[XOne] Gears of War [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 2 aug 2008.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb ook wel zin in wat potjes GoW, Zeepsop heb je een vrienden invite verzonden. ;)
     
  2. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik wil eigenlijk ook wel meedoen, add me maar ArcticKoen. Ik ben ook niet goed in dit spel
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Allebei geinvited ;)
     
  4. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Beetje irritant, mijn schijf wordt steeds vaker als unreadable gezien ook tijdens het spelen. Vandaar ook de problemen met Zeepsop. Iemand weet wat ik er tegen kan doen?
     
  5. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nu een week en wordt nog steeds keer op keer gesloopt.

    Iemand nog tips voor de multiplayer?
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    practice :) vergeet niet dat je tegen mensen speelt die al anderhalf jaar hebben kunnen oefenen:+ GOW is ook een game waar je de kunst goed kunt afkijken, let op hoe de mensen die je nu nog slopen zich door het level bewegen. blijf altijd bij een teamgenoot in de buurt Double team = winnen in GOW
     
  7. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vooral problemen met de shotgun. Ik heb het gevoel dat ik ze zeker 3 keer vol raak (soms zelfs met een active!) en dat er niets gebeurt terwijl hij mij in 1 schot in stukjes knalt :mad:
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat is ook een kwestie van oefenen, timen en als het even kan host zijn :+
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Of gewoon weer met XBW mensen spelen ;)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Shotgun gewoon mee schieten zonder te richten/inzoomen. Werkt bij mij zwaar goed, richt eigenlijk nooit.
     
  11. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Paar dagen geleden weer effe gespeeld (zat 2 weken in Kroatie en nou weer een week) en een paar uurtjes spelen resulteerde in 200 kills :D

    Als ik weer terug in Nederland ben eindelijk eens mijn Seriously... halen gezien ik nog maar een paar honderd kills hoef te hebben. Tevens meteen mijn laatste achievement (sta nou 1200/1250).

    Leer de maps goed kennen, leer goed gebruik maken van cover, blijf bewegen, blijf mobiel, leer omgaan met de shotgun gezien dat in 9 van de 10 situaties je beste vriend zal zijn, werk goed samen met je team en leer natuurlijk ook goed omgaan met elk ander wapen gezien het puur van de situatie afhangt welk wapen je het beste kunt gebruiken.

    Wat de shotgun betreft; Veel strafen, wordt er handig mee mbt. het schieten vanuit de heup en de rest leer je vanzelf wel.

    Overigens is het ook slim om eerst wat te oefenen via Player Matches voordat je aan Ranked begint. En let er op dat je vrijwel altijd (bullet)lag zult hebben als je op Amerikaanse servers gaat spelen dus probeer vooral servers uit Europa te joinen. Natuurlijk heb je soms ook wel goede Amerikaanse servers en zelfs met bulletlag kun je nog hele teams in de pan hakken maar voor de optimale ervaring ga je natuurlijk voor games met een perfecte connectie.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2008
  12. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen ?\o/:b:


    Iedereen bedankt voor de tips!
     
  13. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een gaar probleem met dit spel zeg, was vorige week ergens begonnen, gewoon rustig aan even snel op casual uitspelen met een maat. Dus ik 2 profielen ingesigned, gewoon me hoofdprofiel en een soort gastprofiel en toen gaan spelen. Toen na een tijdje kreeg ik de achievement van act 3, terwijl ik die van act 2 nog niet had gekregen. Dus dat was nogal vreemd, gewoon doorgespeeld en pas na het uitspelen zag ik dat de eerste anderhalve act niet unlocked waren en ik die niet kon laden... Dus ik opnieuw Act 1 gedaan, want ik kon niet bij 2 beginnen.. Toen ik vandaag act 2 wou gaan doen had ik opeens alleen maar de eerste anderhalve act.. Wel balen aangezien het dus ook weer niet klopte met COG tags.. Act 2 toen maar uitgespeeld aangezien ik geen oplossing wist en toen ik dat eenmaal had gedaan kreeg ik dus ook de achievement. Maar de achievement van alle acts op casual heb ik niet ontvangen.... Best kut dus, ik snap er ook niks van. Weet iemand misschien hoe mij te helpen?
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    iemand nu online met me knallen?:) ga graag door tot de late uurtjes!
    voeg toe viktortje007
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    We hadden op het begin van de avond al lekker geknald. We knallen meestal overdag Viktor ;) Maar we moeten het zeker een keer 4 vs 4 doen nu steeds 2 vs 2 wat ook leuk is maar hoe meer hoe beter.

    En Pim: Morgen ga ik naar de Dark Knight :D
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Er is geen achievement voor alle acts op casual, alleen op insane :thumbs: Voor de rest weet ik het niet
     
  17. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is wel een achievement voor alles acts op Casual. ;)

    [​IMG]
    Mercenary - 10[​IMG]
    Complete all acts on Casual Difficulty

    Ik weet jammer genoeg ook geen oplossing maar het lijkt me heel erg irritant. |:-
     
  18. zuzek

    zuzek Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij toch ook op Hardcore? Uit mijn hoofd krijg je Soldier voor alle acts op Hardcore en Mercenary voor alles op Insane.
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    [​IMG]
    Mercenary - 10[​IMG]
    Complete all acts on Casual Difficulty

    [​IMG]
    Soldier - 20[​IMG]
    Complete all acts on Hardcore Difficulty

    [​IMG]
    Commando - 30[​IMG]
    Complete all acts on Insane


    :thumbs:
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En per act krijg je ook een achievement ;)
     

Deel Deze Pagina