[AUTO'S]TUNING- hoe, wat, waarom...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mista B, 13 jan 2007.

  1. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij begrijp jij het niet zo goed. Men wil daar mee zeggen/waarschuwen dat je veel geld weggooit wanneer je alles gaat aanpassen/vervangen. Vroeg of laat wordt zo'n auto toch wel verkocht. De auto's die het meeste worden doorverkocht zijn die 'getunede' dingen. Het beste is een auto uitzoeken die al getuned is naar jouw smaak. Probleem is echter dat zo'n getunede auto door iemand anders is gemaakt en het charme van het tunen is juist dat je alles zelf bepaald.
     
  2. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Nou ik denk juist dat jij het niet goed begrijpt, ten eerste hoeven mensen mij niet te waarschuwen dat ik me geld weg heb gegooit of dat ik het niet terug krijg want dit is namelijk al me 4e auto ;) maar als het algemeen bedoelt is dan kan ik dat wel begrijpen, alleen mij persoonlijk hoef je dat niet te vertellen. En ten 2e, een auto die getuned is wordt helemaal niet vaak doorverkocht.. ja een gare civic uit 88 misschien, maar als mensen een auto zien die getuned is hebben ze al vaak zoiets van ahh die is afgetrapt enzo laten we die maar niet kopen, alleen liefhebbers kopen die dingen, en dat zijn er heel wat minder als het grote gros mensen die een auto kopen.
     
  3. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Je 4de auto? heb je ze allemaal nog of toch een paar verkocht ;)

    maar natuurlijk was het in het algemeen bedoelt. Ik volg op sommige sites projecten al vanaf jaren terug (af en toe even kijken meer niet) en ik heb er zoveel op MP terecht zien komen. Men begint dan met een aardig hoge prijs en 6 maanden later staat die er nog maar dan nog maar voor de helft. Ook zie je ze direct weer aan een nieuw 'project' beginnen. Na veel geklus en er veel € door heen hebben gejaagd is het weer tijd voor wat nieuws. Het is een soort verslaving waar sommige maar moeilijk van af komen :+
     
  4. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    dit is me 4e, die anderen zijn verkocht :thumbs: maar het is idd verslavend :D heb jij zelf ook een auto of niet? zoja pics denk :D
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  5. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    indeed:thumbs:
     

Deel Deze Pagina