Alone in the Dark 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wooffa, 4 mei 2006.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oohja, ik snap nu ook welke je bedoelde :+. Maar die flessen liggen overal hoor, ook rechts bij de trap. En je moet zeg maar niet dat ding van bovenaf neerschieten, maar van onderin dat hol. Succes :)

2. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke thanks zal kijken als 't lukt

3. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    gister van woede de game uitgezet na 1,5 uur spelen. Damn wat zijn de controls en camera soms kut zeg. Weet niet of ik wel verder ga spelen dit verpest echt de game. Geen wonder dat de game slechte reviews heeft.

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Anderhalf uur? Tegen die tijd had ik de controls toch prima onder de knie hoor.. Bij welk stuk zit je? Sla anders een sequence over :)

5. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan het begin van het spel kon ik bijna meteen al aan de consoles wennen, het is het slechte design en die irritante manier van saven dat ik echt de neiging had om mijn controller door mijn tv te gooien, echt wat word ik daar ziek van.

Eerst helemaal naar het ene kant van het park rijden om iets over een fucking schield te gooien en als vervolgens mijn molotov's opzijn weer het spel herladen waardoro ik dus elke keer het hele park moet oversteken om 2 molotov's te gooien zonder effect, en dan weer opnieuw te proberen alleen maar om er achter te komen dat ik vision punten moet farmen ( wat trouwens niet eens in de game gezegd werd, nee het is blijkbaar logisch dat je eerst een random amount of vision punten moet hebben voordat een schield 2 meter zakt. )

Dus elke keer het zelfde doen, en hetzelfde doen.
    Maar goed, ik heb toch doorgezet en uiteindelijk word je dan wel weer beloont door mooie cutscenes.

Alsof je in een treintje zit wat door een paradijs met mooie graphics en vette actie rijd maar je moet elke 10 minuten eruit om het karretje te reparen.

Laatst bewerkt: 19 aug 2008
  6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nice, mooi gezegd! Zo ervaarde ik het dus ook. Heb echter nog niet al die punten verzameld hoor, écht geen zin in.

7. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    De ps 3 versie word wat betreft de camera besturing en de besturing van je personage flink verandert.
    Dit hadden ze te zeggen over de 360 versie;
    '' But 360 owners of Alone in the Dark, at least, need not feel completely hard done by. Eden has confirmed that it is working on a patch which will implement most of the changes that have been made to the upcoming PS3 version. It wasn't completely clear on exactly what would and wouldn't be tweaked or fixed, but it's fairly safe to assume that the control, camera, inventory and driving changes will all be taken care of.''

Ik had mn exemplaar al geruild met iemand omdat de ergenis me teveel werd, al vond ik dat erg jammer want op de momenten waar het spel wel werkte liep het spel over van de sfeer...... Wellicht dat ik m toch nog een keertje opnieuw ga kopen.

Bron: Eurogamer
    Linkje: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=220284

Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hem ook gekocht en ik vind het echt wel meevallen hoor. Het enige wat ik irritant vind is het slepen van mannetjes. Soms staat ie verkeerd om en dan wil ie gewoon niet draaien. Ik zit nu in het museum en het verhaal is echt vet. Bij het stukje dat je verplicht moet rijden met de taxi zat ik echt met me bek open naar het scherm te staren. Ontiegelijk gescript, maar wel zieke shit.

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zelf ook tot die conclusie gekomen met het spelen van demo, zeker de mooiste game die ik tot nu toe gezien op me kruisdoos maar de besturing is zo anaal dat het gewoon zonde is van de game zelf.
    Zeker dat wapen wisselen is erg on natuurlijk gedaan, leuk die potloodventer jas maar zorg wel dat het soepel werkt als je word aan gevallen en niet rustig de tijd heb om alles ff in elkaar te knutselen.

Meer (vloeiende) actie, minder slap gelul en speelbare controls had deze game echt goed gemaakt in plaats van aleen strakke grapics and sexy physics.

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    zo heb de game naar 15 min spelen en 2 maanden in de kast weer opgepakt. Had toen ik hem had de eerste episode gedaan en vond de game maar zuigen. Vooral de camera. Maar gisteren dacht ik hop erin en spelen, maar eigelijk is het gewoon een goede game, die camera nemen we maar voor lief want de game is echt wel goed. Vooral de sfeer, whoei!!!

11. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Erg vet spel, ik ben nu aangekomen bij episode 3.

Het stuk rijden met de taxi vind ik tot nu toe echt het vetste deel van de game, al die ontploffingen, overal actie, vliegende auto's, ingestorte gebouwen, van links naar rechts onder en boven gewoon geweldig!

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Nieuws | 15 september 2008 - Eerder was tegen spelers van de Xbox 360-versie van Alone in the Dark gezegd dat de verbeteringen die in PlayStation 3-versie zijn verwerkt, als patch beschikbaar zouden komen. Dit is nu onzeker. Bij de PlayStation 3-versie is gesleuteld aan dingen als de besturing, camera en inventory.

Emile Morel, game designer, zegt dat ze er alles aan doen om te zorgen dat de update voor de Xbox 360-versie er komt, maar dat ze dit niet kunnen garanderen. Microsoft stelt hoge eisen aan de grootte van een patch. Aangezien die van Alone in the Dark zoveel verbeteringen en zelfs een hele nieuwe achtervolgingsscène bevat, is deze veel te groot geworden. Als er dus al een patch komt voor de Xbox 360, dan zullen hier alleen de besturing en camera in worden verbeterd.

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    alleen de camera is voor mij voldoende, das toch de grootste ergenis in mijn ogen! zo mogen wel opschieten want heb hem al bijna uitgespeeld :p anders heeft het geen zin meer voor mij :D

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel besteld (30 euro voor de LE bij Bartsmit), maar lees net op Gamefaqs dat het spel veel onvoldoendes haalt. Is het echt zo slecht (lees vooral dingen over slechte afwerking en bugs)? Anders pak ik het niet eens uit namelijk, gooi ik het meteen op Marktplaats. :+

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    jah de game is op sommige vlakken echt kut, camera standpunt die je niet zelf kan bepalen, lonzichtbare opstakels (stoprandjes waar je vol opknalt), de besturing is ook niet om naar huis te schrijven. Maar des ondanks is het best een leuke game. Verhaal is ook, grpahics doen het goed en de sfeer is top. Maar jah die minpunten zijn soms echt kut!

16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt, het duurt nog een paar dagen voor ik het binnen heb. Ga nog wel wat reviews lezen en dan maar bepalen of ik daar doorheen kan bijten (een goed verhaal en goede sfeer maken natuurlijk een hoop goed, maar als ik niet ver kom heb ik daar niet veel aan). :)

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    denk als je van het type game houd dat je de minpunten voor lief neemt en op momenten even je zelf op vreet en verder gamed! Is dit je type game niet dan flikker je hem meteen uit je 360 na het eerste level.

De camera en bewegings issues leer je mee leven gaande weg. Dus geef niet op zodra je, je begint te ergeren. De sfeer en het verhaal maken de worsteling goed :)

18. MarioGalaxy

MarioGalaxy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha vanmorgen ook de LE van Alone in the Dark gekocht voor 30 euro, wat een superdeal zeg!!
    Daar ga ik eens lekker van genieten (bugs of geen bugs) :thumbs:

Laatst bewerkt: 25 sep 2008
  19. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de LE vandaag binnen gekregen, wel geinig pakket. Maar denk dat het spel ongeopend verkocht gaat worden, ik speel niet veel meer, dus wil me niet ergeren als ik weer eens een spel doe. ;)

20. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje ik zit in episode 4 en moet bij het museum een groot monster verslaan maar ik kan zijn zwakke plek niet vinden hoe kan ik deze verslaan?

Deel Deze Pagina