Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oja RTTH.. -_- Beetje luck? :9

@Dulle, je moet een bepaald aantal punten bereiken, dat krijg je gold stars. Maakt niet uit hoeveel procent.

Laatst bewerkt: 18 aug 2008
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maar...Het is nog steeds niet logisch. :'-(

Speel jij btw een echt instrument? Je bent gewoon té goed. :+
    Jij ownt het spel op ieder gebied: vocals, drums én gitaar.

*jaloerst :mad:

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Whooo.. gefeliciteerd met je 6999ste bericht. :D

En nee, ik was eerst van plan om gitaar te doen. Vind ik echt te lastig. M'n klauwen werken vaak niet mee. Ik weet 't, oefening baart kunst, maar ik heb er niet veel lol in. Ik zou wel graag basgitaar willen spelen, dat lijkt me wel vet. Ik heb 2 keer opgetreden op schoolfeestjes met bas (zonder ervaring :+). Deed ik Smells Like Teen Spirit en Little Sister op bas. :D Ging wel ok denk. Ik vind het lekkerder spelen met vingers, en dikke snaren.

Maarja...Rock Band is gewoon vet. :D

Ennuh, je hebt gewoon een bepaald aantal punten nodig om GS te krijgen, valt niks aan te snappen.

4. Xman99

Xman99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb precies het zelfde.. die solo`s zijn niet te doen:'-(

5. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sat ik ook een hele tijd...:+ je moet een volle starpower "lijn" hebbe op het eind dat heeft mij teminste gered

6. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had monsoon op expert gitaar gespeeld:9 100% + goed starpower gebruik dacht ik....:+ kijk ik ff op de leaderboard blijkt het rond de 900ste plaats te zijn....:confused:

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja ik denk ook niet dat jij de enige bent die dat nummer 100% heeft gehaald. :+ Heb je wel starpower gebruikt bij de chords? En heb je geen overstrums gehad?

Ik moet trouwens alleen nog maar Don't Fear The Reaper van de één na laatste tier. Moeilijk.. Echt niet normaal. :9 Die bass erdoor de hele tijd, als ik daar nou een ritme op kon houden. |:- Nog 3 nummers btw die ik moet passen, RTTH, Wont Get fooled Again en Reaper. De rest al in quickplay gedaan.

Laatst bewerkt: 19 aug 2008
  8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ah gister Foreplay long time gold star gehaald! Nu de 1 na laatste tier helemaal gold star, staat mooi. Alles daarvoor kan ik ook wel halen alleen moet ik ff de tijd voor nemen. Van de laatste tier heb ik alleen highway star

9. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Yes, Eindelijk Drums op Expert gehaald. Zeer slechte scores en het was vooral survival dan echt drummen maar ik heb eindelijk de achievement.
    Op hard heb ik nu alles wel 5 sterren dus ik ga me nu echt focussen op expert om alles onder de knie te krijgen. Voorlopig vind ik het drummen op hard leuker, vooral ook omdat ik niet hoef te vrezen dat ik fail. :+

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tips voor Reaper? :9

11. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ikneem aan dat je het breakdown/solo stukje bedoel? Vooral daar heb je volle overdrive nodig en alleen focussen op de kickdrum en rode pad. De basdrum heeft hetzelfde ritme dus als je dat automatisch gaat dan haal je dat stukje makkelijk. Tegen het einde heb je nog een lastig stukje, hier gewoon met overdrive doorheen, niet de overdrive gebruiken maar gewoon zodat je een paar seconden rust heb.

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit inmiddels op bijna 4 GB DLC voor Rock Band :eek: Heb daarvan nog een hoop niet geprobeerd maar dat komt allemaal wel. Ik blijf toch elke keer weer verrast worden door een aantal onverwacht leuke nummers.

Maar het is eigenlijk alweer ff geleden dat ik ook maar iets met de gitaar gedaan heb. Vocals ben ik al mee gestopt toen ik de Achievement voor de Solo Tour op Medium heb gehaald. Dus ik speel eigenlijk alleen nog maar drums. Gaat steeds en steeds beter. Ik heb ook echt het gevoel dat het nieuwe pedaal hieraan heeft bijgedragen.

Oh ja, een poos geleden heeft mijn zus zich de gewoonte aangeleerd om, voornamelijk als ik van huis ben (overdag), zo zoetjes aan ook eens met Rock Band aan de slag te gaan. Ze heeft normaal gesproken niet zoveel met videogames maar aangezien ze zo'n beetje dezelfde muzieksmaak heeft als ik kan ze een spel als Rock Band ook wel waarderen. Ze vindt het drummen ook erg leuk en ik moet bekennen, dat is te merken ook. Je zou toch zeggen dat een meisje zingen veel leuker vindt maar nee dus :+ Nee maar ze kan er echt wat van zeg. Ze speelt gewoon op mijn account want volgens mij speelt ze ook weleens online dus wie weet tref je der weleens ! (Ze speelt onder de naam Sarah)

Laatst bewerkt: 20 aug 2008
  13. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren voor het eerst met zijn vieren zitten spelen en wat is dat lachen zeg. Gelukkig zijn de buren nog een weekje op vakantie dus de amp kon lekker hard en dat speelt wel een stuk leuker. Zangeres was niet al te best en speelde het meest op medium, rest op hard of expert. Geweldige avond gehad. Vanavond even de schade aan het interieur en aan het drumstel opnemen...

14. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen idee.. denk het niet:9 wat sijn het: chords en overstrums?:confused::D

15. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Chords: Setjes van 2 of meer noten, hier moet je 2 knappen tegelijk voor indrukken.
    Overstrum: Strumbar aanslaan zonder dat er noten zijn, hierdoor gaat je streak verloren maar kan je altijd nog 100% halen.

Ik vind het drummen op Expert niet meer zo leuk, bepaalde nummers wel maar vooral de tier 8 of 9 nummers zijn niet te doen met een enkele bassdrum. De echte drummers hebben een dubbele bassdrum en wij moeten het maar met 1 doen, soms zitten er 1/8e van een seconde tussen. Ik blijf maar lekker goed op hard spelen dan matig op expert, de overstap is gewoon te groot en niet haalbaar zonder de proffessionele training. De overstap van gitaar van hard naar expert is altijd goed geweest zonder extra shit, de overgang met de drum is onmogelijk.

Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  16. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Zo.. ik begin drummen al aardig onder de knie te krijgen :) vorige week drumstel gekocht bij Dynabite, begon eerst op medium. Moet nu alleen nog op hard RTTH en met expert ben ik bij de 5e tier.. zit nog niet vast, maar ben benieuwt hoever ik ga komen :)

17. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Het nieuwe album is Moving Pictures van Rush! \o/
    De DLC voor volgende week is bekend gemaakt en de geruchten blijken te kloppen want voor volgende week staat het album Moving Pictures van Rush gepland. De nummers worden los verkocht voor de gebruikelijke prijs van 160[​IMG] en het hele album word verkocht voor 880[​IMG]. Zoals je ziet staan Limelight en Tom Sawyer er ook weer tussen. Is dit niet een beetje dubbelop? Nee, want het zijn dit keer de master opnames zoals het natuurlijk hoort. ;) De nummers zijn zoals gebruikelijk vanaf Dinsdag te downloaden van XBL.

Tracklist
    "Tom Sawyer" – 4:33
    "Red Barchetta" – 6:06
    "YYZ" – 4:24
    "Limelight" – 4:19
    "The Camera Eye" – 10:56
    "Witch Hunt" – 4:43
    "Vital Signs" – 4:43

Bron: Rock Band Community Zine #1

18. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Wehkamp.nl staat levertijd 1 week, betekent dit dat die nu ook in Nederland verkrijgbaar is? :+ (ben de laatste 5 weken op vakantie geweest xD)

19. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    De game en de instrumenten zijn vanaf eind juli "opeens" gewoon overal te koop.

20. GmR

GmR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina