Zit inmiddels op bijna 4 GB DLC voor Rock Band Heb daarvan nog een hoop niet geprobeerd maar dat komt allemaal wel. Ik blijf toch elke keer weer verrast worden door een aantal onverwacht leuke nummers.
Maar het is eigenlijk alweer ff geleden dat ik ook maar iets met de gitaar gedaan heb. Vocals ben ik al mee gestopt toen ik de Achievement voor de Solo Tour op Medium heb gehaald. Dus ik speel eigenlijk alleen nog maar drums. Gaat steeds en steeds beter. Ik heb ook echt het gevoel dat het nieuwe pedaal hieraan heeft bijgedragen.
Oh ja, een poos geleden heeft mijn zus zich de gewoonte aangeleerd om, voornamelijk als ik van huis ben (overdag), zo zoetjes aan ook eens met Rock Band aan de slag te gaan. Ze heeft normaal gesproken niet zoveel met videogames maar aangezien ze zo'n beetje dezelfde muzieksmaak heeft als ik kan ze een spel als Rock Band ook wel waarderen. Ze vindt het drummen ook erg leuk en ik moet bekennen, dat is te merken ook. Je zou toch zeggen dat een meisje zingen veel leuker vindt maar nee dus Nee maar ze kan er echt wat van zeg. Ze speelt gewoon op mijn account want volgens mij speelt ze ook weleens online dus wie weet tref je der weleens ! (Ze speelt onder de naam Sarah)
Laatst bewerkt: 20 aug 2008