Sticky ff Voorstellen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 apr 2006.

  1. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Corné, 26 jaar en woon in (jawel); Oudenbosch, daar waar Frans Bauer zodirect gaat trouwen _0/

    Ik heb sinds afgelopen weekend een xbox 360 en heb van de week meteen het spel GTA IV gehaald.

    Mijn hobby's zijn gamen en NAC Breda (voetbal) \o/

    Cheers
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Welkom op 't forum. Hopelijk heb je veel plezier met je Xbox 360. ;)
     
  3. Koffiepad

    Koffiepad Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    He man!
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoi ik ben Kevf, de bad-ass evil mod -_-
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Hallo Kevf, leuk dat je Xboxworld ontdekt hebt. Welkom op het forum en veel plezier gewenst!

    Lees voordat je iets post eerst wel even de [faq]faq[/faq] door.

    :+
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Mja, want voor je het weet doe je iets wat niet mag :+
     
  7. Futtbucker

    Futtbucker Nog ff student =D

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Koen (17) en woon in Baexem. Ik kwam op deze site terecht toen ik iets opzocht over de examens (ik doe nu ook examens). Zelf doe ik de HAVO en maandag ben ik dus helemaal klaar met school! Waarschijnlijk ga ik direct na school een X360 halen. En anders wacht ik nog een weekje, maar lang zal het niet duren.

    Groeten FB
     
  8. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Naamgenoot :cool:
    Veel plezier hier!
    Wel uitnodigende naam trouwens...Futtbucker buttfucker 8)
     
  9. Futtbucker

    Futtbucker Nog ff student =D

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Futile

    Futile Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal mezelf ook maar even voorstellen, ben al een tijdje geregistreerd, maar nog niet echt actief geweest...

    Ik ben Jeroen, 23 jaar, woon in Prinsenbeek (dorp tegen Breda aan) en heb sinds april een XBOX360. Qua genre maakt het mij niet uit wat ik speel, op dit moment zijn mijn favorieten Rockstar Table Tennis, Forza 2, Smackdown vs. RAW 2008 en GTA IV.

    Andere hobbys zijn voetbal, muziek, DJ'ing
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Beter laat dan nooit; Welkom hiero! :b: ;)
     
  12. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Wat grof! ik heb mezelf nooit voorgesteld!

    Hoi, ik ben Shortbull, 20 jaar en onlangs geslaagd op het GLU. Momenteel lekker vakantie en weer eens op mijn oude stek aan het surfen. Ik heb een stille liefde voor chocolade rozijnen en Jupiler. Dus als je ooit langskomt...

    Momenteel woonachtend in Culemborg, hoofdstad van Nederland en partycentrum van europa. (kuch) En ben van plan dit of komend jaar richting het noorden te verhuizen. :)
     
  13. Antiparticle

    Antiparticle Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Heya all! Ik ben Martijn, woon in Utrecht, en ik ben sinds 1,5 week ook de trotse bezitter van een Xbox 360. Ik had al een Wii, maar de combinatie van gebrek aan echt coole games, betuttelend gedoe van Nintendo, en het Super Smash Bros. Brawl debacle (Europese release 3,5 maand na Amerika!!!) hebben mij doen besluiten nu toch de overstap te maken.
    En ik ben tot nu toe erg onder de indruk! :) Ik heb al een aantal spellen gekocht, onder andere Gears of War, Rainbow Six Vegas, The Orange Box, C&C 3, Burnout Revenge en Dead Rising. Allemaal ontzettend vette spellen! (Ik heb geen krachtige PC dus er gaat nu echt een wereld voor me open.)
    Ik heb ook even DOOM gekocht op de Marketplace, die kan natuurlijk ook niet ontbreken!
    Verder heb ik thuis nog veel andere consoles staan/liggen: Philips G7000, Atari 2600, Commodore 64, Lynx, NES, SNES, Megadrive, Nintendo 64, Gamecube, Game Boy Color en Advance, een gewone Xbox en een Wii dus. Gaming rules. :D
     
  14. -ronald

    -ronald pro beunhaas

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik ben ronald (14 jaar:emo:) en woon in heerenveen (friesland:cool:)
    Ik zocht al een tijdje naar een goed xbox forum en kwam via hyves hier terecht.
    Ik heb nu al 4 weken een xbox 360 en speel voor al cod4 en gh3, dat was het wel, groetjas
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dan is het toch nog ergens goed voor :cool:. Welkom op het forum! :)
     
  16. Stepp1n Raz0r

    Stepp1n Raz0r Watch out for Detox

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey, ik ben Jaimy, 18 jaar en woon in Amsterdam.
    Heb al een lange tijd een 360 en heb er pas een PS3 bijgekocht.
    Hou zelf van shooters en Westerse RPG's, hoewel ik erg benieuwd ben naar
    FFXIII en FFVS XIII.
    Verder ben ik een grote muziek en film liefhebber.

    Als je wilt kan je me toe voegen: STEPP1N RAZ0R (0=nul)
    En voor mensen die ook een PS3 hebben: Steppin_Razor_
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    He welkom op het forum, en ik hoop dat je hier genoeg info kan vinden en goed hulp kan bieden aan andere. :)
     
  18. Aerschtuner

    Aerschtuner Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi!

    Ik ben Jan en opereer online onder de nickname Aerschtuner (don't ask ;) ). Ik ben 26 jaar, woon samen met vriendin Kristel en zoontje Stijn. Over 4 weken komt de tweede koter en dus heb nu het nog kan maar snel een 360 Elite aangeschaft ;)

    Ik werk als SAP Consultant en heb 7 jaar lang artikelen geschreven voor Tweakers.net. Mijn hobby's zijn mijn gezinnetje, voetbal, bier, poker en uiteraard games. Ik ben ooit begonnen met een Atari 2600 en heb zo'n beetje het hele riedeltje gehad om het later allemaal weer te verkopen. Nu ben ik dus weer besmet met het virus en misbruik ik de Xbox voortaan.

    Groeten,

    Aerschtuner
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Welkom op 't forum!
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Je zit ook op Pokernews.nl toch?
     

Deel Deze Pagina