De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien raar dat ik de link trek met Huntelaar hier. Maar die Robinho zal vast veel geld opleveren, zijn contract gaat nog tot 2010. Dan is de kas van Real aardig gespekt en zullen ze wellicht nog meer voor Huntelaar over hebben :'-(

Overigens een groot gemis voor Real, ik vond hem af en toe echt briljant vorig jaar.

2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig ook dat Real erbij meldt dat ze geen spelers tegen hun zin bij de club willen houden. Misschien een trapje na richting Man United?:+

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk niet dat Real geld vrij hoeft te maken d.m.v. een transfer om wat extra te kunnen investeren :+

Veel erger is het dat Real nu waarschijnlijk achter Quaresma aangaat, terwijl Inter ook net weer met hem bezig schijnt te zijn. Hopelijk is Inter slagvaardig en halen ze hem meteen binnen.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Laat ze maar lekker kloten daar in Madrid. Persoonlijk vond ik het geen enorm goede speler maar er ging wel een hoop dreiging van zijn spel uit. Zeker gezien zijn leeftijd had hij nog wat kunnen groeien en over 1 of 2 jaar wellicht een basisspeler kunnen worden. Ben blij dat La Liga die draak kwijt is.

Wat een debiel. Zoals ik al zei een simpel figuur met het verstand van een garnaal. Kan waarschijnlijk ook totaal niet met geld omgaan anders doe je zoiets ook niet.

Stond ook in de Telegraaf.

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Toch vind ik illegaal vuurwerk kopen en stelen 2 werelden van verschil Pascal :+

Ben dan wel bevooroordeeld maar goed 8) :+

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Sheva terug naar Milaan. :)

7. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Bron: Voetbalzone.nl

Ik vraag me af welke club het zal zijn.
    Ajax misschien als Huntelaar vertrekt.
    PSV die de hoop op een spits opgeeft en in Nijland de nieuwe Robben zien.
    Feyenoord die nogal kort in fitte en vooral jonge aanvallers zit.
    Heerenveen of Twente die ook nog wel aanvallers kunnen gebruiken.
    Of toch het buitenland?

Mij lijkt in ieder geval Ajax, PSV en het buitenland de meest reële opties.

Laatst bewerkt: 24 aug 2008
  8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Misschien feyenoord? Die zijn nog op zoek naar een jonge talentvolle spits.

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    wat een idioot die Wormgoor, ik vraag me af hoe het nu verder moet met die kerel. welke club zal er nu naar hem omkijken. en krijgt hij nog een trap na van Ajax en Manucharyan?

Sheva terug is wel mooi, hij heeft nooit bij Chelsea gepast, Deco scoort de enige goal met Chelsea, die begint dus wel lekker..

10. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Het is dom van die Wormgoor. Maar wat is het smerig van ajax dat je dit zo officieel naar buiten brengt (of hebt laten lekken). Die jongen heeft een fout gemaakt, maar we maken allemaal fouten. Nu wordt hij ontslagen en zwart gemaakt door z'n club.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    ;)

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Weet niet of ik daar nu zo blij mee moet zijn. Heb hem niet zo vaak zien spelen maar ik zie liever een ervaren spits voor in de europese wedstrijden, maargoed wel zullen zien.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Het blijft dom maar is nu wel wat beter "goed te praten". Vraag mij wel af of dit de echte waarheid is want kan mij niet voorstellen dat Ajax, Wormgoor en Manucharyan hier niet samen uit zouden komen

14. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik begrijp het eerlijk gezegd niet van PSV en bestuur. Al moet ik zeggen, begrijp wel meer dingen daar niet. Maar goed. Eerst paar keer vermelden in de media, een nieuwe spits is leuk, kunnen we gebruiken maar moet dan directe versterking zijn en als het geld het toelaat. 4miljoen voor nijland, naar mijn mening geen directe versterking, kan wel nog groeien, maar toch weer 4 miljoen. Nou psv, algemeen bekend, zit niet altijd breed met geld. Terwijl ze al een redelijk aantal spelers hebben voor de positie aanvallend, behalve een echt 25 goals per seizoen spits! Zometeen toveren ze nog een speler ergens vandaan, want dit kan niet die zogenaamde directe versterking zijn...

15. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    ik begrijp dus echt geen hol van wat je nu zegt..

16. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Hij zegt dat: Psv zei dat ze een directe versterking wouden,maar SplinterX vind Nijland geen versterking en denkt dat ze nog een andere spits achter de hand hebben die een versterking zou kunnen zijn...

Teminste dat denk ik wat hij zegt:)

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op jonges, ff je best doen op z'n post; dan kun je er vast iets leuks van maken.

18. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
  19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dat nieuwe bericht dat hij ''uitgeleend'' geld heeft teruggestolen zal misschien juist zijn om zijn toekomstige schade te beperken.

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ajax heeft helemaal niks naar buiten gebracht. Ze wilden het gewoon stil houden hoor. Alleen mensen begonnen te speculeren en langzaam kwam naar buiten dat hij geld had gestolen.

En om verdere schade te besparen hebben ze nu dit bericht naar buiten gebracht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina