1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

  1. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Arcade wilt moet je PGR4 nemen , dit vind ik persoonlijk semi arcade , bij PGR 4 kan je vol snelhied tegen een muur aanknallen en doorrijden , bij Grid is het dan game over
     
  2. Leuk spel om af en toe te doen :p
    Vind alleen dat het terugspoel gedoe wel beetje nep is maar het is wel nodig want je auto is snel total loss
     
  3. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar GRID het goedkoopst is, want wil hem deze week gaan halen, beetje laat, maar had geen geld 8) moet ik naar de MM gaan ofzo ?
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Heb GRID net gekocht :). Voor 64,99 bij Dixons 8).
     
  5. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    39E incl. verzenden op ebay
     
  6. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    is e-bay vertrouwelijk ?
     
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooiste post evah.
     
  8. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Als koper en verkoper moet je al je gegevens invoeren. Ook kan je kijken naar de geschiedenis van een verkoper. Bijv. hoeveel mensen niet tevreden waren. Je kan bij ebay ook gebruik maken van paypal wat heel goed en snel werkt. Even kijken naar de geschiedenis van een verkoper dus voordat je iets koopt.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ebay is super :)

    Mbt Grid: hoe koop ik auto's? Bij mijn eerste dem. derby begon ie er zelf over, maar verder zie ik de keuze nooit verschijnen?

    en verder: hoe kan ik het beste met dat ebaygebeuren omgaan?
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    als je een event kiest, kun je kiezen uit een paar auto's, en die kun je dan kopen
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Auto verkopen via ebay:

    Te koop zetten met minimum van 70% nieuwprijs gedurende een stuk of 5 events en daarna heb je hem meestal met winst verkocht.
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    GRID is wel zwaar ondergewaardeerd imo. Volgens VGchartz maar 350.000x verkocht. Ik vind GRID 1 van de meest (zoniet de) vermakelijke race game die ik ooit heb gespeeld.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ben ik het mee eens. Ben nooit echt een race gamer geweest, maar heb er nu een uurtje of 2 op en vind hem zeer strak. PGR, Forza, NFS en GT voor mij heel even leuk, maar ik heb daar geen plezier in. En dat heb ik hier wel, grafisch zeer sterk en het racen is gewoon zwaar bruut. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2008
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    GRID ben je ook lang mee bezig. Ik vond die 3x3 landen waar je toernooien in heb al veel, komt er nog een Global bij.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik heb hem net binnen! Leuke game, beetje wennen aan de besturing maar dat komt wel goed.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb hem nu ook en vind het evht vet! :cool: Het rijden is inderdaad wennen, maar dan is het gewoon vet racen! Leuke races, competities ed. Goeie AI, er gebeurt van alles!
     
  17. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik heb hem besteld, hoop hem deze week nog binnen te krijgen. Ik weet niet hoe het zit met de echte versie, maar met de demo hoorde ik altijd bij de betere met de BMW. Zijn er een soort van rangen online of is het gewoon random?
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Er zijn wel rangen in de vorm van Jr Rookie, Rookie etc en uiteindelijk rangen als Legend etc.
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Eindelijk Combo King achievement gehaald :). Niet zo moeilijk als je het eenmaal door hebt.
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Online is echt debielen werk, 8 van de 10 mensen denkt alleen als een opgewonden puber: Jeej laten we hem eraf beuken en als ze dat gedaan hebben keihard juichen. Daar kan ik niet tegen. Je hele race word verprutst door dat soort mensen, sommige willen gewoon lekker racen. Maar de meeste duidelijk niet.
     

Deel Deze Pagina