Als je Arcade wilt moet je PGR4 nemen , dit vind ik persoonlijk semi arcade , bij PGR 4 kan je vol snelhied tegen een muur aanknallen en doorrijden , bij Grid is het dan game over
Leuk spel om af en toe te doen Vind alleen dat het terugspoel gedoe wel beetje nep is maar het is wel nodig want je auto is snel total loss
Weet iemand waar GRID het goedkoopst is, want wil hem deze week gaan halen, beetje laat, maar had geen geld moet ik naar de MM gaan ofzo ?
Ja. Als koper en verkoper moet je al je gegevens invoeren. Ook kan je kijken naar de geschiedenis van een verkoper. Bijv. hoeveel mensen niet tevreden waren. Je kan bij ebay ook gebruik maken van paypal wat heel goed en snel werkt. Even kijken naar de geschiedenis van een verkoper dus voordat je iets koopt.
Ebay is super Mbt Grid: hoe koop ik auto's? Bij mijn eerste dem. derby begon ie er zelf over, maar verder zie ik de keuze nooit verschijnen? en verder: hoe kan ik het beste met dat ebaygebeuren omgaan?
Auto verkopen via ebay: Te koop zetten met minimum van 70% nieuwprijs gedurende een stuk of 5 events en daarna heb je hem meestal met winst verkocht.
GRID is wel zwaar ondergewaardeerd imo. Volgens VGchartz maar 350.000x verkocht. Ik vind GRID 1 van de meest (zoniet de) vermakelijke race game die ik ooit heb gespeeld.
Ben ik het mee eens. Ben nooit echt een race gamer geweest, maar heb er nu een uurtje of 2 op en vind hem zeer strak. PGR, Forza, NFS en GT voor mij heel even leuk, maar ik heb daar geen plezier in. En dat heb ik hier wel, grafisch zeer sterk en het racen is gewoon zwaar bruut.
GRID ben je ook lang mee bezig. Ik vond die 3x3 landen waar je toernooien in heb al veel, komt er nog een Global bij.
Ik heb hem nu ook en vind het evht vet! Het rijden is inderdaad wennen, maar dan is het gewoon vet racen! Leuke races, competities ed. Goeie AI, er gebeurt van alles!
Ik heb hem besteld, hoop hem deze week nog binnen te krijgen. Ik weet niet hoe het zit met de echte versie, maar met de demo hoorde ik altijd bij de betere met de BMW. Zijn er een soort van rangen online of is het gewoon random?
Online is echt debielen werk, 8 van de 10 mensen denkt alleen als een opgewonden puber: Jeej laten we hem eraf beuken en als ze dat gedaan hebben keihard juichen. Daar kan ik niet tegen. Je hele race word verprutst door dat soort mensen, sommige willen gewoon lekker racen. Maar de meeste duidelijk niet.