Aan het begin van het spel kon ik bijna meteen al aan de consoles wennen, het is het slechte design en die irritante manier van saven dat ik echt de neiging had om mijn controller door mijn tv te gooien, echt wat word ik daar ziek van.
Eerst helemaal naar het ene kant van het park rijden om iets over een fucking schield te gooien en als vervolgens mijn molotov's opzijn weer het spel herladen waardoro ik dus elke keer het hele park moet oversteken om 2 molotov's te gooien zonder effect, en dan weer opnieuw te proberen alleen maar om er achter te komen dat ik vision punten moet farmen ( wat trouwens niet eens in de game gezegd werd, nee het is blijkbaar logisch dat je eerst een random amount of vision punten moet hebben voordat een schield 2 meter zakt. )
Dus elke keer het zelfde doen, en hetzelfde doen.
Maar goed, ik heb toch doorgezet en uiteindelijk word je dan wel weer beloont door mooie cutscenes.
Alsof je in een treintje zit wat door een paradijs met mooie graphics en vette actie rijd maar je moet elke 10 minuten eruit om het karretje te reparen.
Laatst bewerkt: 19 aug 2008