1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soul Calibur IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ook bij gamehubs besteld? Die van mij werd vanochtend rond 11u geleverd. Gelukkig was ik al wakker :D Dit is de eerste keer dat ik een Soul calibur game speel. Vroeger wel vaak mortal combat en street fighter 2 gespeeld en daarna de tekken reeks. Maar het is toch heel wat anders. Moet ff wennen met de wapens. Toch een verschil in vergelijking met hand-to-hand combat.
     
  2. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, je moet zo hoog mogelijk in de toren geraken. Door middel van 'Floors'. Tijdens spelen kan je ook van die geheime kistjes unlocken, en dan speel je iets speciaals vrij.
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heleboel mensen online die Cervantes gebruiken, als ze daar echt goed mee zijn dan is het voor mij persoonlijk onbegonnen werk om ze echt te verslaan. Nu ben ik niet echt goed ofzo, maar het valt me wel op. Ik vind em zelf niet zo fijn vechten eigenlijk.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zijn specials (teleporteren, vliegen) zijn gemakkelijk in te zetten en doen ook nog eens veel damage.
     
  5. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    En verdomd makkelijk te ontwijken.
     
  6. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, sidesteppen als een gek tegen cervantes. Ik speel heel veel online met Yun Seoung. Je kan heerlijk mensen in de tang houden en vind zijn vechtstijl gewoon heel lekker. Ben inmiddels lvl 28 btw. Sta iets van +10 in gewonnen wedstrijden de hele tijd. Dus moet zeggen dat het lekker gaat. Meeste mensen weten niet wat ze doen, daar is het helemaal leuk tegen. 1 tip voor mensen die nu beginnen online, ga niet button bashen of de hele tijd 1 aanval doen, maar master 1 of 2 characters. Het is zo irritant om tegen iemand te spelen die de hele tijd een lage aanval doet. Je wint er uiteindelijk wel van, maar als ik eenmaal in zo in de tang zit kook ik van woede, ghehe. En het is vele malen leuker om mensen op skill te verslaan, geeft nog voldoening ook.

    Geniaal spelletje, wel.
     
  7. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    zag m in de schappen ligge toen ik mn gold pasje ging halen...en kon m niet weigeren.
    morgen maaris kijken of ik t een beetje kan masteren met die dude met dat rode haar en dat zwaard(SC2) en anders eige character.

    lijkt me best gaaf!

    kan je online ook van die tag battles doen of is het alleen 1vs.1 gevechten?
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren even de kans gehad om het spel te spelen. Het loopt weer ongeevenaard soepel, heerlijk! De stemmen zijn nog steeds cheesy en mijn favo karakters zitten er in.

    Cervantes leek ik nog niet te kunnen kiezen dus begonnen met Mitsurugi. Ik kreeg echt niet alle aanvallen er uit geperst die ik wilde. Zit er in trainingsmode niet een optie dat ik kan zien wat ik indruk?

    Wat kan ik overigens met de skilllevels?

    Verder 1x de storymode doorgelopen op normal, maar dat ging nergens over. Zelfs mijn vriendin die twee rondes deed versloeg de tegenstanders met gemak. Morgen maar weer even op hard proberen.

    Ik wilde daarna op live wat proberen maar dat werkte voor geen meter! De lobbylijst was geeneens vol en de lobby's die ik uitprobeerde waren stuk voor stuk vol, ongeacht het aantal spelers. Hoe kan dit? Mijn nat staat gewoon op open, heb het daarna direct nog even gechecked.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zie quote
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2008
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tnx voor de info :)
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Is deze game echt zo veel makkelijker als DoA4? Ik heb ook DoA4 gespeeld, en vond het echt retemoeilijk.. Soul Calibur is wat meer arcade right?
     
  12. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    De tower uitspelen is pittig. Alle treasures halen is nog pittiger.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Arcade zegt meer iets over de gameplay dan moeilijkheid. Zat arcade games zijn heel moelijk (om kwartjes te sprokkelen).

    Maar DOA was op easy al heel moeilijk vergeleken bij SC4.

    Maar qua vechtsysteem is het net zo realistisch of arcade als DOA
     
  14. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Cervantes valt dan nog mee. Ik vind Kilik en Maxi de vervelendste characters om tegen te spelen. Wie daar vast mee speelt is noob:+
     
  15. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Kilik is inderdaad irritant. Hij heeft goede moves die zo makkelijk zijn uit te voeren, bah. Toch versla ik ze.

    Ranked vind ik onzin. Ik ga tot lvl 20 en dan kap ik ermee. Zit ergens in de 13 nu, maar saai is het wel. 70%+.
     
  16. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom noob als je goed bent met een bepaald character?

    ik speel zelf met kilik en zn style bevalt me prima afgezien van de long-range:thumbs:
    als je echt meester bent met je character maakt t niet uit tegen wie of wat je speelt...je nakt ze togh wel..of praat ik nu onzin?:confused:
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    afgezien van de long range? dat is juist het gene waarom hij zo makkelijk te spelen is. Normale poppetjes met long range (Astaroth, Rock, Seung Mina) zijn langzamer. kilik niet. Soms vecht je met Maxi of Taki tegen kilik en dan nog zijn sommige aanvallen van hem sneller dan mijn snelle aanvallen.

    Omdat kilik zo makkelijk is om mee te spelen nemen veel beginners hem als character en gaan dan knoppen rammen wat met kilik nog zelfs effectief is ook.

    40% van alle ranked matches kom je dan ook kilik tegen. Daarom wordt hij n00b characters genoemd.
     
  18. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina