audi of bmw kost dan idd wel een klap geld (wat tevens dubbel geld voor de porsches en ferrari's vind ik) maar je kan er wel alles mee doen wat je met een volvo of bv volkswagen passat ook mee kan en dan de prestaties behouden die menig supercar doen verbleken.

en het belangrijkste is wellicht.......een beurtje bij de garage kost nog niet de helft van het eerder genoemd spul en het blijft ook allemaal heel.

denk dat de ferrari jongens doodziek zullen zijn als ze worden ingehaald door de familie teutenbal in zijn onbegrensde audi rs6 op de duitse snelweg :+

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634

Dat vind ik juist het ergste van die Lamborghini's etc. Gadver, ik walg van die 40 jarige mannen die met hun zonnebril over de boulevard van Scheveningen patsen in hun Gallardo. Hebben die gasten wat te compenseren ofzo?

12. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Zou ik ook doen als ik het geld ervoor had. :+

Gisteren trouwens voor het eerst geflitst:'-(. Denk rond de 10 te hard met correctie. Wel zonde.

13. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    rond de 30 euro......das nog prima te overzien joh.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Volgens mij weet jij die boetes uit je hoofd :+

Al eens een Muldertje gehad beuker? :cool:

15. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    27 euro :p valt heel erg mee }:]

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Iemand zijn rijbewijs wel eens eerder dan de 5 normale werkdagen opgehaald?

Geen zin meer om te wachten tot morgen 8)

Spoedprocedure vind ik zo'n onzin

17. Bassie_

Bassie_ Guest

ligt al klaar hoor, ga maar kijken :p

18. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik bel altijd 2 dagen eerder of hij al klaar is en dan word me verteld dat ik hem al op kan halen als ik wil. Bel maar eens naar het gemeentehuis, waarschijnlijk ligt hij al keurig op je te wachten. 5 dagen is de maximum tijd waarin hij geleverd moet kunnen worden, geen minimum...

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    luie ambtenaren hier :emo:

"Wat staat er op de brief"
    "7 Augustus"
    "Ja nee dan zou ik echt tot morgen wachten"

Youssoef Hadrji van de gemeente balie....

20. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Youssoef kon je geen antwoord geven of hij al op het gemeentehuis lag? Wat een sukkels op dat gemeentehuis. @ Rijswijk hebben ze 'm af binnen 2/3 dagen ipv 5. Trouwens nog gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina