De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] deel 11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja dit vind ik toch echt behoorlijk grappig:lol:

EDIT/

Godverdomme. Zou vandaag even naar ACV-Heracles Almelo gaan. Maar het was kutweer en om in dat weer te gaan kijken nee. Blijkt dat het 4-4 was geworden terwijl Heracles met rust met 0-4 voorstond.:mad:

Laatst bewerkt: 19 aug 2008
  2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Boeien, tis een oefenwedstrijd. Toch is het best grappig :+

3. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Snap dit soort wedstrijden niet. Je mist spelers met een interland, veel blessures en nu krijg je Jong Feyenoord met drie basisspslers en vertrekkende reserves. Schiet je als team geen donder mee op.
    Uiteraard moet je winnen, dit is stom, maar lig er geen moment wakker van.

4. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lig er ook niet wakker van.
    Maar snap opzich nog wel de gedachte achter deze wedstrijden.
    GJvB wil gewoon zien wat deze spelers in een wedstrijd kunnen opbrengen. Wedstrijd zegt altijd meer dan een training.

5. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Verbeek: duel tegen Barendrecht was hinderlijke onderbreking
    (Gepost door K)

BRON: Algemeen Dagblad

Tegenover het Algemeen Dagblad was Verbeek duidelijk hoe hij het duel tegen Barendrecht zag. "De jongens die de eerste helft speelden, hadden in hun achterhoofd dat ze zaterdag weer moeten. En ik heb geen rekening met deze wedstrijd gehouden, dus heb ik ’s ochtends gewoon krachttraining gedaan. In deze fase moet je niet meer tegen amateurs spelen. Het slaat helemaal nergens op. De enige die er een stijve piemel van krijgt, is de trainer van de tegenpartij. Laat hem gelukkig zijn. Voor die gasten is het ook fantastisch. Maar ik heb er geen frustratie van overgehouden. Ik heb van tevoren al aangegeven dat deze wedstrijd ongelegen kwam. Ik zie het ook niet als voorbereiding op PSV. Eerder als een hinderlijke onderbreking."

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kutrussen :mad: Niet dat het iets uitmaakt, maar had het wel lekker gevonden als we ze nu wél dik hadden ingemaakt. Wel terechte penalty, helaas...

7. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet echt dus. :+

8. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, :cool:

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Dortmund-Bayern

leuke wedstrijd. nu 25 minuten gespeeld 1-0 voor Dortmund en v. Bommel er net met rood afgestuurd, maar wat een goal zeg!! Heb hem net even opgenomen.

[yt]SOc-yX9kZ8I[/yt]

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Binnen 3 minuten 2x geel =( En dat nu al, is pas de tweede competitie wedstrijd, ben benieuwd hoeveel hij er heeft gehad aan het einde van het seizoen.

11. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Waar word PSV-Fey uitgezonden vanavond?
    Sbs6 ofzo?

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    SBS jup, verwacht maar weer prijsvragen! :'-( Voorbereiding half 6 en wedstrijd begint om 6 uur!

Dortmund en Bayern uiteindelijk 1-1 geworden. Hoffeheim weer gewonnen, ben benieuwd hoe ze het zullen doen dit seizoen! :cool:

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bayern verloren, godver :mad: Daar zet ik dus nooit meer op in.

Nu maar ff Feyenoord-PSV kijken, zal wel niet echt interessant zijn(zoals elk jaar de JCS).

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Duitse competitie toch altijd weer leuk:) niet te voorspellen wie daar nu kampioen wordt.

ik hoop overigens dat Feyenoord de Johan Fruit schaal wint.
    Ajax won hem 3x achter elkaar, maar werd dat seizoen niet kampioen:+ hij zegt dus niet zoveel, al vind ik het wel mooi als ajax hem vind.

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sunderland wint van Tottenham met 2-1 door een goal van Cissé. Wat een aankopen hebben die gedaan zeg!

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    jah maar Tottenham ook:eek: ik had Tottenham echt als de nummer 4 van het jaar getipt maar ze hebben nu 2x verloren.
    Sunderland heeft trouwens ook Healey (topscorer EK kwalificatie) van Fulham gekocht!

en Liverpool heeft voor de 2de keer gelukkig gewonnen, vorige week 1-0 door die vrij late goal van Torres dit keer 2-1 van Middlesbrough.
    Borough kwam voor door een goal van Mido (wie?;)) en toen 4 minuten voor tijd een own goal van Popagetz en in de 90ste minuut Gerrard

Laatst bewerkt: 23 aug 2008
  17. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    De video is niet meer beschikbaar =(

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Liverpool scoorde in de 94ste, maar op het bord zou er maar 3 minuten bij komen. :mad:

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    aiaiai.

ook typisch dat het weer Gerrard is. maarja ik gun het Liverpool wel, al moet het vaak met geluk

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Vind dat Feyenoord het redelijk doet. PSV speelt weer typisch, laat Feyenoord komen en profiteert van de zwakke (langzame) verdediging van Feyenoord. Maar gelukkig zijn ze bij PSV allemaal lekker ego bezig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina