De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Lekker makkelijk gezegd als je het nog nooit is overkomen.

Weet niet of ik de ballen heb om na 3 maanden, jaren of decennia op iemand af te stappen en mij te verontschuldigen dat ik een familielid heb doodgereden.

Ik kan mij voorstellen dat hij het niet aandurft. Heeft niets met verstoppen te maken

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk, ik heb makkelijk praten. Het is gewoon een idee dat ik heb. Ik ga er voor mezelf ook vanuit in elk geval contact te zoeken. Het kan best zijn dat de familie niks met me te maken zou willen hebben, dan heb je gewoon pech, vind ik ook niet dat je het nog eens moet proberen. Maar 11 jaar niks laten weten, vind ik gewoon raar op mij overkomen. Patrick schrijft in zijn boek dat hij het wel steeds gewild heeft, maar nooit gedurft, op een gegeven moment waren 11 jaar voorbij en staat de dochter van Mr. Putman voor zijn neus in een restaurant..
    Ik denk ook dat je voor jezelf meer rust hebt, en het voor jezelf achter je kan laten als je eenmaal contact gelegd hebt. Patrick heeft er nooit met iemand over kunnen of durven praten.

3. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Met alle respect voor de familie putman maar zijn ze niet uit op geld? Het heeft even geduurd voordat ze die klap te kunne verwerken. En nu willen ze mischien alleen voor het geld met kluivert in contact te komen. Mischien heb ik het fout. Maar met geld kan je HEEL veel.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Huh? Dat kan ik even totaal niet volgen. 8)
    Hoe kom je daarbij dat ze nu contact zoeken? Ze hebben allang kortstondig contact gehad.

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    bron: vi

Zou echt een domper zijn als ze die niet haalde, die gozer was 3/4 jaar terug echt een gevaarlijke spits met jong Oekraine. Zou echt jammer zijn voor PSV als ze deze niet gingen halen want PSV heeft echt wel een goede spits nodig!!

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik blijf me verbazen over het feit dat PSV telkens zo weinig geld heeft om te besteden, je zou toch zeggen dat de CL en kampioenschap de pot wel een beetje vult?

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ze hebben wel geld, maar de winst uit deze transferopbrengsten boeken ze pas volgend jaar

8. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb me op dat Jeugd EK flink lopen ergeren aan die Milevskiy...
    Belachelijke gebaartjes van hem gezien, vinger achterin de keel bij een verkeerde bal, smerige wegwerpgebaartjes. Bah, voetbalt puur voor zichzelf zo lijkt het.

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    vedette gedrag.

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik denk echt niet dat hij weg gaat, dat heeft hij toch zelf ook gezegd? Plus dat ze niemand vlak voor het begin v/h seizoen willen wegdoen.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Van Basten heeft gezegd dat hij niet weggaat zonder zijn toestemming. Hij heeft nog een contract voor 2 seizoenen staat me bij. Maar het zou mij niets verbazen als hij toch nog vertrekt.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het ligt niet aan van Basten of die weggaat of niet, de speler moet als eerste kiezen denk ik. Hetzelfde gebeurde toch met Sneijder vorig jaar? Als zo'n club voorbij komt kan je moeilijk nee zeggen :eek:

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je weet hoe van Basten is:

"Ik ga ervan uit dat Huntelaar blijft. We hebben de laatste maanden geprobeerd zijn contract open te breken en te verlengen, helaas is dat niet gelukt. Maar Huntelaar heeft nog een contract voor twee seizoenen. De bal ligt bij Ajax. Hij kan niet weg zonder mijn toestemming."

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ach we hebben het ook gezien bij snijeder afwachten en pas als ie de eerste competitie wedstrijd speelt geloof ik het

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    En dan dadelijk huilen met de pet op; "als zo'n trein voorbij komt kan je 'm niet laten gaan"

Let maar op, Huntelaar gaat dit seizoen weg. Misschien dat dit bod andere grote clubs ook wakker schud om hem te gaan halen..

16. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    25 miljoen is eigenlijk al teveel. zo'n bedrag kan ajax ook moeilijk weigeren. we hebben sowieso geen champions league dus we verliezen qua inkomsten minder dan toen met sneyder. het lijkt mij dat die wel weggaat. jammer maar het zat er wel aan te komen. in Nederland kan je nu eenmaal niet meer lang grote spelers houden...

17. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, maar wat zei Sneijder?
    Tegen 30 miljoen (waar het bedrag maar zo op uit kan komen), kan Ajax niet op lijkt me. Dat vang je nooit meer.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    25 miljoen is niet genoeg. Ik wil minstens een miljoen voor elke goal die hij heeft gemaakt vorig seizoen :+ Anders gaat het NIET door, jammer. 25 miljoen kan je goed gebruiken maar een kampioenschap kan je 10x beter gebruiken.

19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    moet ik je gelijk in geven..

20. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Milito krijgt nog altijd de voorkeur boven Huntelaar wegens zijn ervaring in de Primera Division enzo. Maar ik snap niet waarom Arsenal hem volgt want ze hebben al Adebayor, van Persie en Eduardo die terug komt daarachter heb je ook nog is Bendtner. En Man Utd haalt als het goed is Berbatov binnen mits dat mislukt word het Huntelaar ja.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina