HipHop Dopenes [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    Ice Cube - Raw Footage gaat zeker knallen (de tracks die ik heb gehoord waren dope)
    Royce Da 5'9 - Bar Exam 2 (geen echt album, maar toch)
    Elzhi - The Preface (Ondertussen gelekt)
    Vordul Mega - Megagrphitti (geen idee of het wat wordt, maar Vordul Mega is nice)
    Johnson&Johnson - Johnson&Johnson (eindelijk dan een goede versie van het album :thumbs:)
    Large Pro - Main Source (tja, Large Pro)
    Heltah Skeltah - D.I.R.T. (Da Incredible Rap Team) (op dezelfde dag als Large Pro)
    Murs - Murs for President (ook op diezelfde dag)

En dat is slechts tot eind september waar ik vast ook een aantal vergeten ben.

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond die GZA diss tegen 50 wel echt belachelijk.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Belachelijk als in...slecht? :) Ik heb em zelf nog niet gehoord.
    Joe Budden schijnt ook met een nieuwe cd te komen, hopelijk wat nummers zoals 'Three sides to a story' want dan is hij echt op z'n best. Al die club songs van die knuppel boeien me geen flikker.

Ice Cube, ja idd. Ik hoorde laatst Pressure, Killermike feat. Ice cube, weet niet of die song op RF komt,maar dat nummer is wreed.

Laat ik ook Chamillionaire's The mixtape messiah IV niet vergeten, 29 agustus geloof ik. Daar ben ik echt benieuwd naar. Ooooh en The Game's LAX. Ik vond zijn eerste album heel goed, tweede minder,maar toch verwacht ik heel wat van LAX. Want zijn recente songs zijn echt goed, Toy soldiers en dat nummer dat ie voor...Sean Bell geloof ik geschreven had, echt goed.

Laatst bewerkt: 7 aug 2008
  4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kent iemand hier Tricky? Hij heeft pas een nieuwe cd (Knowle West Boy). De muziek word vaak omschreven als trip-hop, hoewel hij het daar zelf niet mee is. Daarom noem ik het maar even hier. Ik vind de nieuwe cd, Knowly West Boy dus, erg goed. Vind 'm erg strak. Nu, ik vraag me af of iemand hier nog andere cd's van hem weet die écht goed/aanraders zijn?

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zegt me niet veel nee. Ik heb vandaag de cd My life, The true Testimony van Blood Raw gehoord. Echt vette cd, en ik kende die hele knakker verder niet.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tricky ken ik wel, recentelijk inderdaad weer een album uitgebracht wat ik zelf overigens nog niet gecheckt heb. Maxinquaye is zijn beste werk, die zou ik eerst maar eens gaan checken. Ik heb wel gehoord dat Angels with Dirty Faces ook niet slecht is, maar die heb ik nooit zelf gecheckt.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben eindelijk weer eens bezig met wat andere hiphop te checken, wat zijn nou echt goeie albums van de laatste paar maanden? Graag hiphop met goeie beats (want als de beat slecht is..dan hoeft het voor mij al niet meer) en qua lyrics mag het over van alles gaan. Stem moet ook niet te irritant zijn.....kom maar op :p

8. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben terug van vakantie en heb meteen even wat nieuw muziek gecheckt, er is best wel wat leuks uitgekomen laatste tijd.

ElZhi - The preface, very nice, yeah y'all.
    Vordul Mega was al een tijdje uit, best wel een goede cd.
    Skillz viel me wel een beetje tegen, had er meer van verwacht. Er staan best wel een aantal goede tracks op, maar mijn verwachtingen waren misschien ook wel wat te hoog.
    Hustle Simmons(Dave Ghetto & Tha S Ence) - Hustle Simmons, heel erg dope, gewoon checken!

9. Stepp1n Raz0r

Stepp1n Raz0r Watch out for Detox

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand iets over het aankomende album van Eminem,
    kan er haast niks over vinden.

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook geen info over anders dan wat geruchten.. De een zegt dat ie dit jaar nog uitkomt, de ander dat ie nooit meer uitkomt.. afwachten op een officieel statement.. Ik denk dat ze hetzelfde als met Dre willen doen, zo'n klote opbouw, steeds geruchten de wereld in gooien zodat ze niet vergeten worden, en dan opeens ermee gaan komen.. Dat denk ik dan.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.711
    Nu breekt mn klomp, het nieuwe album van Large Pro is nu al gelekt?

Hoe kan dat in godsnaam... :eek:

12. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het ook niet... Het album staat gepland op eind september.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hij is tot nu toe in ieder geval erg dope! :thumbs:

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.711
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nou laatst op een forum las ik dat Bishop Lamont (geloof ik) vertelde dat Em in de studio is en dat het heel sick en bla bla klinkt...dat zegt die knuppel nou al een aardig tijdje.

Persoonlijk denk ik niet dat Eminem nog met veel boeiends kan komen....hij kwam juist met die zieke (maar coole) teksten toen ie volop aan de drugs was...volgens mij was hij dat tijdens The Eminem Show ook nog.

Encore was VEEL minder goed dan zijn vorige albums...al zijn er genoeg goeie nummers...ze zijn toch echt niet van de kwaliteit van zijn vorige cd's . Ik heb dan Encore ook veel minder gedraaid dan zijn vorige 3. Maar goed...wie weet heeft hij nog wel wat te melden...het is afwachten.

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ook gehoord dat Premier bezig is met Em, en dat hij zieker bezig was dan ooit, gewoon afwachten dus, het telefoontje van Em en LL Cool J was wel echt gruwelijk, post ik morgen wel.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Telefoontje? Wat is dat precies dan?

Wat vinden jullie hiervan trouwens, link klikken en onderaan kan je em luisteren...hoeft niet persé te downloaden. Ik vind het echt cool, maar ik vind dan ook heel veel van die knakker erg cool :)

http://www.zshare.net/audio/16887740e8e35733/

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Dat nieuwe nummer van Jay-Z is trouwens wel erg slecht... "Jockin' Jay-Z" heet dat nummer dacht ik.

19. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het ook maar niks, hoop dat de rest van de Blueprint 3 wel beter wordt en gezien Jockin' Jay-Z moet dat makkelijk kunnen. Beat is ook niks trouwens, dat die van Kanye komt.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.711
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina