Paar dagen geleden weer effe gespeeld (zat 2 weken in Kroatie en nou weer een week) en een paar uurtjes spelen resulteerde in 200 kills
Als ik weer terug in Nederland ben eindelijk eens mijn Seriously... halen gezien ik nog maar een paar honderd kills hoef te hebben. Tevens meteen mijn laatste achievement (sta nou 1200/1250).
Leer de maps goed kennen, leer goed gebruik maken van cover, blijf bewegen, blijf mobiel, leer omgaan met de shotgun gezien dat in 9 van de 10 situaties je beste vriend zal zijn, werk goed samen met je team en leer natuurlijk ook goed omgaan met elk ander wapen gezien het puur van de situatie afhangt welk wapen je het beste kunt gebruiken.
Wat de shotgun betreft; Veel strafen, wordt er handig mee mbt. het schieten vanuit de heup en de rest leer je vanzelf wel.
Overigens is het ook slim om eerst wat te oefenen via Player Matches voordat je aan Ranked begint. En let er op dat je vrijwel altijd (bullet)lag zult hebben als je op Amerikaanse servers gaat spelen dus probeer vooral servers uit Europa te joinen. Natuurlijk heb je soms ook wel goede Amerikaanse servers en zelfs met bulletlag kun je nog hele teams in de pan hakken maar voor de optimale ervaring ga je natuurlijk voor games met een perfecte connectie.
Laatst bewerkt: 12 aug 2008