Ja, het is echt langzamer. Ik begrijp niet zo goed waarom mensen die in Leipzig de demo afkraken. Ik vond het spel eigenlijk veel beter dan PES 2008. Het was maar een demo, dus echt heel veel conclusies kon ik niet trekken. Met al het nieuws wat velen al wisten voordat ze de game in Leipzig zelf speelde kan ik me moeilijk voorstellen dat men echt teleurgesteld was. We wisten toch al dat het grafisch niet beter was, dat het nog steeds leek op PES 2008 met iets andere gameplay (lees; beter) en iets betere belichting?
Ik had eigenliijk slechter verwacht, maar het viel nog mee. Niet dat ik nou vond dat het spel overliep van nieuwe dingen, dat dus totaal niet. Het speelt beter dan voorgaand deel, ziet er iets beter uit (de belichting en het veld), de balans lijkt terug. Probleem met deze game gaat worden dat het niets nieuws is. Konami lijkt terug te gaan naar de roots van de serie zoals deze was voordat het Next-gen tijdperk aanbrak. Dat is op zich goed nieuws maar het is 3 jaar te laat.
De game viel mij dus mee, in details treden doe ik verder niet hier, maar zo slecht als ik veel hoor was het voor mij iig niet.
Laatst bewerkt: 25 aug 2008