De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Luque raakt geen bal omdat hij geen speeltijd maakt. wat betreft Luque heeft Bassie helemaal gelijk maar de Perez kant kunnen we niet goed beoordelen, misschien is wel half zo'n irritant mannetje als wij denken, als hij van aanvoerder naar reserve naar jong ajax wordt gezet zal dat zijn rede wel gehad hebben. waarschijnlijk is dat zijn negatieve uitstraling toen ie een keertje geen aanvoerder was, of toen ie geen basisplaats kreeg.
    als Perez dat laat merken (sterallures?) dan zou ik dat als coach ook niet pikken.

maar dat is slechts een observatie misschien is het wel totaal anders gegaan.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik weet niet of je hebt gezien hoe Luque er bij sloft en de kantjes er vanaf loopt maar dat is echt geen porem. En dat hem door Van Basten is toegezegd dat hij belangrijk gaat worden hoeft ook niet waar te zijn. Ik heb wel vaker vreemde uitspraken vanuit zijn kamp horen komen.

Perez, tsja. Ik vind het jammer dat ie zo wordt afgeserveerd. Hij kan nog best waarde hebben voor de ploeg als ervaren kracht. Altijd een hoog rendement, zelfs als ie minder speelt. Maar gezien de komst van Aissati en Cvitanich (die de toekomst hebben) is het logisch als hij (veel) minder of niet aan spelen toe komt, en dan is Perez alleen maar een stoorzender binnen de selectie.

Een van mijn verwijten jegens Ajax was dat ze geen duidelijke lijnen opstelden en geen harde beslissingen durfden te nemen; nou, nu gebeurt dat dus en ben ik zeer benieuwd hoe het af gaat lopen. Ik denk dat Van Basten voor de lange termijn een plan heeft opgezet met veel jonge jongens en ze in de loop der tijd aan elkaar laat wennen, en dat het liefst in een zo sereen mogelijke omgeving doet met zo min mogelijk kans op gekloot. Mijn zege heeft ie. Nu eens kijken of het goed uitpakt (op den duur).

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou nogal erg zijn voor PSV. Eerlijk gezegd vind ik 15 miljoen niet echt veel voor Afellay.

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Aquilani naar Inter, Afellay naar Roma. Waar kan ik tekenen? :+

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Aquilani ging toch naar Juve???

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Oh meneer is op z'n teentjes getrapt?
    Ik heb geen hekel aan Ajax hoor, alleen aan fans als jou.
    Wie heb je nu liever, Anita of Wielaert?
    Anita is een fantastisch talent, maar toch echt een middenvelder.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jouw opmerkingen zijn soms op niets gebaseerd en werken daarom erg provocerend. Vandaar dat Nerazzurri waarschijnlijk zo reageerde. Dus daarom iets meer argumenten en probeer minder om hele groepen over één kam te scheren want dit lijdt alleen maar tot frustratie.

Desalniettemin moet iedereen wel even in zijn waarde worden gelaten dus laat dergelijke opmerkingen, zoals stakkers e.d., daarom terzijde a.u.b.

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Juve wil hem hebben, maar Inter ook. Alleen hij gaat waarschijnlijk toch nog bijtekenen bij Roma. Beetje gezeik allemaal, maar als ie vertrekt is het waarschijnlijk naar Juve of Inter.

Laatst bewerkt: 6 aug 2008
  9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Och, raad eens wie er ook alweer terug zijn:

Maar na dit seizoen spelen ze gewoon weer op de Langeleegte.:thumbs:

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Pfff. Altijd ook wat =( Toch weer jammer dat het elk jaar hetzelfde liedje is.

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    triest zeg zo'n meester werk en dat dan zo verminken..

12. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is dat gebeurt?

13. Bassie_

Bassie_ Guest

Ik heb wel weer zin in een uitwedstrijdje in den haag hoor :lol:

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640

Pfff, over 1 kam scheren. natuurlijk doe ik dat. Ik heb 7 jongens gesproken die fan van Ajax zijn, en 4 hadden precies hetzelfde wat ik voorlegde.
    Of moet ik opeens Maurice de Hond vragen of die 25.000 seizoenskaarthouders wil gaan interviewen over de Wielaert kwestie?
    Dit is een gameforum met een veredeld voetbaltopicje, geen lagerhuis -_____-'

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    ADO wordt het lachertje van de Eredivisie. Ze zijn vorig seizoen in de Jupiler League(!) 6e geëindigd, 20 punten achterstand op Volendam. Tussen MVV en Top Oss in. Nee, dit is veel te vroeg voor ADO om terug te keren. Ik zie dit ADO rechtstreeks degraderen.

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Staat daar nou "Guess wohs back?"

:lol:

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    _O_

18. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ado is hilarisch. Ze zoeken mot met de verkeerde clubs...Misschien dat ze FC Volendam zouden kunnen imponeren, maar dit is gewoon beschamend.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Haagse Sjonnie is bakc! _O_

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Het staat er ook echt ja, er stond een foto ervan in de Metro vandaag. :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina